Luremegpå Skrevet 27. oktober 2010 #441 Del Skrevet 27. oktober 2010 Høygravid jo Ja, :romeo: Nå går det unna her gitt:)!! Weee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 27. oktober 2010 #442 Del Skrevet 27. oktober 2010 Hallo Hvordan går det med deg? er du hos jm? Jeg har hatt sånne murrende kynnere fra jeg var så vidt over 30 uker tror jeg. Vet ikke om det er det du har kanskje..? Modningen kan ta laaang tid så det er nok bare det du kjenner. (håper jeg ) Har ikke for at du er høygravid jo!! :romeo: Ja, det er bare modning, sånn så JM sa, fra ca uke 36il livmorhalsen gå ned ca 1 cm i uken slik at man blir klar til fødsel:) Men ja, de murringenen er helt normale, og det vil bli mer murringer og mer menssmerter sa JM, så da BRING IT ON! Hehe:) Jeg har ikke dårlig tid, jeg har ikke tid nå iallfall! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 27. oktober 2010 #443 Del Skrevet 27. oktober 2010 35 uker i dag jo 2 uker til og da kan lillemann begynne å få lov å komme ut hva mente JM at du skulle bruke mandeloljen for?? magen eller??? jeg brukte det iallefall å holde huden fuktig og det funket som bare det Nå bruker vi det for å massere lille Bumba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 27. oktober 2010 #444 Del Skrevet 27. oktober 2010 35 uker i dag jo 2 uker til og da kan lillemann begynne å få lov å komme ut hva mente JM at du skulle bruke mandeloljen for?? magen eller??? jeg brukte det iallefall å holde huden fuktig og det funket som bare det Nå bruker vi det for å massere lille Bumba Ja, den oljen ja, til å smøre seg nede, slik at man ikke revner så fort osv...at mamn mmykner opp nedentil...hm..litt sånn nasty..hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 27. oktober 2010 #445 Del Skrevet 27. oktober 2010 35 UKER!! Jippi jahooo, og skremmende! Er virkelig ikke klar enda, så bra det er noen uker igjen:)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 27. oktober 2010 #446 Del Skrevet 27. oktober 2010 Tipper 20. november jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 27. oktober 2010 #447 Del Skrevet 27. oktober 2010 Tipper 20. november jeg Vil du meg vondt? Hehe Endel dager før termin da, en okei.. Hehe, spennende! Nattiknib! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 27. oktober 2010 #448 Del Skrevet 27. oktober 2010 Glemte jo å si at termin er 3 Desember da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 28. oktober 2010 #449 Del Skrevet 28. oktober 2010 20 nov er jo bare 13 dager før termin da.....allt kan skje fra uke 37 vettu Men jeg vil tippe 1 desember.....jeg ble gravid den dagen, så tror det er en god dag Forresten valgt deg en sladdris eller???? Du vet jeg er en overivrig sladris vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 28. oktober 2010 #450 Del Skrevet 28. oktober 2010 Jeg tipper 4 desember! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 28. oktober 2010 #451 Del Skrevet 28. oktober 2010 Vil du meg vondt? Hehe Endel dager før termin da, en okei.. Hehe, spennende! Nattiknib! Regnet feil, så kom frem til at termin var i midten av november jeg Så da endrer jeg tippingen og går for 7 desember i stedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 28. oktober 2010 #452 Del Skrevet 28. oktober 2010 20 nov er jo bare 13 dager før termin da.....allt kan skje fra uke 37 vettu Men jeg vil tippe 1 desember.....jeg ble gravid den dagen, så tror det er en god dag Forresten valgt deg en sladdris eller???? Du vet jeg er en overivrig sladris vettu Hihihi....Ja, du kan være min sladdris, du kan jo snart være foredragsgiver!! :gjeiper: Ja, Jeg håper jo han kommer 2 des, det er farmor sin dag, men vi får se da!! Spennende! 1 des, det er notert :rødme: Sender deg nr på facebooken:)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 28. oktober 2010 #453 Del Skrevet 28. oktober 2010 Jeg tipper 4 desember! Aight! Ja, det var det med partallene :gjeiper: Ja, det er iallefall notert! Jeg har en skikkelig følelese av at han kommer før, så blir spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 28. oktober 2010 #454 Del Skrevet 28. oktober 2010 Jeg tipper 4 desember! Aight! Ja, det var det med partallene :gjeiper: Ja, det er iallefall notert! Jeg har en skikkelig følelese av at han kommer før, så blir spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 28. oktober 2010 #455 Del Skrevet 28. oktober 2010 Regnet feil, så kom frem til at termin var i midten av november jeg Så da endrer jeg tippingen og går for 7 desember i stedet Hehe, ja, synes det va litt i tidligste laget:) Hehehe.. 7 Desember er notert, blir spennende Søt du er , er ikke like lett å være inni disse ukene og datoer da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 30. oktober 2010 #456 Del Skrevet 30. oktober 2010 Heia! Vi fikk vite i går hvilket hus vi fikk, vi valgte å sette en plan, og ble så einge, at vi tar det huset, og alle ting som trapp osv osv, skal ordnes. Så vi har vært der i hele dag, og jeg er så trøtt...går fra å vaske og rydde konstant i den ene leiligheten til visninger, til et hus å male, rydde, vaske, sktu ner alt på vegger osv, så er bare megasliten.. Kommer sterkere tilbake!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 30. oktober 2010 #457 Del Skrevet 30. oktober 2010 Hvilket hus ble det da? God lørdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 30. oktober 2010 #458 Del Skrevet 30. oktober 2010 Hvilket hus ble det da? God lørdagskveld Det liile huset, men er fornøyd jeg altså, nå som vi har begynt å male osv, må bare bli ferdig med alt nå Men noen forferdelig farger det har vært i stuen, og det ene soverommet, takk gud for maling! Ja, snart natta her, men en fantastisk lørdag, og en fantastisk dag, ingen krangling om oppussing..hihi:) Stikker innom deg i morgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 30. oktober 2010 #459 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Dobbelpost Endret 30. oktober 2010 av Luremegpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 30. oktober 2010 #460 Del Skrevet 30. oktober 2010 Dere kommer nok til å få det flott der vil jeg tro Tenk, nå har dere begynt å få orden på hjemmet som skal huse deres lille famile :rødme: Sove godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå