Gjest *Twinklestar* Skrevet 11. mai 2010 #381 Del Skrevet 11. mai 2010 Hmmm, så du kaster deg over kokosbitene i twist? Du liker ikke tilfeldigvis lakrisen i godt og blandet veldig godt også? nja jeg liker bare kokosmelk da, ikke kokos! men ja jeg liker lakrisen i godt å blandet hvordan det ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 11. mai 2010 #382 Del Skrevet 11. mai 2010 Bare nysgjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 11. mai 2010 #383 Del Skrevet 11. mai 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 11. mai 2010 #384 Del Skrevet 11. mai 2010 Tiddelidu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 11. mai 2010 #385 Del Skrevet 11. mai 2010 Tiddelidu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 11. mai 2010 #386 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) natta kg Endret 11. mai 2010 av *Twinklestar* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 12. mai 2010 #387 Del Skrevet 12. mai 2010 god "morgen" KG :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 12. mai 2010 #388 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) god "morgen" KG :søvn: litt seint kanskje ?? :gjeiper: Endret 12. mai 2010 av *Twinklestar* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 12. mai 2010 #389 Del Skrevet 12. mai 2010 :dåne: er det mulig, stod opp i dag i god tro om at i dag hadde jeg fri. så ringer tlfen kl 11 *hei skulle ikke du være på jobb i dag du?* hæ?! ånei det hadde jeg glemt jeg er så rotehue at det skulle ikke være lov, hadde glemt å skrive det ned så det var bare lagret på en melding på den mobilen som jeg byttet ut med en ny en i helgen. :slår: men men syklet til og fra jobb da, så tok det som dagens treningsøkt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 12. mai 2010 #390 Del Skrevet 12. mai 2010 Ai, ble du mye for sen? Det er aldri feil å sove litt til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 12. mai 2010 #391 Del Skrevet 12. mai 2010 Ai, ble du mye for sen? Det er aldri feil å sove litt til ja jeg skulle begynt kl 9 men det var ikke min feil! for de ringte ikke å maste på meg før kl 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 12. mai 2010 #392 Del Skrevet 12. mai 2010 2 timer etter? I alle dager, hvis noen er sen der jeg jobber ringer vi ett minutt over Dagen tatt seg opp en smule nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 12. mai 2010 #393 Del Skrevet 12. mai 2010 Oi! Jaja, trøst deg med at sånt skjer med de aller, aller fleste. Men å ringe to timer etterpå da? Jeg hadde engang en jobb som aldri ringte jeg, og da fant jeg det ikke ut før forrige dagen da jeg kom på jobb. Aldri vært så pisse redd i hele mitt liv - kona til sjefen var en mannevond drage jeg aldri har sett maken til Har det blitt en bedre dag etterhvert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 12. mai 2010 #394 Del Skrevet 12. mai 2010 2 timer etter? I alle dager, hvis noen er sen der jeg jobber ringer vi ett minutt over Dagen tatt seg opp en smule nå da? ja det jo det som er vanlig? eller i hvertfall viss det har gått 15min jada er hjemme og slapper av nå, så da er det bra igjen :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 12. mai 2010 #395 Del Skrevet 12. mai 2010 Oi! Jaja, trøst deg med at sånt skjer med de aller, aller fleste. Men å ringe to timer etterpå da? Jeg hadde engang en jobb som aldri ringte jeg, og da fant jeg det ikke ut før forrige dagen da jeg kom på jobb. Aldri vært så pisse redd i hele mitt liv - kona til sjefen var en mannevond drage jeg aldri har sett maken til Har det blitt en bedre dag etterhvert? ja syns det var rart å vente så lenge med å ringe :klø: sjefen min er heldigvis ganske grei sitter å spiser kokosris og mango jeg nå så mye for treninga liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 12. mai 2010 #396 Del Skrevet 12. mai 2010 Dustejobb! Hvis noen er forsinka hos oss ringer vi rimelig kjapt ja! Synes det var fin trening jeg Du forbrente sikkert litt ekstra siden du var så sein på jobb også. Stress er slankende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 12. mai 2010 #397 Del Skrevet 12. mai 2010 Dustejobb! Hvis noen er forsinka hos oss ringer vi rimelig kjapt ja! Synes det var fin trening jeg Du forbrente sikkert litt ekstra siden du var så sein på jobb også. Stress er slankende ja liker ikke ho dama som var på jobb, og ringte meg i utgangspunktet. og liker ho i hvertfall ikke nå! i teorinen din om trening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 13. mai 2010 #398 Del Skrevet 13. mai 2010 har vært på jobb jeg nå. er avløser for naboen en ukes tid. er veldig greit det, eneste er at jeg er litt skeptisk til de 4 () kuene som skal kalve veldig snart. satser på at de kalvene holder seg inni magen til tirsdag jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 13. mai 2010 #399 Del Skrevet 13. mai 2010 Håper også de lar være å komme, det er ikke en morsom opplevelse å være med på kalving. Vet hva det går ut på ja :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 13. mai 2010 #400 Del Skrevet 13. mai 2010 Håper også de lar være å komme, det er ikke en morsom opplevelse å være med på kalving. Vet hva det går ut på ja :S eieren sa liksom før hun reiste i dag, at jo viss de begynte å kalve skulle jeg ringe svigerfaren så vi var to om det. og viss det blir koplikasjoner må jeg ringe dyrlegen med en gang! jeg kan jo kalving i prinsippet, men har aldri vært med på det i praksis før, har vært med på mange lammefødsler da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå