Gå til innhold

Om å hylle oss selv...


Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Det går en tråd her om komplekser...jeg vil ha en om hva vi er mest fornøyd med...

Se positivt på deg selv..for NOE er du også fornøyd med!

Jeg er fornøyd med:

Lange øyevipper

Høye kinnben

Timeglassfigur

Høyden min, er 1,76.

Ryggen, brystet og skuldrene mine.

Lange ben og slanke legger

Endret av Vinnie
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er mest fornøyd med øynene mine når det gjelder utseende.

Som person er jeg mest fornøyd med at jeg er sterk, selvsikker, uavhengig og glad ( stort sett )

:)

Skrevet

Dette var koslig!

jeg er fornøyd med,

magen

bena

hoftene

rumpa

kinnbeina

smile mitt

ansiktet generelt egentlig

humoren min

ryggen

skuldrene

Skrevet

Jeg er fornøyd med

Beina mine, har slanke pene og litt muskuløse bein.

Pene hender og fingre

Liker øynene mine, og har lange pene øyevipper

Har markerte og fine kinnbein

Skrevet (endret)

Jeg har ikke den mest perfekte kroppen, så det er ansiktet jeg er mest fornøyd med. Har endelig innsett at det faktisk er ganske pent. Basert på komplimenter, så er jeg fornøyd med:

Munnen, siden den visstnok ligner munnen til gamle filmstjerner(fra tidlig 1900-tallet) med definert amour-bue.

At øynene er store og har lange buede vipper. :sminkedokke: (ikke helt sånn, men)

Endret av M_icka
Skrevet

- høyden

- bena, lange og slanke

- armer og skuldre, jeg har muskler som synes :ler:

- håret

Også er jeg fornøyd med å være i ganske bra form og at jeg fortsatt synes det er gøy å trene - håper jeg slipper å komme dit at trening føles som et nødvendig onde og ikke en glede!

Gjest Bianca26
Skrevet

Jeg er fornøyd med hele kroppen min. Når det gjelder ansiktet liker jeg best øynene og høye kinnben

Gjest innom jevnlig..
Skrevet

Denne tråden likte jeg :jepp:

Jeg er fornøyd med:

- at jeg har tykt hår

- pent ansikt med et smil som brukes flittig

- høyden min (1.73)

- smal midje

- en kropp som er godt trent :trene:

Skrevet

Tja..

- smal midje

- karakteristisk smil

- søte, små føtter

- tykt, langt hår

:)

Skrevet (endret)

Jeg er fornøyd med:

  • - Øyenfargen (blanding av grønn/blå, grå)
  • - Pene ansiktstrekk
  • - Puppene
  • - Ryggen

:)

Endret av vesla86
Skrevet

Er også fornøyd med håret mitt som er fyldig og tykt.

Fornøyd med høyden min på 175cm

Katteøynene mine

Kinnbein (i linje fra toppen av øret til neseroten)

Smal kvinnelig midje

Fine markerte kragebein

Bevegelige hofter

Gjest Gjest- M-
Skrevet

- Øynene

- Munnen/smilet

- Huden

- Håret

- Halsen

- Kinnbeina

- Puppene

- Rumpa

- Leggene

- Små, nette hender og føtter

Jøss, det ble jo ganske mye! Fin tråd :)

Skrevet

-Puppene mine! De er små, men perky og symmetriske!

-Mine lange slanke bein

-Mine høye kinnbein (hadde komplekser for dem før, men har fått så mange komplimenter for dem)

-Min porselensbleke hud

-De grønne øynene mine

-Føttene mine

-Min litt androgyne figur

-Mine kragebein og skulderblader

Skrevet

Øyene og bryn (ikke på søndagsmorgenen, da er øyene hovne og bryna står til alle kanter :ler: )

Kroppsfasongen

Kroppsholdningen min (føler selv, og har hørt at den er feminin og elegant)

Skrevet (endret)
Det går en tråd her om komplekser...jeg vil ha en om hva vi er mest fornøyd med...

Se positivt på deg selv..for NOE er du også fornøyd med!

Jeg er fornøyd med:

Lange øyevipper

Høye kinnben

Timeglassfigur

Høyden min, er 1,76.

Ryggen, brystet og skuldrene mine.

Lange ben og slanke legger

Koselig at du startet denne da ;)

Jeg er fornøyd med:

Håret mitt

Munnen min

Elsk/hat forhold til bena

Kinnbenene mine

Øynenes form

Hals/Nakke

Skuldre

Tenner

Noen ganger brynene ;)

Krageben

:)

Endret av isse
Gjest Gjest_hogwash_*
Skrevet

Skammes nesten over å si det, men egentlig fornøyd med alt...

Skrevet
Skammes nesten over å si det, men egentlig fornøyd med alt...

Det er vel absolutt ikke noe å skamme seg for vel?! :)

Fornøyd med det meste jeg også, men kan ta uten noen ting jeg er mer eller mindre fornøyd med :)

Gjest hogwash
Skrevet
Det er vel absolutt ikke noe å skamme seg for vel?! :)

Fornøyd med det meste jeg også, men kan ta uten noen ting jeg er mer eller mindre fornøyd med :)

Nja, er vel janteloven som sitter i bakhodet ;)

Skrevet
Nja, er vel janteloven som sitter i bakhodet ;)

Det er vel akkurat den man ikke skal tenke på i forhold til selvfølelse!

Du er helt sikkert vakker, flott og fornøyd med deg selv, er det noe som kan bli bedre da? :)

Viktigere å prøve og fokusere på det som er bra, og være stolt og fornøyd med det :)

Gjest hogwash
Skrevet
Det er vel akkurat den man ikke skal tenke på i forhold til selvfølelse!

Du er helt sikkert vakker, flott og fornøyd med deg selv, er det noe som kan bli bedre da? :)

Viktigere å prøve og fokusere på det som er bra, og være stolt og fornøyd med det :)

Det bare høres veldig egoistisk ut hvis jeg mener jeg er perfekt, mens det er masse jeg godt kunne tenke meg å forandre med samfunnet rundt meg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...