Gjest *Twinklestar* Skrevet 13. juni 2010 #741 Del Skrevet 13. juni 2010 Skulle ønske jeg hadde noe lurt/hjelpsomt å si Du virker dog reflektert nok til å finne det lureste selv vil jeg tro. jeg vet som regel hva jeg bør gjøre. det vansklige er bare å gjøre det men å være med vennene mine hele forrige uke hjalp veldig på motivasjonen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 14. juni 2010 #742 Del Skrevet 14. juni 2010 Hva er planen fremover da? Bli eller reise til den andre byen? Håper du har det bra! Tenker på deg, Twinx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 14. juni 2010 #743 Del Skrevet 14. juni 2010 er vel mest bare litt skuffet over meg selv. trodde jeg hadde kommet lenger enn dette. men nå er jeg i det minste klar over min egen frykt da, om ikke annet jeg klarer ikke helt å sette meg i din situasjon der gitt, men jeg skjønner at det der ikke kan være noe gøy. Du er jo i det minste bevisst problemet, reflekterer rundt det og er obs på dine egne vaner - det må da bety noe for at du ikke skal få problemer igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 15. juni 2010 #744 Del Skrevet 15. juni 2010 Håper det går bedre med deg Twinkle. Det er flott at du hadde det fint med vennene dine! Sikkert godt for deg å få "koblet av" litt med dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 22. juni 2010 #745 Del Skrevet 22. juni 2010 etter Twinklestar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 23. juni 2010 #746 Del Skrevet 23. juni 2010 Hvor er du? :klø: Håper alt er bra med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 23. juni 2010 #747 Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) jeg er her har vært hos en vennine hele helga og jobbet etterpå, så det har blitt lite kg tid ------------------ alt er bra med meg kroppen min surrer noe voldsomt fortida da, så tror jeg skal ta meg en tur til legen å få sjekket litt opp i ting om ikke lenge. er vel sånn sett på tide også jobben går det og greit med. jeg vet at viss jeg vil kan jeg fortsette å jobbe der til høsten. men det orker jeg rett og slett ikke. miljøet der er så delt og ikke noe bra i det hele tatt. og sånn som det ser ut nå kommer det til å ta år før det blir gjort noe med, og det orker ikke jeg i hvertfall! hodet mitt stresser alt for mye med hva jeg skal gjøre til høsten. hvor jeg skal bo, hva jeg skal gjøre. hvordan jeg skal få råd til å bo osv. gleder meg til ting blir litt stabile igjen jeg har også sendt inkassokrav til ho som ikke betaler leia si til meg. den ble(blir om ett par uker) på over 35 000! skjønner ikke at hun har brukt så mye av pengene mine jeg! men skjønner jo hvorfor jeg ikke har hatt penger hele vinteren og våren da i kveld skal vi ha bål da jeg har fri og gleeeder meg til å bare slappe av og ha litt kvalitetstid med familien min, spesielt bestmor og bestefar de bor jo i nabohuset, men jeg føler ikke at jeg ser de i det hele tatt siden jeg bare jobber men i kveld skal jeg kooose meg ha en fin dag og uke da alle sammen! jeg skal jobbe hver dag framover så det spørs hvor mye tid jeg får her inne Endret 23. juni 2010 av *Twinklestar* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 23. juni 2010 #748 Del Skrevet 23. juni 2010 Oi da, over 35.000,- Det er myyye penger! Håper virkelig du får de tilbake! Men inkassoselskapene er ganske flinke Ta en tur til legen! Det er lurt Håper du får en fin feiring i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 23. juni 2010 #749 Del Skrevet 23. juni 2010 Kos deg masse i kveld! Håper ho der betaler deg nå, det er f**n meg på tide! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 30. juni 2010 #750 Del Skrevet 30. juni 2010 Twinkle...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 30. juni 2010 #751 Del Skrevet 30. juni 2010 Oi da, over 35.000,- Det er myyye penger! Håper virkelig du får de tilbake! Men inkassoselskapene er ganske flinke Ta en tur til legen! Det er lurt Håper du får en fin feiring i kveld jepp ble litt overasket selv når jeg regnet over hvor mye det faktisk var! jeg SKAL ha de tilbake uansett jeg Kos deg masse i kveld! Håper ho der betaler deg nå, det er f**n meg på tide! jeg koset meg masse forrige uke ja synes virkelig det er på tide ho begynner å betale tilbake jeg også! er i grunn drittlei hele jenta nå Twinkle...? jeg er her jeg bare jobber så mye :trisbla: savner kg gjengen min da! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 30. juni 2010 #752 Del Skrevet 30. juni 2010 jepp ble litt overasket selv når jeg regnet over hvor mye det faktisk var! jeg SKAL ha de tilbake uansett jeg Klart du skal ha de tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. juli 2010 #753 Del Skrevet 3. juli 2010 Ønsker deg en god helg Twinkle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 27. juli 2010 #754 Del Skrevet 27. juli 2010 God sommer! ..eller skal jeg si sensommer Er uansett ikke noe sommer her jeg bor..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 4. august 2010 #755 Del Skrevet 4. august 2010 JEG ER TILBAKE!!!!! :strix: :hoppe: jeg tok meg vist en aldri så liten sommerfeire fra kg jeg å! jeg har fått ALLE pengene mine tilbake foresten jeg skal oppdatere her inne snart, skal bare oppdatere meg inne hos dere andre først :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 4. august 2010 #756 Del Skrevet 4. august 2010 Twinkle! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 4. august 2010 #757 Del Skrevet 4. august 2010 JEG ER TILBAKE!!!!! :strix: :hoppe: jeg tok meg vist en aldri så liten sommerfeire fra kg jeg å! jeg har fått ALLE pengene mine tilbake foresten jeg skal oppdatere her inne snart, skal bare oppdatere meg inne hos dere andre først :dåne: ENDELIG!!! Nå syns jeg det var en veldig lang sommerferie fra KG, Twinkle for pengene tilbake og at du er tilbake!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 4. august 2010 #758 Del Skrevet 4. august 2010 tilbake!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 4. august 2010 #759 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) så søte dere er :rødme: unskyld sommerferien min fra kg ble mye lenger en først tenkt, det skal ikke gjenta seg! OPPDATERING: måtte skrive det med store bokstaver siden det egentlig ikke er så mye å oppdatere om * jeg har jobba nesten vær eneste dag. trives egentlig ganske godt, men kjenner det skal bli godt med en forandring også nå * jeg har fått ny leilighet i oslo, sammen med en god vennine som jeg har bodd med før og to andre jeg ikke kjenner * jeg skal studere kristendom på mf * jeg er ikke så sliten lenger!!! :strix: merker virkelig at ting endelig begynner å gå rette veien og at psyken min har det bedre enn på mange år * jeg har enda ikke vært hos lengen, men har alle symptomer på cøliaki, så fra nå av blir det ingen gluten på meg jeg oppdaget også forøvrig for bare en uke siden at det ikke er normalt å ha mageknip ganske ofte? :klø: (det er ett tegn på cøliaki, jeg har hatt det hele livet jeg ) * siden jeg ikke tåler gluten og er allergisk mot mye annen mat, har jeg begynt å leke litt med tanke på å begynne me såkalt "supermat". tror kanskje kroppen min hadde blitt litt mer glad i meg da det er GODT å være tilbake jeg har savnet dere har ett spm også foresten: hvordan var det en endret navn på boka igjen?? :klø: Endret 4. august 2010 av *Twinklestar* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 4. august 2010 #760 Del Skrevet 4. august 2010 Du må redigere første innlegget i boka di, mener jeg =) Fint med oppdatering. Så flott å høre at ting går bedre!!! Angående cøliakien så vet jeg ikke hvor mye det har for seg å gå til legen. Blodprøven min slo ikke ut på cøliakitesten, men jeg mistenker at det er en eller annen form for intoleranse jeg har... Lite hjelp fra legen. Kjipt, men jeg får sette i gang med en skikkelig oppvask i matveien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå