Factor Skrevet 8. september 2003 #1 Del Skrevet 8. september 2003 Samboeren min sender SMS til sin eks- kjæreste. Meldingene består i alt fra seksuelle tilnærmelser til spørsmål om hun vil ta en kopp kaffe med han som venner. Det er hans eks- kjæreste som har fortalt meg dette. Hvordan skal jeg reagere? Er dette bare uskyldig flørt og overfladisk lek? Min samboer benekter dessuten at han har sendt meldingene. Jeg vil nødig bli en hysterisk, sjalu kjerring som sjekker mobilen hans i skjul, men kjenner også at en gnagende urofølelse vokser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ellisiv Skrevet 8. september 2003 #2 Del Skrevet 8. september 2003 Konfronter! Det ville jeg gjort. Slike tillitsbrudd er så utrolig nedverdigende. Hvis han virkelig har gjort dette, da. Er hun ute etter å snike seg innpå ham igjen? Krev at det blir slutt på disse SMS`ene umiddelbart. Vær takknemlig for at ekskjæresten har såpass med integritet og medfølelse og samvittighet at hun sa fra til deg hva han driver med. Ikke utsett deg for mer smerte og forvirring enn nødvendig, kjære deg! Hva sier magefølelsen din? Stol på den. Ikke vær redd, den vet best, selv om det kanskje er ubehagelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. september 2003 #3 Del Skrevet 8. september 2003 Eller, vil eks kjæresten ha han tilbake. Og dermed dikter opp disse meldingene. Det er ikke første gang en eks kjæreste har prøvd å så tvil hos "motparten" Jeg ville prøvd å snakke med kjæresten din. Vær rolig ikke hiss deg opp. Da har du tapt før diskusjonen starter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Factor Skrevet 8. september 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 8. september 2003 Det var min samboers eks- kjæreste kontakten meg for at jeg skulle få han til å slutte. Hennes nye kjæreste er rimelig forbannet... Jeg har sett noen av meldingene og de ligner veldig på stilen og språket til min samboer, så magefølelsen sier meg at beskyldningene nok er sanne. Når jeg konfronterer han med dette avviser han det bare som tull. Kanskje jeg bare skal glemme hele saken? Nå vet han jo at jeg vet og at eks- kjæresten hans kommer til å informere meg om flere slike meldinger. På den andre siden....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ellisiv Skrevet 8. september 2003 #5 Del Skrevet 8. september 2003 Om du ikke ønsker en stor oppvask, vil jeg iallefall råde deg til å gjøre det klart hva som evt. kommer til å skje neste gang du oppdager sånt, og at det overhodet ikke er akseptert fra din side. Jeg ville også ha spurt ham om han synes dere to skulle sendt hverandre flørtende mailer eller sms. Hvis han vil ha spenning i hverdagen, hvorfor ikke leve ut spenningen med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå