Colargol Skrevet 26. februar 2010 #21 Skrevet 26. februar 2010 (endret) Tror jeg hopper glatt over "komplekstråden" jeg! Mest fordi jeg ikke gidder å fokusere på det jeg ikke liker! Men det jeg er aller mest fornøyd med av utseende må være øynene mine tror jeg, og smilet. Puppene har det bra der de sitter, vil tippe jeg har et ok ansikt generelt og høyden min er jeg veldig glad for (slipper å stresse på konsert! ), selv om den var grusomt irriterende da jeg var høyest av både gutter og jenter til midten av ungdomskolen en gang. Endret 26. februar 2010 av Colargol
Gjest yojo Skrevet 26. februar 2010 #22 Skrevet 26. februar 2010 Det bare høres veldig egoistisk ut hvis jeg mener jeg er perfekt, mens det er masse jeg godt kunne tenke meg å forandre med samfunnet rundt meg Sånn vil det alltid være Jeg er fornøyd med meg selv, tenker ikke at jeg er perfekt, men liker meg selv Har jo dager som jeg ikke er like fornøyd med alt ved kroppen min jeg også !
Gjest Gjest_sol_* Skrevet 26. februar 2010 #23 Skrevet 26. februar 2010 Av utseende er jeg mest fornøyd med: - en karakteristisk, sterk og fin brunfarge/øyenfarge - slank midje/ magen min - leppene mine - smilet mitt - Hendene mine - ørene mine - Halsen min er lang, men ikke altfor lang - Kinnbena
tineline Skrevet 27. februar 2010 #24 Skrevet 27. februar 2010 Kroppsmessig er jeg mest fornøyd med at jeg ikke lenger har oppheng i kroppsbildet mitt. Kroppen min fungerer tilfredsstillende, den er normalt slank og jeg er ikke lenger fokusert på verken det ene eller det andre. Men det er nå engang intelligensen jeg ER mest fornøyd med!
Gjest yojo Skrevet 27. februar 2010 #25 Skrevet 27. februar 2010 Kroppsmessig er jeg mest fornøyd med at jeg ikke lenger har oppheng i kroppsbildet mitt. Kroppen min fungerer tilfredsstillende, den er normalt slank og jeg er ikke lenger fokusert på verken det ene eller det andre. Men det er nå engang intelligensen jeg ER mest fornøyd med! Tommel opp!
The Kitten Skrevet 27. februar 2010 #26 Skrevet 27. februar 2010 Jeg er fornøyd med: Håret mitt Øyenfargen min De lange øyenvippene mine Huden min Høyden min Kroppsfasongen min Leggene mine Ryggen min Magen min Hendene mine Føttene mine Lårene mine Tennene mine Leppene mine
Snasen Skrevet 27. februar 2010 #27 Skrevet 27. februar 2010 (endret) Alt, men det jeg er mest fornøyd med er: - Øynene. Formen, vippene og fargen. - Leppene. De er fyldige. - Tennene og smilet. - Brystene. - Midjen. Veldig smal. - Rumpen. Spretten og veltrent. - Neglene. Naturlig lange. - Leggene. Kunne vært med i en reklamefilm for strømper. - Kinnbeina. De er høye. - Håret. Tykt, mykt, langt og med litt fall i. Endret 27. februar 2010 av Snasen
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 14. mars 2010 #28 Skrevet 14. mars 2010 Dette var koselig ja! Jeg er fornøyd med Store øyne og lange vipper Rompa hoftene midjen ryggen lårene liten og lett Pene jente/dameformer Snill, ærlig og omsorgsfull.
KarinePus Skrevet 19. mars 2010 #29 Skrevet 19. mars 2010 Jeg hadde vel passet bedre inn i komplekstråden(say hello to miss negative) men noe er jeg fornøyd med Øynene mine har en fin fasong Hendene mine Små føtter Og litt stolt av at jeg har *kirurgisk* perfekt nese helt naturlig
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. mars 2010 #30 Skrevet 20. mars 2010 Fin tråd Jeg begynner også å nærme meg å være fornøyd med nesten ALT ved meg selv (yey!), men her er det jeg liker best: - Fine ben - Fargen og fasongen på øyenbrynene - De grønne øynene mine - Tykt hår - Nette og feminine hender - Kroppstypen som er vever og slank - Høye kinnbein Begynner til og med å like de små puppene mine
Frk Snasen Skrevet 4. april 2010 #31 Skrevet 4. april 2010 Alt, men det jeg er mest fornøyd med er: - Øynene. Formen, vippene og fargen. - Leppene. De er fyldige. - Tennene og smilet. - Brystene. - Midjen. Veldig smal. - Rumpen. Spretten og veltrent. - Neglene. Naturlig lange. - Leggene. Kunne vært med i en reklamefilm for strømper. - Kinnbeina. De er høye. - Håret. Tykt, mykt, langt og med litt fall i. Må legge til at jeg er veldig fornøyd med hudfargen min og. Litt sånn naturlig "tan".
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. april 2010 #32 Skrevet 4. april 2010 Ja du mener "tan"...det samme som brun eller lissomm atte?
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. april 2010 #33 Skrevet 5. april 2010 Må legge til at jeg er veldig fornøyd med hudfargen min og. Litt sånn naturlig "tan". Rart du ikke er miss norway Så pen som du høres ut som:)Noen ganger kan det bare bli litt for mye.
Marshmallow Skrevet 6. april 2010 #34 Skrevet 6. april 2010 De knallblå øynene mine Naturlig fyldige lepper, som ikke er for store Halsen min Høyden min
Snasen Skrevet 6. april 2010 #35 Skrevet 6. april 2010 Rart du ikke er miss norway Så pen som du høres ut som:)Noen ganger kan det bare bli litt for mye. Miss Norway? Tror du jeg sikter så lavt? Hadde seff måtte starte et sted, men vi snakker Miss Universe her. ;)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå