Gå til innhold

2010 ...Vi lager baby:)

Gjest luremegpå

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hurraaaa!!! :strix: Åhh, så glad jeg ble nå.. Godt å høre at det har gått bra med mor og barn :rødme:

Nå er du mamma Luremegpå :hjerte: GRATULERER!! :strix: :strix: Håper du kommer fort til hektene igjen og at det ikke ble for tøft for deg.

Og velkommen til verden lille gutt :bolledeig: :rødme: Gleder meg til å høre hva du skal hete.

Klem fra Siebaeo og lille M aka Bolla :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så masse!! Håper alt står bra til med både mor og barn, og at du har kommet deg til hektene igjen og bare nyter lille prinsen etter noen slitsomme timer!

Tenk, nå er du mamma :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Tusen takk for alle gratulasjoner, å herregud det var deilig å lese!

Ja, er kjapt innom, mens lillehutt sover.

Sover.ja han er ganske så flink til det altså :klemmer:

Jeg derimot er helt slakt..

Off, fikk tidenes panikkanfall i dag, og det var ikke noe særlig.

Slet med å puste å tårenne bare rant..men ja, ikke sovet på mangfoldige timer pga stingene i keisersnittet, den lange odningsprosessen me taletter og bivirknnger. Hjelper ikke at det er masse fravær hos sykepleiere, men ja, skal klare dette, men er tøft, nnbeintøft, men gantastisk også!

snakkes sooooooooooon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.. Håper du får sove snart! :hug: Hørtes ut som du har det litt tøft nå.. :( Det blir bedre snart! Masse tilfriskningsvibber fra meg og lille M :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre fra deg :klemmer:

Håper du får til å sove mer de neste dagene, slik at lillegutt får en opplagt mamma :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da vennen :kose:

begynnte å lure da jeg ikke hørte fra deg, er vel ikke rart, du har jo nettopp født!

Vet ikke om du har blitt stiftet(jeg fikk sting og stiftet til slutt), men dag10 fikk jeg fjernet stiftene og var såååå lettet......det går bedre snuppa, lover!

masse god bedring og klemmer til deg og lillegutt fra meg og Bumba :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal gi snuppa selv lov å la dere vite hva som skjer, men hun er enda på sykehuset etter hva jeg forstår drar kanskje hjem om et par dager!

håper alt er vel søta :kose:

lillegutt er nydelig :rødme:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia

Alt kommer seg her, men har vært dritøft, da fødselen ble helt annerledes enn det jeg hadde forventet. Men ja, ting kommer seg, og vi har en herlig deilig gutt, som sover spiser, og har det ganske så bra synes jeg.

:)

Sliter med ammingen av og til, men det vel nornalt? Synes det er vondt...hmmmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...