Gjest *Twinklestar* Skrevet 28. februar 2010 #1 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) dette er da min dagbok. her tenker jeg å skrive mine tanker ideer osv. noe personlig og noe random jeg er en ! jeg har en tendens til å snakke aaalt for mye håper dere holder ut med meg da Endret 4. august 2010 av *Twinklestar* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 28. februar 2010 #2 Del Skrevet 28. februar 2010 arg, noen som har noen gode råd om hvordan en kan åpne bihulene ?? våknet i dag morges og var pottetett nesa er ikke så ille lenger da, men bihulene er fullstendig tette føles som om det er en potet i vær bihule godt jeg ikke har planer i dag da jeg er hjemme hos min mor fortida, og her skjer det ikke akkuratt så mye! tror jeg i gjennomsnitt ser 2 filmer hver dag jeg vil ut å reise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 28. februar 2010 #3 Del Skrevet 28. februar 2010 arg, noen som har noen gode råd om hvordan en kan åpne bihulene ?? Plumbo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 28. februar 2010 #4 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Plumbo! jeg fant ut at å drikke en kopp me varm te funka Endret 28. februar 2010 av *Twinklestar* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 28. februar 2010 #5 Del Skrevet 28. februar 2010 jeg fant ut at å drikke en kopp me varm te funka Haha, ok. Det er kanskje litt sunnere? God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 28. februar 2010 #6 Del Skrevet 28. februar 2010 noen som kan hjelpe meg med signaturen min foresten ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 28. februar 2010 #7 Del Skrevet 28. februar 2010 Haha, ok. Det er kanskje litt sunnere? God bedring! hihi tror det er litt sunnere ja tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 28. februar 2010 #8 Del Skrevet 28. februar 2010 sitter vist her fortsatt jeg æsj jeg merker veldig at jeg er lei av å være hjemme nå. har egentlig flytta hjemmefra for nesten 5 år siden. men så fikk jeg ikke jobb i oslo i høst så da ble det å reise hjem å jobbe en liten periode(tre mnd). har ett interjuv i oslo senere i mnd og håper håper såå at jeg får jobben! tror jeg legger meg ned å griner viss jeg ikke får den. neida bare nesten det er seriøst ingen ting å gjøre her, jeg blir gaaal. er kanskje ikke så rart at det ikke er noe å gjøre når alle på min alder har flyttet for mange år siden skal snart ha nå da, kanskje jeg blir ved bedre mot av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 1. mars 2010 #9 Del Skrevet 1. mars 2010 jadda de tette bihulene forsvant med te. og jeg tenkte at jeg var kvitt det! (godtroende ja jeg vet det). men den gang ei våknet i dag tidlig med så vondt i halsen at jeg ikke klarte å svelge! og hva er kroppens atutomatiske reaksjon, joda en enorm trang til nettopp å svelge! halsen er litt bedre nå da, jeg klarer å svelge uten å skal på jobb senere i dag, satser på at det blir en rolig dag så det går greit. og at jeg har stemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 1. mars 2010 #10 Del Skrevet 1. mars 2010 Et lite tips til tette bihuler er å skylle med saltvann ved hjelp av et nesehorn. Det får du kjøpt på apoteket (så vet du det til neste gang) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 1. mars 2010 #11 Del Skrevet 1. mars 2010 Uffda! Hvordan er formen nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 1. mars 2010 #12 Del Skrevet 1. mars 2010 Et lite tips til tette bihuler er å skylle med saltvann ved hjelp av et nesehorn. Det får du kjøpt på apoteket (så vet du det til neste gang) lurt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 1. mars 2010 #13 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Uffda! Hvordan er formen nå? den er bittelitt bedre stemmen overlevde jobbdagen, og i morgen har jeg fri så satser på at jeg er 100% igjen på onsdag Endret 1. mars 2010 av *Twinklestar* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. mars 2010 #14 Del Skrevet 1. mars 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 1. mars 2010 #15 Del Skrevet 1. mars 2010 til dagboka mi alle sammen foresten! har vist glemt å si det (jeg vet det står øverst men det er liksom ikke det samme) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 1. mars 2010 #16 Del Skrevet 1. mars 2010 huff burde :søvn: jeg nå... er jo meen så er jeg ett nattdyr da hjelper ikke å heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. mars 2010 #17 Del Skrevet 1. mars 2010 Måtte jo inn å snike Håper formen blir bedre i morgen Er noe dritt med bihuler og halsvondt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 1. mars 2010 #18 Del Skrevet 1. mars 2010 Måtte jo inn å snike Håper formen blir bedre i morgen Er noe dritt med bihuler og halsvondt alltid gøy å snike synes jeg håper jeg også, skal på jobb på onsdag igjen. og da skal jeg på ett opplegg der det er en veldig pen instruktør :rødme: kan jo ikke være syk da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. mars 2010 #19 Del Skrevet 1. mars 2010 Hva jobber du med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 1. mars 2010 #20 Del Skrevet 1. mars 2010 alltid gøy å snike synes jeg håper jeg også, skal på jobb på onsdag igjen. og da skal jeg på ett opplegg der det er en veldig pen instruktør :rødme: kan jo ikke være syk da Haha! Finfin motivasjon det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå