Neytiri Skrevet 20. oktober 2010 #421 Del Skrevet 20. oktober 2010 de magiske 34 ukene lalallalalalallalalal nå er lungene ferdig modnet vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 21. oktober 2010 #422 Del Skrevet 21. oktober 2010 Ja, fantastisk er det! Merker at gamle mg er tilbake. Jeg har vært altfor stresset siste 3-4 mnd. Nå har altså takstmann og fotograf vert her, så nå er det ingen vei tilbake, så får vi se hvor vi ender opp bomessig. JEg har troen, og vi klarer det vi må!!! Eller så er det snø her, ja snø...Det passer jo meg utmerket når jeg er så livredd for glatten. Tryner hvert år, uansett hvor mye pigger jeg har under skoene...Hehe, litt komisk egentlig. Har jo en tredje rumpeskalk etter jeg datt ned 12 trappetrinn for noen år siden..! Oh lord :gjeiper: Skal bli deilig å få babyboy til verden altså, men kjenner at jeg begynner å grue meg litt og... Jeg som mamma liksom..Forguder unger, elsker unger, men ja, skal se at min egen får jeg vel ikke dreisen på.. :rødme: Ja, vi tenner våre lykter når det mørkner.. Fantastisk tid med litt kulde når man kan være inne med stearinlys, og se på sin flott kjæreste!! Ja, life is goooood Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 21. oktober 2010 #423 Del Skrevet 21. oktober 2010 Oh, her var det koooosestemning! Gleder meg til jul jeg nå!! Da blir det stearinlys og koooz på høyt plan! Hurra for 34 uker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 22. oktober 2010 #424 Del Skrevet 22. oktober 2010 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 22. oktober 2010 #425 Del Skrevet 22. oktober 2010 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 23. oktober 2010 #426 Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Hei hei! Takker for klemmene:) Ja, nu e det helg, og jeg skal straks på lunsj til familien, da han ene bror min er hjemme fra perm, og foreldrene mine er hjemme i en uke. De bor ikke i byen for tiden. Ja, så det blir jo koselig da! Vurderte å sykle bort, tar vel 15 min, men kjenner jeg er litt sånn hent meg heller dagen i dag:)! Har sovet ganske så godt siste 3 nettene, og merkelig nok har jeg ikke vært på do!! Hipp hurra, da sover jeg mye bedre, selvom jeg føler jeg mørbanker magen hver gang ¨jeg snur meg...tar liksom litt sats!! Våknet i dag da og var så sliten, er nok den drømmen i natt, som tok på de fleste krefter, så tårene kom litt i stad. Jeg som aldri griner nesten..oh lord, hvordan skal dette gå ?? :gjeiper: :gjeiper: Gleder meg til å se Kjæresten min igjen i morgen kveld:) Denne uken har jeg kun sett han 2 dager, så da er det ekstra godt når han kommer hjem Ellers er formen fin og jeg sykler tur hver dag, og går så mye som jeg orker, for jeg skal ha trent bekken og styrke i beina til babyboy kommer!! Solen skinner: Eg må ha, eg må ha solbriller på!! Ha en superduper dag Girls! Endret 24. oktober 2010 av Luremegpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 24. oktober 2010 #427 Del Skrevet 24. oktober 2010 Heia Må bare fortelle... I natt drømte jeg at jeg fødte , men at barnet døde, og i dag føler jeg meg sånn utrøstelig og alene. Grein masse i natt og i morges, skulle ikke vært lov til å drømme sånn !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 24. oktober 2010 #428 Del Skrevet 24. oktober 2010 oh nei og nei kjære søte deg! Du vet at mange gravide kvinner drømmer sånt, jeg er en av dem......er utrolig vondt og ubehagelig......og dette kommer bare av "mom´s worst fear" Tipset mitt er å ta det med ro, kos deg med magen og sett pris på bevegelsene du får....er du engstelig tipper jeg et glas juice/saft vekker lille opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 24. oktober 2010 #429 Del Skrevet 24. oktober 2010 Ja, horribelt! Men trodde ikke jeg skulle drømme noe så ille! Men ja, han beveger seg i dag, så det er jo bare deilig. Men ja, det setter hjernen i sving..off! Går bedre nå da, ser litt på tv og prøver å slappe av. Glad jeg har JM time også denne uken:) Du er best snuppa!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 24. oktober 2010 #430 Del Skrevet 24. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 26. oktober 2010 #431 Del Skrevet 26. oktober 2010 Hei hei! Ja, nå skal dere høre noe litt rart.. La meg uten å spise så mye sukker i går, stablet sengen med puter fra stuen, siden de ørene og kjeven ennå ikke er bedre etter 3 mnd!!! Så ..ja, sov godt inntil midt på natten...å herregud, da fikk jeg så vondt i magen, så pause, så fortsatte dette 3-4 ganger...deretter måtte jeg sånn tisse ( sorry meg), så jeg tenkte: SHIT nå er det noe på gang..Jeg tørde ikke stå opp av sengen å gå på do engang...hehe, men måtte gi meg over til slutt.. Men snakk om å få panikk!! Jeg er ikke klar enda altså...Rart!! Jeg hadde sygt mye kynnere i går, så kan jo ha noe med det å gjøre...men not good!! Måtte bare dele det! På husfronte, så er leiligheten til salgs på neste uke og på fred får vi vite noe mer ang huset via jobben til min kjære!! Gleder meg også til JM time i morgen!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 26. oktober 2010 #432 Del Skrevet 26. oktober 2010 oi så skummelt!! Hvordan vondt var det da??? sånn at vannet mitt har gått, eller nå kommer hodet ut, eller ryggsmerter???? trøst deg med at du snart er ferdig! Oi har vi glemt å danse for at du er blitt høygravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 26. oktober 2010 #433 Del Skrevet 26. oktober 2010 Så spennende da Nå er det jo ikke mange ukene igjen til du får møte på lille knøttet :rødme: Men vi får håpe han hodler seg inne en liten stund til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 26. oktober 2010 #434 Del Skrevet 26. oktober 2010 Høygravid jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 26. oktober 2010 #435 Del Skrevet 26. oktober 2010 oi så skummelt!! Hvordan vondt var det da??? sånn at vannet mitt har gått, eller nå kommer hodet ut, eller ryggsmerter???? trøst deg med at du snart er ferdig! Oi har vi glemt å danse for at du er blitt høygravid Yeah! Me like u danciiiiiiiiiiing yeah! Hehe, jada, jeg er tålmodig jeg da, har ikke lysst han skal komme nå, fikse hus først! Hehe:) Hadde vondt i ryggen og magen, men murret ikke, murret tidligere på dagen, men er sikkert bare slik kroppen skal være nå, men ekkelt ja! Mer rygg og mageserter enn noe annet...jeeeeeessses!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 26. oktober 2010 #436 Del Skrevet 26. oktober 2010 Murr murr murr murr...blir ikke klok... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 26. oktober 2010 #437 Del Skrevet 26. oktober 2010 hmmm er det sånn type menssmerter/murr du kjenner???? Isåfall fikk jeg det fra uke 32....trodde det var modning, men var ikke det heller da......men legen sa det kunne vært modning smerter da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 26. oktober 2010 #438 Del Skrevet 26. oktober 2010 hmmm er det sånn type menssmerter/murr du kjenner???? Isåfall fikk jeg det fra uke 32....trodde det var modning, men var ikke det heller da......men legen sa det kunne vært modning smerter da. Ja, det er sikkert normalt, ikke vet jeg, jeg liker bare ikke murring..hihi:) skal jo til Jm så får jeg høre hva hun sier;) Er ikke bekymret for noe, er bare bra hvis kroppen modner seg! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 27. oktober 2010 #439 Del Skrevet 27. oktober 2010 Hallo Hvordan går det med deg? er du hos jm? Jeg har hatt sånne murrende kynnere fra jeg var så vidt over 30 uker tror jeg. Vet ikke om det er det du har kanskje..? Modningen kan ta laaang tid så det er nok bare det du kjenner. (håper jeg ) Har ikke for at du er høygravid jo!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 27. oktober 2010 #440 Del Skrevet 27. oktober 2010 Hei hei! Ja, i dag var jeg hos JM. Alt ser veldig bra ut, og hodet er faktisk festet, så det er ikke rart jeg har hatt litt sånn nedpress..hehe:) Blodtrykk er toppers,jeg har lagt på memg 10 kilo til nå, og mer kommer vel...hehehe, det får nå bare være:) Så fikk jeg sånn Leksjon 1.2.3 I amming med dukke da...hehe:) Også sa hun at jeg måtte gå til innkjøp av mandel olje...kremt... Så ja, meget fornøyd! I tillegg skulle jeg bytte en gave hos body shop, og endte opp med at hun ville sminke meg, jeg bruker jo så lite.. så ja da ble jeg ganske så fiiiin ... :rødme:, og kjøpte litt av det hun brukte Vært på cafe med mine foreldre faktisk, kan vel ikke huske om vi noen gang har gjort det, men vet at de vil jo veldig gjerne tilbringe litt tid med meg siden de ikke bor i Norge om dagen.. Så denne dagen er super duper! Ny tlf ligger til lading, og kjæresten kommer en tur i kveld, men reiser igjen i morgen.. Håper dere har det bra!! Kanskje jeg også mmå legge be om en tippeliste da, selvom jeg ikke har all verdens med tippere..hihi..MEN svært fornøyd med dere jentene jeg har her jeg altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå