LaToya Skrevet 8. september 2003 #1 Del Skrevet 8. september 2003 Hei. Jeg skal bake gulrot kake og mangler en god oppskrift på glasur. Den jeg har blir så gjennomsiktig og smaker litt "tamt". Noen som har en god oppskrift / link hvor jeg kan finne det Tusen takk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minniepus Skrevet 8. september 2003 #2 Del Skrevet 8. september 2003 Husker ikke blandingsforholdene, men philadelphia-ost og melis blir nam nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 8. september 2003 #3 Del Skrevet 8. september 2003 Melis med litt sitronsaft i er også veldig godt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 8. september 2003 #4 Del Skrevet 8. september 2003 Husker ikke blandingsforholdene, men philadelphia-ost og melis blir nam nam! Helt enig! Prøv deg fram med melis og finn selv ut hvor søt du vil ha kremen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 8. september 2003 #5 Del Skrevet 8. september 2003 50 gram mykt smør 1 ts vaniljesukker 125 g melis 1 pk philadelphia ost. Blandes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paff Skrevet 8. september 2003 #6 Del Skrevet 8. september 2003 Her er min favoritt: 1 box Tine kremost ananas og mandarin 1 ts vaniljesukker 50 gram margarin 125 gram melis Temperer smør og ost før du blander sammen, helst i kjøkkenmaskin. (Den er jo egentlig helt lik din, Xeyes, ser jeg nå, men altså med annen ost!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minniepus Skrevet 9. september 2003 #7 Del Skrevet 9. september 2003 50 gram mykt smør 1 ts vaniljesukker 125 g melis 1 pk philadelphia ost. Blandes! Hørtes kjent ut. Er nok det jeg tenkte på (det er kjæresten som lager gulrotkake her i gården, så jeg kan ikke oppskriften så godt). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soleil Skrevet 10. september 2003 #8 Del Skrevet 10. september 2003 Et godt alternativ til ananas- og mandarin-ost er faktisk pepperost (!) Høres litt søkt ut, men det er faktisk kjempegodt! Litt mindre søtt enn ananas. Bruker en boks Tine pepperost (125 g), omtrent like mye smør, har i melis til passende konsistens. Kanskje en dæsj vaniljesukker også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå