*appifany* Skrevet 12. juni 2010 #41 Skrevet 12. juni 2010 Må ha denne på mine innlegg Liker forslagene. Kosteskaft; Hvor kjøpte du sykkelshortsen?
Tobbi Skrevet 13. juni 2010 #42 Skrevet 13. juni 2010 Ser ut som sykkelshorts er tilbake for fullt: http://www.dagbladet.no/2010/06/13/tema/trender/klikk/mote/12118301/
jolie Skrevet 13. juni 2010 #43 Skrevet 13. juni 2010 Sloggi har noen truser med lange ben som er helt greie å bruke til dette formålet.
Kosteskaft Skrevet 14. juni 2010 #44 Skrevet 14. juni 2010 Må ha denne på mine innlegg Liker forslagene. Kosteskaft; Hvor kjøpte du sykkelshortsen? Tror det var sportsforretning. Helt vanlig, kjedelig sak.
Gjest gnissa Skrevet 14. juni 2010 #46 Skrevet 14. juni 2010 Kjøpte en god en på Sparkjøp i merinoull. Tynn og fin, går fint under luftige kjoler. Er heller ikke tykk! :-)
Wonders Skrevet 14. juni 2010 #47 Skrevet 14. juni 2010 Husk masse todlers/små barn har samme probl. Og da bruker vi litt babypudder... Godt du tok opp dette TS.
azaelia Skrevet 28. juni 2010 #48 Skrevet 28. juni 2010 Eg bruker sykkelshorts :D Funker helt fantastisk.. Ja det kan bli litt varm, men er heller litt varm en at eg får store sår på lårene... Shortsene kan nå kjøpes på Cubus :D Har allerede fått meg svarte, rosa og med en liten blonde kant :D
Rød Heltinne Skrevet 29. juni 2010 #49 Skrevet 29. juni 2010 Jeg har et ganske stort mellomrom mellom lårene mine. Jeg kan få hele håndflaten min mellom, og beina møtes kun ved kneskålene. Det er noe av det jeg liker best på hele kroppen min, og er mest komfortabel med. Praktisk er det også. Ser for meg at babypudder kan fungere godt, dog?
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. juni 2010 #50 Skrevet 29. juni 2010 Jeg har et ganske stort mellomrom mellom lårene mine. Jeg kan få hele håndflaten min mellom, og beina møtes kun ved kneskålene. Det er noe av det jeg liker best på hele kroppen min, og er mest komfortabel med. Praktisk er det også. Ser for meg at babypudder kan fungere godt, dog? Du kommenterer mest kun for å kunne "skryte" av mellomrommet? Jaja.
Diana Grace Skrevet 29. juni 2010 #51 Skrevet 29. juni 2010 Jeg har sett sånne "sykkelshortser" på H&M også. Helt enkle som finnes i hvitt og svart, men så er de ekstra fine på grunn av at de har blonder nederst. Praktisk, men likevel moteriktig. De koster 99 kr.
Gjest festival8 Skrevet 24. juli 2010 #52 Skrevet 24. juli 2010 Det beste er å kjøpe noe ala Luvees. Mange bruker vaselin, pudder osv. der det gnisser, men det må påføres på nytt flere ganger i løpet av dagen. Gnissingen er ikke direkte relatert til vekt, det finnes mange slanke personer som sliter med dette også Hei, alle! Jeg såg denne tråden for et halvt år siden og likte Luvees som altså ikke sendte til Norge. I dag har jeg vært på siden igjen og klart å bestille! Jeg tror det jo ikke helt før jeg ser det, men forhåpentligvis dukker de opp i posten om ikke lenge. Husk at når man bestiller for over 200kr på nettet så må man betale moms og fortollingsgebyr! Men om dette går i boks så er det vel verdt pengene for meg som uansett bruker myyyye penger på strømpebukser! Lykke til jenter! Og gutter og om det er aktuelt! Festival8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå