Gå til innhold

2010 ...Vi lager baby:)

Gjest luremegpå

Anbefalte innlegg

du er nå 32+2....er under 2 uker til du når magiske 34 uker der lungene er modne nok...så om det er livmorshalsen som er forkortet får du streng beskjed som sagt å ta det heeeelt med ro......og verste tilfelle blir tidlig fødsel.

Når det er sagt så er ikke dette sikkert utifra hva JM din har kjent...dette må de ta UL av, så ikke stress deg opp før du trenger det ;)

off I go og henter mannen min :nigo:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Juhuuuuu!!

Ja, altså kunne kverka den JM min, nei off, brutalt sagt, men ja..hehe

Alt er normalt, livmorhalsen er laaaaaang, og ja hehe, no worries!

en ja, bedre å dobbelsjekke, og han flinke gynokolgen sa at hann hadde sykemeldt eg hvis jeg allerede var det, så kanskje kynnerene roer seg litt ned!

Er så fantastisk glad, så nå drar jeg på visning, får ei venninnne med meg, mannen er i sin by, og skal på fest me jobben!

Det er en gledens dag!!!

Han fikk jobben han søkte på , så om et par mnd, så er han her hver dag..det blir rart det! Ti hiii:)

Så glad i dere Jentene mine:)!!! :yvonne::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, det var godt å høre!! :klem: Tullete jordmor som skremte deg da.. Men samtidig; bra at de sjekker for mye enn for lite!! Nå kan du jo være sikker på at livmorhalsen er som den skal og. Det må man jo bare anta vanligvis. :)

Ha en superfin kveld, og kos deg meg mannen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

Han ko nå i etteriddag, ,så det var deilig å se han:)

Vi har så avslappet og behagelig forhold og nå er det en bekymring mindre, siden han har fått jobb her:)

Fikk ikke sove i natt da nesten, tenker på hvordan vi skal få plass til alt på soverommet...eller det er jo ikke plass....hmf!!

Hehe, løsningen, på være å gi vår seng til mamma og de, får å så kjøpe nye seng..Vi var jo overbevist om vi skulle ha større plass å bo..:) Hehe

Vel vel, stellebordet får ligge i bilen forløpig, får jo angst anfall snart, så da kan det drøye litt..

Hehehe;) Lalalaaaaaaaaaa

E happy og alt altså, men ja, bofrustrusjon er ikke tingen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva du har nå??.....redebygging! helt normalt å frike litt med ting og hvor em skal være....men det ordner seg til slutt regner jeg med :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du hva du har nå??.....redebygging! helt normalt å frike litt med ting og hvor em skal være....men det ordner seg til slutt regner jeg med :hug:

Hehe, er det det ja? Hm, så opp og nedturer om dagen ang jobb og bosted, men men nothing I can do, så holder humæret oppe, kan ikke bli verre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellå:)!!

Hehe

Jadda, så er det helg, og endelig kommer kjæresten igjen! Blit lite tid sammen om dagen, så da er jeg på shopping så ofte som jeg kan for å få unna disse klærene ++++!

Liker det og da, så får jeg kommet meg ut og gått /syklet litt!

Sykket til senteret siste dagene, og elsker det å sykle! Det er så befriende!!

Ser ut så det ordner seg med bosted allikevel, men denne gangen tørr jeg ikke håper for mye!

Fikk litt sånn panikken i går, da jeg hadde så vondt i ryggen når jeg la meg..Har en backup når Kjæresten ikke er her, mmen hun skulle ha eksamen i dag, så fant jeg liksom ingen løsning..hehe

Vel det skjedde ikke noe da, så hehe, deilig! Har drømt så rare drømmer desiste to døgnene...den ene natten at jeg fødet, og den andre var også noe med baby...:)!!

Ja, nei han får holde seg inne litt til synes jeg :) Ikke HØYGRAVID enda, så ja...han må bli bli stooooor og sterke :kgbaby:

Gleder meg til å henge opp vasker om dagen, er så kjekt når det er babyklær, sengtøy osv:)

Viktig å være tidlig ute, siden det ser ut som om vi må pakke neste ukene, selge leilighet og flytte inn i hus...oioioi, utfordring,men håper vi rekker alt:)!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt over en uke så er du klasifisert som høygravid :lur:

ohhh funnet et sted dere kunnet kjøpt???

Flinka som sykler enda da, er godt å bevege seg så lenge kroppen tillater!

awwww å få babyting i hus er jo bare såå koselig :rødme:

Endret av Neytiri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Høyere er kanskje ikke mulig. Men framover er det store muligeheter... :roll: Fant jeg ut ettersom tiden har gått :dåne:

Fine magen!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hehe, så hemmelig!

Nei, hvis alt går i boks i morgen, så får vi kanskje låne et hus et par år gjennnom jobben til min kjære...men alt er så usikkert, så er sikkert derfor jeg er så stressa om dagen! Hehe

Men hvis alt går i boks, får vi leie det fra begynnelsen av neste mnd...Men ja, han skal ha møte med dem i morgen.. :lur:

Spennende!!!

Så i mmorgen kommer eiendomsmegleren, som skal gi en verdivurdering av leiligheten vår, den må jo selges fort i såfall..Mye så skjer, men må bare få det gjort:) !Spennende dager, så det er derfor jeg lever for denne uken som kommmer akkurat nå;) Hehehe:)

Men høyere, hehe, er den så høy... :sjenert::sjenert: ??

Ja, hehe, du mener den skal gå mer utover etterhvert? OH LORD! Den er like hard som en basketball i dag :ler:

Endret av Luremegpå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt over en uke så er du klasifisert som høygravid :lur:

ohhh funnet et sted dere kunnet kjøpt???

Flinka som sykler enda da, er godt å bevege seg så lenge kroppen tillater!

awwww å få babyting i hus er jo bare såå koselig :rødme:

Ja, det å sykle er så deilig, me like:)!! Tror det skal være ganske så bra for bekkenet også:)

Har svart lengre oppe jeg da.. :klemmer:

Endret av Luremegpå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hus ja...HUS!!!

Hehe, og det skulle ikke bare være like enkelt nei..

Vi blir ikke enige, og vi har sikkert kranglet i et døgn, så nå har jeg bare sagt vi får vente, for jeg er så sliten fra før. (Jeg har så J..... vondt i rggen i dag, vil bare grine..GRRRRRRRRR!)

Men ja, det går han ikke med på.

Det ene huset er svært altså, det er jo ikke så veldig nye hus dette her, men går fint ann å bo der.

Men

Hus 1

Et eldre hus, som ligger rett ved veien, men koselig hus...utenpå!!

Det er en råtten vaskekjeller, og jeg trodde seriøst at jeg skulle gå gjennom trappene, når jeg gikk ned i den kjelleren. Trappene er råttne, og jeg hadde ikke følt meg vel med å ta me babyen på armen ned i kjelleren for å si det slik. Samtidig er det et rom det som er sånn halvferdig, det mmangler litt glava, lister osv. Soverommet er ok, men det er mindre enn det vi har nå, og der er såvidt plass til en barneseng der inne.

Siste rommet er det masse møbler stablet inn og vi har ikke noen lagringsplass, + at rommet er bombandert med grusomme farger og masse hyller på veggene osv. I stuen nede er det en grusom farge, og det er sånne jalla løsninger, og alt i alt vil det ta tid, fler malingstrøk, mange tusener i å fikse trapp, + at vi må dele vaskerommet med en leieboer, og det er kun et uttak for maskin.

Hus 2:

Digert hus, nesten litt for digert ,men man kan bare flytte rett inn, her er det ikke noe negativt. Det er mange soverom, fine farger, egen stor vaskekjeller osv.

Men vi får jo ikke velge hus først. Problemet er at vi har ikke så mange som kan hjelpe oss, jeg har ikke lov til å male, og jeg ser bare at jeg ikke kommer til å trives i hus 1, for det er garantert det vi ender opp med.

Så ja, jeg kjenner at jeg er så sliten av alt sammenn, og jeg prøver å si til min kjære, at vi heller takker nei til begge, og bor her vi bor. Han er helt uenig og ener jeg ikke kan være riktig som takker nei til så godt tilbud.

Ja, kanskje jeg ikker er riktig klok, memn jeg tenker sikkerhet og trivsel lenge før penger jeg da. Jeg er så lei meg i dag, for jeg føler meg virkelig ubrukelig, og han forstår ikke alt som skal ordnes. Vi skal tross alt ha visning her, selge her, vaske/rydde alt her, for så å flytte inn i et nytt hus, det vi har en god del ting å gjøre.

Så what to do? Nå trenger jeg råd jenter.

Jeg vil bare si at jeg vil ikke virke utakknemlig, men prøver å se tiden ann her, og den renner fort avgårde!

:klemmer:

Endret av Luremegpå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aii.. skjønner at du blir sliten av dette! Må dere takke ja, og så se hvilket av dem dere får..? Det var jo litt sært :klø: Hadde dere fått hus nr 2 hadde det jo bare vært å takke ja! Hus nr 1 hørtes jo ikke ut som drømmeboligen... Vurderer dere å leie andre leiligheter enn de som jobben hans tilbyr?

Dersom dere ender opp med på måtte male; vi la ut på mitt anbud en fredag og mandag morgen var de i gang.. Det var vel anvendte penger!! Maling er ikke så farlig så lenge de bruker vannbasert og lufter godt. Det er nesten verre å gå rundt ute med tanke på trafikk osv.. Men DU blir jo sliten og bør sikkert ikke stå midt oppi det hele tiden. Så derfor er det lurt å leie hjelp. Dersom dere sparer masse penger på å bytte bosted er det kanskje rom for litt oppussing?

Samme med vasking! Det kan dere få gjort ganske så billig.

Pakking: Det tar jo litt tid. Men dere har kanskje en del pakket allerede siden dere har bodd litt hver for dere? Og ta det viktigste først om dere flytter inn! Planning is everything her tror jeg. Og familie og venner er ofte mye klarere for å hjelpe enn man tror.. Foreldrene mine var her to dager og lurte på om ikke de kunne vaske ned leiligheten for oss før de skulle male her..

Alfa og omega her: få hjelp. Enten gratis eller betal for det. Min erfaring er at mannen ikke helt ser omfanget av oppgaven, mens vi ser hvor stor den er OG legger på litt fordi vi blir stressa.. :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere ikke forklare til de at dere venter barn og at det første huset ikke er aktuelt...så om dere blir vurdert måtte dere evt ha hus nr 2??

Ellers som jeg sa til deg på fb....dette er redebygging for menn, de tenker økonomsik hele tiden, er dems måte å forberede seg på.

Håper det ordner seg med hus....prøv å ikke stress....jeg gjorde det men det ordnet seg...vi skulle kjøpe men fant inggeting i vår pris så vi leier foreløpig.

Skulle bodd nærmere meg vettu, hadde kommet å hjulpet ;)

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...