Gjest *Twinklestar* Skrevet 16. mai 2010 #461 Del Skrevet 16. mai 2010 jeg er ikke så uskyldig som det kanskje kan virke som alltid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 16. mai 2010 #462 Del Skrevet 16. mai 2010 Ikke meg heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 16. mai 2010 #463 Del Skrevet 16. mai 2010 Ikke meg heller det verste er at jeg er ganske liten i strl(157cm på strømpelesten) åsså ser jeg vist ganske uskyldig ut, for folk tror alltid at jeg er ett ordentlig englebarn men de skulle bare vist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 16. mai 2010 #464 Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) jeg er så trøtt i dag! skjønner ikkenoe :klø: har hatt denne stillingen hele dagen bokstavelig talt. har spilt litt sims, men har ikke flyttet meg fra sofaen godt det er søndag i hvertfall :happy: og god 17.mai alle sammen Endret 16. mai 2010 av *Twinklestar* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 16. mai 2010 #465 Del Skrevet 16. mai 2010 den kan hete cowabunga emil! nei den kom av seg selv, mitt på natta når jeg sov var der bare plutselig når jeg kom om morgenen edit: viss dere vil krangle får dere gå ut av boka mi! men viss dere vil :slåss: gi beskejd for da vil jeg være med! Cowabunga Emil var et kult navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 16. mai 2010 #466 Del Skrevet 16. mai 2010 hadde den søteste opplevelsen med ett lam i fjøset i stad: så ett lam som sto bak døra(klemt mellom døra og veggen) med hodet innerst. tenkte at det kanskje hang fast eller noe, så åpnet døra for å se. og der står det såå fornøyd, for det hadde funnet en liten bit med saltstein, som det stod å slikket på. fikk ha det i fred bak døra vettu, søteste :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 16. mai 2010 #467 Del Skrevet 16. mai 2010 Så dere ypper til bråk? Tror dere bør skaffe fler jenter evn. våpen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 16. mai 2010 #468 Del Skrevet 16. mai 2010 Så dere ypper til bråk? Tror dere bør skaffe fler jenter evn. våpen. å jasså ja har rifle og hagle i skapet, så er klar jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 16. mai 2010 #469 Del Skrevet 16. mai 2010 Bring it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 16. mai 2010 #470 Del Skrevet 16. mai 2010 Bring it! OK (ehm hvor bor du?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 16. mai 2010 #471 Del Skrevet 16. mai 2010 (ehm hvor bor du?) Geriljakrig funker dårligere hvis fienden vet hvor du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 16. mai 2010 #472 Del Skrevet 16. mai 2010 Geriljakrig funker dårligere hvis fienden vet hvor du er! å okei, ehm da bare gjemmer jeg meg her jeg da, så kan du komme å finne meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 16. mai 2010 #473 Del Skrevet 16. mai 2010 Bare å gå etter rautingen er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 16. mai 2010 #474 Del Skrevet 16. mai 2010 Bare å gå etter rautingen er det ikke? jo kanskje det, men så er det ganske mange som har kuer rett i området her da, så du må finne rett rauting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 16. mai 2010 #475 Del Skrevet 16. mai 2010 jo kanskje det, men så er det ganske mange som har kuer rett i området her da, så du må finne rett rauting Hvem sa jeg skulle følge kyrnes rauting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 16. mai 2010 #476 Del Skrevet 16. mai 2010 Hvem sa jeg skulle følge kyrnes rauting? jeg rauter vel ikke jeg vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 16. mai 2010 #477 Del Skrevet 16. mai 2010 Så dere ypper til bråk? Tror dere bør skaffe fler jenter evn. våpen. Å, hør på lille Mikey 'a! Tøffe gutten! Insinuerer du at vi ikke kan ta deg?! FREEEEEDOM!!! ALBA GU BRÀTH! ALBA GU BRÀTH! ALBA GU BRÀTH! (Nå har du gjort det store, hogwash!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 16. mai 2010 #478 Del Skrevet 16. mai 2010 FREEEEEDOM!!! ALBA GU BRÀTH! ALBA GU BRÀTH! ALBA GU BRÀTH! Gaelic? Du quoter Braveheart, jeg har sverdet hans... Så ja, insinuerer at jeg anser det som usannsynlig at dere hadde klart å banke meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 16. mai 2010 #479 Del Skrevet 16. mai 2010 Bare vent! Har vært ute en vinternatt før jeg Og er ganske sikker på at jeg får Twinklestar med meg! Vi er kanskje ikke så høye på strømpelesten, men jommen er vi ikke så uskyldige som vi ser ut til! (Scotland forever!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 16. mai 2010 #480 Del Skrevet 16. mai 2010 *ser for seg Alyah og Twinklestar komme ridende som riddere på Cowabunga* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå