Gjest *Twinklestar* Skrevet 28. februar 2010 #1 Skrevet 28. februar 2010 (endret) dette er da min dagbok. her tenker jeg å skrive mine tanker ideer osv. noe personlig og noe random jeg er en ! jeg har en tendens til å snakke aaalt for mye håper dere holder ut med meg da Endret 4. august 2010 av *Twinklestar*
Gjest *Twinklestar* Skrevet 28. februar 2010 #2 Skrevet 28. februar 2010 arg, noen som har noen gode råd om hvordan en kan åpne bihulene ?? våknet i dag morges og var pottetett nesa er ikke så ille lenger da, men bihulene er fullstendig tette føles som om det er en potet i vær bihule godt jeg ikke har planer i dag da jeg er hjemme hos min mor fortida, og her skjer det ikke akkuratt så mye! tror jeg i gjennomsnitt ser 2 filmer hver dag jeg vil ut å reise
Pingting Skrevet 28. februar 2010 #3 Skrevet 28. februar 2010 arg, noen som har noen gode råd om hvordan en kan åpne bihulene ?? Plumbo!
Gjest *Twinklestar* Skrevet 28. februar 2010 #4 Skrevet 28. februar 2010 (endret) Plumbo! jeg fant ut at å drikke en kopp me varm te funka Endret 28. februar 2010 av *Twinklestar*
Pingting Skrevet 28. februar 2010 #5 Skrevet 28. februar 2010 jeg fant ut at å drikke en kopp me varm te funka Haha, ok. Det er kanskje litt sunnere? God bedring!
Gjest *Twinklestar* Skrevet 28. februar 2010 #6 Skrevet 28. februar 2010 noen som kan hjelpe meg med signaturen min foresten ??
Gjest *Twinklestar* Skrevet 28. februar 2010 #7 Skrevet 28. februar 2010 Haha, ok. Det er kanskje litt sunnere? God bedring! hihi tror det er litt sunnere ja tusen takk
Gjest *Twinklestar* Skrevet 28. februar 2010 #8 Skrevet 28. februar 2010 sitter vist her fortsatt jeg æsj jeg merker veldig at jeg er lei av å være hjemme nå. har egentlig flytta hjemmefra for nesten 5 år siden. men så fikk jeg ikke jobb i oslo i høst så da ble det å reise hjem å jobbe en liten periode(tre mnd). har ett interjuv i oslo senere i mnd og håper håper såå at jeg får jobben! tror jeg legger meg ned å griner viss jeg ikke får den. neida bare nesten det er seriøst ingen ting å gjøre her, jeg blir gaaal. er kanskje ikke så rart at det ikke er noe å gjøre når alle på min alder har flyttet for mange år siden skal snart ha nå da, kanskje jeg blir ved bedre mot av det
Gjest *Twinklestar* Skrevet 1. mars 2010 #9 Skrevet 1. mars 2010 jadda de tette bihulene forsvant med te. og jeg tenkte at jeg var kvitt det! (godtroende ja jeg vet det). men den gang ei våknet i dag tidlig med så vondt i halsen at jeg ikke klarte å svelge! og hva er kroppens atutomatiske reaksjon, joda en enorm trang til nettopp å svelge! halsen er litt bedre nå da, jeg klarer å svelge uten å skal på jobb senere i dag, satser på at det blir en rolig dag så det går greit. og at jeg har stemme
Hinata Skrevet 1. mars 2010 #10 Skrevet 1. mars 2010 Et lite tips til tette bihuler er å skylle med saltvann ved hjelp av et nesehorn. Det får du kjøpt på apoteket (så vet du det til neste gang)
Gjest *Twinklestar* Skrevet 1. mars 2010 #12 Skrevet 1. mars 2010 Et lite tips til tette bihuler er å skylle med saltvann ved hjelp av et nesehorn. Det får du kjøpt på apoteket (så vet du det til neste gang) lurt
Gjest *Twinklestar* Skrevet 1. mars 2010 #13 Skrevet 1. mars 2010 (endret) Uffda! Hvordan er formen nå? den er bittelitt bedre stemmen overlevde jobbdagen, og i morgen har jeg fri så satser på at jeg er 100% igjen på onsdag Endret 1. mars 2010 av *Twinklestar*
Gjest *Twinklestar* Skrevet 1. mars 2010 #15 Skrevet 1. mars 2010 til dagboka mi alle sammen foresten! har vist glemt å si det (jeg vet det står øverst men det er liksom ikke det samme)
Gjest *Twinklestar* Skrevet 1. mars 2010 #16 Skrevet 1. mars 2010 huff burde :søvn: jeg nå... er jo meen så er jeg ett nattdyr da hjelper ikke å heller
DDuck Skrevet 1. mars 2010 #17 Skrevet 1. mars 2010 Måtte jo inn å snike Håper formen blir bedre i morgen Er noe dritt med bihuler og halsvondt
Gjest *Twinklestar* Skrevet 1. mars 2010 #18 Skrevet 1. mars 2010 Måtte jo inn å snike Håper formen blir bedre i morgen Er noe dritt med bihuler og halsvondt alltid gøy å snike synes jeg håper jeg også, skal på jobb på onsdag igjen. og da skal jeg på ett opplegg der det er en veldig pen instruktør :rødme: kan jo ikke være syk da
Pingting Skrevet 1. mars 2010 #20 Skrevet 1. mars 2010 alltid gøy å snike synes jeg håper jeg også, skal på jobb på onsdag igjen. og da skal jeg på ett opplegg der det er en veldig pen instruktør :rødme: kan jo ikke være syk da Haha! Finfin motivasjon det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå