Tinio Skrevet 11. desember 2010 #541 Del Skrevet 11. desember 2010 Likte kommentaren til Neytiri om Mamming! Og malt er kjempebra for treg mage ja! Det hadde nok vært krise for begge mine dersom det ikke fantes malt! Men nå trenger ikke hun ene det lengre, og gutten får bare bittelitt om morgenen. Tror magene deres venner seg til MME etterhvert. Tror de brukte samme metode på mitt KS som med deg. De sydde innevendige sting som ikke vistes, og så løste tråden seg opp av seg selv. Hadde bare en teip over jeg og, og den skulle jeg ta av bare etter en uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 12. desember 2010 #542 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) innom å hilser på. Måtte ty til mme her og,føltes ut som et nederlag,men det viktigste er at babyen er mett og fornøyd. Hei hei! Velkommen inn det viktigste av alt at han er mett, og da ble det MME.Synes så synd på han når jeg ammet, følte han aldri ble mett, og det sliter på både barn og mamma! Joiner mmamminklubben jeg altså Endret 12. desember 2010 av Luremegpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 12. desember 2010 #543 Del Skrevet 12. desember 2010 Likte kommentaren til Neytiri om Mamming! Og malt er kjempebra for treg mage ja! Det hadde nok vært krise for begge mine dersom det ikke fantes malt! Men nå trenger ikke hun ene det lengre, og gutten får bare bittelitt om morgenen. Tror magene deres venner seg til MME etterhvert. Tror de brukte samme metode på mitt KS som med deg. De sydde innevendige sting som ikke vistes, og så løste tråden seg opp av seg selv. Hadde bare en teip over jeg og, og den skulle jeg ta av bare etter en uke. Heia!!! Ja, det er vanskelig å vite om man skal bruke ditt eller datt osv, så bler man jo tullerusk av råd! Men ja, vi bruker malt, og satser på en megadigerbæsjebleie i dag også! Han har så vondt i mangen stakkars, så jeg får jo så vondt inni meg.. All respekt til deg som har 2!!!! Jeg fikk vel rundt 14 sånne teip biter så skulle dette av , og nå er de borte, og jeg kan se arret. Ser ganske bra ut, men litt rart at jeg ikke skal smøre det eller noe. Trusekanten, evnt bukse og strømpebukse er jo stadig borti...for å ikke snakke om T sine ben så sparker i vilden sky! Weird.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 12. desember 2010 #544 Del Skrevet 12. desember 2010 Jeg fikk vel rundt 14 sånne teip biter så skulle dette av , og nå er de borte, og jeg kan se arret. Ser ganske bra ut, men litt rart at jeg ikke skal smøre det eller noe. Trusekanten, evnt bukse og strømpebukse er jo stadig borti...for å ikke snakke om T sine ben så sparker i vilden sky! Weird.. derfor den papirtapen første 3 mnd for min del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 12. desember 2010 #545 Del Skrevet 12. desember 2010 derfor den papirtapen første 3 mnd for min del Ja, jeg må nok sjekke litt opp her..hmhm, vil jo ikke ha styggere arr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 12. desember 2010 #546 Del Skrevet 12. desember 2010 Ja, den buksekanten var ubehagelig! Greide bare å gå i joggebukse jeg, noe annet var glemmesak! Og så la jeg et rent tøystykke mellom arret og trusekanten, synes det hjalp veldig. Og så disse sprellende beina ja! Autsj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 12. desember 2010 #547 Del Skrevet 12. desember 2010 Ja, den buksekanten var ubehagelig! Greide bare å gå i joggebukse jeg, noe annet var glemmesak! Og så la jeg et rent tøystykke mellom arret og trusekanten, synes det hjalp veldig. Og så disse sprellende beina ja! Autsj! Ja, uansett hva jeg har på meg, sriver dt altså men et me klut var lurt, suger til meg klut, og hører med JM angående teip:) Sprellende ben er det nye av spesielt når han har så mye grinetokter stakkars, og er utrøstelig..off! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 12. desember 2010 #548 Del Skrevet 12. desember 2010 Om du bestemmer deg for å bruke tapen så får du kjøpt den på apoteket...er vel 3M! ellers var joggebukser og løse tights det eneste jeg ville ha på meg de første 3mnd altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 13. desember 2010 #549 Del Skrevet 13. desember 2010 Så koselig med komplimenter i dagboken min Luremegpå - tusen takk Håper du har hatt en strålende helg og kost deg masse, tross litt vondter her og der. Synes du er flink jeg !!!! God Luciadag (Det nærmeste jeg kom Lucia, hehe) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 13. desember 2010 #550 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) Hei snuppa, lovte jeg skulle skrive massasjeteknikken for kolikk(eller barn med magevondt) Bruk gjerne en naturlig olje(rapsolje, olivenolje) kle av barnet på et varmt sted(stellebord eller gulvet med teppe under). Ta på litt olje gni hendene godt sammen til de er varme og så legger du dem på magen hans dette signaliserer ti han at mor/far skal massere step 1 : ta de 3 midterste fingra på begge hendene dine og stryk fra over navelen og ned mot bleia, altså først tar du høyre hånd og så venstre(går som et vattenhjul) er bleia høyt oppe kan du dra den litt ned om du skjønner gjør dette 6 ganger så tar du hendene dine under knea hans og dytter de mot magen hans og holder i 6 sek step 2: så stryker du med de tre fingrene igjen på venstre hånd i en sirkel rundt navelen hans..... når du kommer over toppen av navelen tar du høyre hånd og lager en halv måne på oversiden av navelen....altså fra venstre side til høyre...mens andre hånda fortsetter sirkelen... gjør dette 6 ganger........ så tar du under knea igjen og dytter mot magen i 6 sek repiter første og andre step 3 ganger... kommer ofte bæsj og prump mens du masserer eller etterpå Har flere teknikker å dele, men tror denne her kan dere få mastre først jeg skriver det i boka di så du kan lete tilbake Endret 13. desember 2010 av Neytiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 13. desember 2010 #551 Del Skrevet 13. desember 2010 Hei snuppa, lovte jeg skulle skrive massasjeteknikken for kolikk(eller barn med magevondt) Bruk gjerne en naturlig olje(rapsolje, olivenolje) kle av barnet på et varmt sted(stellebord eller gulvet med teppe under). Ta på litt olje gni hendene godt sammen til de er varme og så legger du dem på magen hans dette signaliserer ti han at mor/far skal massere step 1 : ta de 3 midterste fingra på begge hendene dine og stryk fra over navelen og ned mot bleia, altså først tar du høyre hånd og så venstre(går som et vattenhjul) er bleia høyt oppe kan du dra den litt ned om du skjønner gjør dette 6 ganger så tar du hendene dine under knea hans og dytter de mot magen hans og holder i 6 sek step 2: så stryker du med de tre fingrene igjen på venstre hånd i en sirkel rundt navelen hans..... når du kommer over toppen av navelen tar du høyre hånd og lager en halv måne på oversiden av navelen....altså fra venstre side til høyre...mens andre hånda fortsetter sirkelen... gjør dette 6 ganger........ så tar du under knea igjen og dytter mot magen i 6 sek repiter første og andre step 3 ganger... kommer ofte bæsj og prump mens du masserer eller etterpå Har flere teknikker å dele, men tror denne her kan dere få mastre først jeg skriver det i boka di så du kan lete tilbake Søte søteste deg!! ja, dette skal testes, alle råd mottas med STOR takk !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 13. desember 2010 #552 Del Skrevet 13. desember 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 13. desember 2010 #553 Del Skrevet 13. desember 2010 Hvis du teiper over arret vil du få penere arr. Spiller ingen rolle hvordan man er sydd. Har med at huden ikke strekker seg mens det fremdeles gror. Bedre med en teipbit for mye enn en for lite? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 16. desember 2010 #554 Del Skrevet 16. desember 2010 Hei girls!! Her går dagene så fort, at KG ja, det er bare ikke tid til data egentlig! Men ja, alt står bra til, oppdaterer mer i helgen!! Ha en superduper fredag !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 17. desember 2010 #555 Del Skrevet 17. desember 2010 Ha en flott fredag du også 1 måned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 22. desember 2010 #556 Del Skrevet 22. desember 2010 Innom med en til deg og lillegutt.....bra å høre hvor godt han spiser og at dere er mer opplagte! Snart er det første jul som mamma :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 23. desember 2010 #557 Del Skrevet 23. desember 2010 God Jul fra meg og Bumba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 23. desember 2010 #558 Del Skrevet 23. desember 2010 Hei hei! Ja, jeg fatter likso ikke hvorfor jeg ikke har tid til å skrive her, men alle andre??...hmmm En ja, her er det ravelt, og det er jo ti tusen ting so skal gjøres. Prøver å ta det me ro, for jeg har selvfølgelig blitt forkjølet, og det er på andre dagen, superfestlig Sånn ellers så har vi det bare bra:) Merker det er stor forskjell å bo i hus med flere etasjer, enn den lille leiligheten vi bodde i før T ble født. Har enda ikke fått pakket ut endel, så nå er det satt på et kott, orker ikke tanken på å begynne... :gjeiper: T har det bra, vokser og spiser, og er en lang og tynn me litt bollekinn synes jeg da NÅ gir jeg han kun flaske, og han svelger unna, så nå får vi vel kjeft av JM at vi forer han litt for mye, men det får vi tåle. Det viktigste er jo at han får nok may. Vi trodde jo han hadde så mye mageknib, men tror nok heller at det var mangel på mat stakkars!! En riktig god jul alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 24. desember 2010 #559 Del Skrevet 24. desember 2010 Ønsker deg en riktig god jul til deg og resten av familien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 31. desember 2010 #560 Del Skrevet 31. desember 2010 Godt nytt år!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå