Gå til innhold

Når en kvinne vil vise seg fra sin beste side, bør hun ikke sitte på den!

Gjest *Twinklestar*

Anbefalte innlegg

Gjest *Twinklestar*

Du må redigere første innlegget i boka di, mener jeg

=)

Fint med oppdatering. Så flott å høre at ting går bedre!!! Angående cøliakien så vet jeg ikke hvor mye det har for seg å gå til legen. Blodprøven min slo ikke ut på cøliakitesten, men jeg mistenker at det er en eller annen form for intoleranse jeg har... Lite hjelp fra legen. Kjipt, men jeg får sette i gang med en skikkelig oppvask i matveien :)

:kose:

:Nikke: jeg tok en blodprøve for å teste ut hvilke allergier jeg hadde i fjor sommer. og den slo ikke ut på noen ting :sukk: jeg må ta en skikkelig oppvask jeg også, uansett hvordan det ender opp. tror ikke kroppen min liker så godt det norske kostholdet uansett, så tenkte det kanskje var greit å rett og slett ta en helomvending ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:jepp: Ja, jeg må bare få et spark i rompa først så begynner jeg og finne ut hva jeg må kutte ut. Men det er så kjedelig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

:jepp: Ja, jeg må bare få et spark i rompa først så begynner jeg og finne ut hva jeg må kutte ut. Men det er så kjedelig

uff ja så grusomt kjedelig :sukk:

Likte bloggen forresten. Har bare glemt å si det :sjenert:

Og fine boka!! :bolledeig: Grattis med 'ny' tråd!

åh takk takk :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kikket litt rundt på nettet for å finne ut hva som er nei

-mat og ja-mat, men jeg kommer liksom ikke i gang :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

Jeg har kikket litt rundt på nettet for å finne ut hva som er nei

-mat og ja-mat, men jeg kommer liksom ikke i gang :klø:

nei jeg har prøvd litt jeg også, men synes mye av det jeg finner bare er ett stort kaos :sukk:

viss du er intresert i sånn "supermat", rawfood osv som jeg har tenkt å prøve meg på nå så er disse bloggene nogelunde greie:

http://mjuuugly.blogg.no/

http://senseoflife.blogg.no/

http://siljesreise.blogg.no/

ellers så er det vanskelig :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk! jeg skal sjekke det ut. Tenker jeg skal sette meg litt inn i alt når jeg tar ferie snart og så begynne på nytt, so to speak, når jeg kommer tilbake fra ferie. Så har jeg litt tid på meg til å planlegge og sånn :jepp:

Edit: Den torsken så god ut! :spise:

Endret av Alyah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

Takk! jeg skal sjekke det ut. Tenker jeg skal sette meg litt inn i alt når jeg tar ferie snart og så begynne på nytt, so to speak, når jeg kommer tilbake fra ferie. Så har jeg litt tid på meg til å planlegge og sånn :jepp:

Edit: Den torsken så god ut! :spise:

lurt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Godt å se deg igjen! Ang cøliakimistanker vil jeg absolutt råde deg til å få en diagnose før du begynner å spise glutenfritt, for ved positiv biopsi får man jo støtte fra nav. 1800 kr i måneden er helt ok det altså! :nigo:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

:vinke: Godt å se deg igjen! Ang cøliakimistanker vil jeg absolutt råde deg til å få en diagnose før du begynner å spise glutenfritt, for ved positiv biopsi får man jo støtte fra nav. 1800 kr i måneden er helt ok det altså! :nigo:

:Nikke: jeg vet det, problemet er bare at jeg begynte å spise glutenfritt lenge før jeg fikk vite det. og da må jeg begynne på an igjen i tilfelle. og spise gluten i minst 6 uker! :hakeslepp: og det orker jeg rett og slett ikke :sukk: blir så veldig dårlig av det nemlig :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

Uff da.. :sukk:

:troest:

mm litt irriterende :sukk: men sånn er det, klarer meg nok uten støtten også. så får jeg se etter hvert, kommer nok til å snakke med en lege om det snart, så finner vi kanskje en løsning :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Å! Så godt å se deg tilbake Twinkle! :bolledeig:

Utrolig bra at du har fått pengene dine og ny leilighet! Dette blir supert :strix:

Håper du finner ut av hva som er galt med kroppen, og at du kan få cøliakistøtten (hvis det er det du har) uten å måtte spise gluten i 6 uker! Det høres ut som tortur nemlig!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Twinklestar*

Å! Så godt å se deg tilbake Twinkle! :bolledeig:

Utrolig bra at du har fått pengene dine og ny leilighet! Dette blir supert :strix:

Håper du finner ut av hva som er galt med kroppen, og at du kan få cøliakistøtten (hvis det er det du har) uten å måtte spise gluten i 6 uker! Det høres ut som tortur nemlig!

:klemmer:

jaaa :strix:

jeg håper det jeg også, men tror egentlig ikke det er mulig :sukk: tortur er det rette ordet! jeg må jo boskavelig talt sykemelde meg i 6 uker, og det har ikke jeg tid til! :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se deg tilbake igjen Twinkle! :) Så bra at du har fått tilbake pengene dine! :strix: Håper du finner ut av de mat-greiene. Har hørt om flere som ikke tåler gluten som ikke har fått utslag på testene sine.. merkelige greier.. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden cøliaki ikke pr definisjon er en allergi, vil den heller ikke gi utslag på en allergitest. Og cøliakitesten er såpass dyr at legene dessverre kvier seg for å ta den.. Jeg måtte omtrent krangle meg til det.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest *Twinklestar*

Godt å se deg tilbake igjen Twinkle! :) Så bra at du har fått tilbake pengene dine! :strix: Håper du finner ut av de mat-greiene. Har hørt om flere som ikke tåler gluten som ikke har fått utslag på testene sine.. merkelige greier.. :vetikke:

ja har også hørt om det, skikkelig teit synes jeg :snurt:

Siden cøliaki ikke pr definisjon er en allergi, vil den heller ikke gi utslag på en allergitest. Og cøliakitesten er såpass dyr at legene dessverre kvier seg for å ta den.. Jeg måtte omtrent krangle meg til det.. :roll:

hæ? så utrolig dårlig :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth
:vetikke: Det er sikkert pent vær alle andre steder, og så er folk ute og griller/bader/noe annet koselig og sommerslig... :snurt:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...