Gå til innhold

2010 ...Vi lager baby:)

Gjest luremegpå

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Koselig med magebilder! :jepp:

Hva jobber mannen med siden han er så mye borte?

Heia!

Vi bor jo bare sammen 50&, så han bor i en annen by. Ting skulle vel egentlig gått så sent, hadde håpt han fikk overflytting eller ny jobb, men det er ikke så lett gitt. Så jeg ser hann to ukedager, og to dager i helgen som regel. Men vi har jo gjort det i i over ett år, så ja, håper bare det kunne ordnet seg når baby kommer:)

Kos at du stikker innom!!! :klemmer::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OI, se på magen!! :hoppe: Skikkelig fin ballong jo! :klem:

Hva mener du med oppover..? :klø: Når babyen bli større vokser på en måte magen oppover siden livmora sterkker seg høyere og høyere. I uke 36 skal den vist være på sitt høyeste om jeg ikke husker helt feil. Bare å glede seg til han lirker seg under ribbeina :fnise:

Ble litt instpirert.. :lur: Tror jeg skal legge inn et par så dere kan synes på om den synker eller ikke..

Ja, ballong kan du trykt si! Hehe

Ja, inspirasjon er bra, så hiv ut noen du og!!

Ja, nå har jeg funnet ut av de rare spm mine, men ja, self går jo magen opp jo større baby blir, så jeg "gleder" meg jeg altså...hehehe, eh nei!

Jeg har jo en raring av en gutt inni her, så hehe, blir spenende de neste ukene!!

:klemmer::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 UKER!!!

Weeeeeeee!

Ja, nå går det litt fortere her, men kan godt gå ennå fortere:)

Etter flere timer på legevakten i går, har en lege en teori om hvorfor jeg har så vondt i ørene mine..Har jo hatt det sånn i 5 uker nå...JISSES!

Noen får veske i beina, jeg får oppe ved ørene, og det er lite å gjøre med det egentlig. skal teste noe medisin i morgen!!

Ørene er helt rene og fine, og ikke noe rusk, men ja, han sa han visste det var et syptom,men et sjeldent et!

Ja, det var deilig å endelig få noe bekreftet, for det er skikkelig ubehagelig..fikk nesten angst anfall i går, for jeg hørere jo ikke noe..en får vel bare vende eg til det fra til ann komme ut lille prinsen !!

Lalala, ser Wipeout og nyter alenetiden ..Ler meg ihjel!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia!

Litt sånne mixa følelser etter å ha vært på JM TIME i dag.

Babyen ligger med hodet ned, har ikke festet seg.., men det hadde jeg ikke trodd heller!

Hun mener slimproppen ligger langt nede, og henviser meg til Gynokolog...me don't like!!

Ellers er hjertelyd på 144, og blodtrykk på 120/ 70 :)

Babyenn ligger med hodet ned, har ikke festet seg..

Kjenner jeg har nnever for den tilbakeeldingen altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, tror det varierer veldig,så er ikke bekymret for det, fester seg kanskje om et par uker, men hu Jm mente at hvis det hun kjente var riktig så kommer sannsynligvis babyen mye før!

Altså at slimproppen er så langt nede...hu forklarte så dårlig...!!

hmmm

Men jeg stenger alle kanaler jeg altså! Hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hadde du underlivsundersøkelse også..? :klø: Skjønner ikke helt hvordan hun viste hvor slimproppen er.

Her festet hodet seg en gang mellom uke 33 og 35. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hadde du underlivsundersøkelse også..? :klø: Skjønner ikke helt hvordan hun viste hvor slimproppen er.

Her festet hodet seg en gang mellom uke 33 og 35. :)

Ja, hun måtte ta vaginal undersøkelse, hun var bekymra..

Kniper igjen!!!!!!!

Slimproppen , hun mente den var 2 cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha! Du får spørre gynekologen litt nærmere..

Litt tidlig å føde nå, du får knipe sammen!! :fnise:

Ja, skal det, er sikkert Jm som surrer, satser på det:) :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hun måtte ta vaginal undersøkelse, hun var bekymra..

Kniper igjen!!!!!!!

Slimproppen , hun mente den var 2 cm.

Mener du livmorhalsen..? Om den er litt kort kan det jo være lurt å legge seg ned og ruge mest mulig! Den skal vel helst være 4 cm. Skal du til gynekolog også? Sa hun noe om hva du skal gjøre da..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, nå er jeg så forvirret...

hu kjente iallfall at npoe var kortere enn ndet burde vøre, og så sa hun at den lå lengre nede enn den burde..

Føler meg helt dum nå..

Hun sa han jeg måtte til gynokolog å måle, de å ta sånn innvenig UL.

Grunnen til alt dette er kynnere som kommer som mensmerter, og da sjekket hun først, så ble hu så usikker, så sender meg videre.

Ja, skulle få henvisning til gynokolog, så time innen neste uke..

Endret av Luremegpå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det nok livmorhalsen hun mener.. Men ring henne om du blir forvirret! Det går nok bra skal du se.. :klem: Jeg kjenner bl a tvillingmødre som har måttet ligge en periode pga forkortet livmorhals. Og det har gått veldig bra.

Jeg har hatt en del vonde kynnere jeg og. Menbare fått beskjed om å ta det med ro.. Bra at hun sjekket det da! Håper gyn kan komme med beroligende nyheter! Du får knipe i mellomtiden.. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heie søta, som jeg sa på FB, er nok livmorshalsen som er forkortet.....er det tilfelle så får du streng beskjed om "bedrest" for blir den for kort kan fødselen starte.....og ja, er for tidlig for det enda :nei:

Er det slimproppen som har gått, nærmere termin kan det være tegn til fødsel, men så tidlig vil den gro igjen så er ikke farlig...men da får du også beskjed om å ta det med ro ;)

Håper alt er bra med deg i dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det bra med deg i dag? :klem:

HEIA!

Altså jeg har det bra, er mer bekymret for småen inni her... :klemmer:

Ja, har fått Gynokolog time i dag kl 13:00, så oppdaterer senere:)

Livorhalsen ja, tror jeg var så satt ut når jeg gikk defra, og i dag har hun fri, så ja..hehe, skal grave hos gynnokolgen jeg!!

Hu snakket så mye om slimproppen at jeg har nok gåtti surr..

Setter så pris på at dere tar dere tid:)

:klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heie søta, som jeg sa på FB, er nok livmorshalsen som er forkortet.....er det tilfelle så får du streng beskjed om "bedrest" for blir den for kort kan fødselen starte.....og ja, er for tidlig for det enda :nei:

Er det slimproppen som har gått, nærmere termin kan det være tegn til fødsel, men så tidlig vil den gro igjen så er ikke farlig...men da får du også beskjed om å ta det med ro ;)

Håper alt er bra med deg i dag :klem:

Heia

ja, jeg har roet meg ned siste døgnet, fikk snakket med noen i går kveld, er ikke så bekymret for meg, men er jo gutten min så får gjennomgå i verste tilfelle!

Men nå skal jeg til Gynokolgen, fikk en time kl 13, så det skal bli fint å få undersøkt litt!!

Snakkes senere!

Takk for at du er du:)

:klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...