Djungelvrål Skrevet 25. februar 2010 #1 Skrevet 25. februar 2010 (endret) Det går en tråd her om komplekser...jeg vil ha en om hva vi er mest fornøyd med... Se positivt på deg selv..for NOE er du også fornøyd med! Jeg er fornøyd med: Lange øyevipper Høye kinnben Timeglassfigur Høyden min, er 1,76. Ryggen, brystet og skuldrene mine. Lange ben og slanke legger Endret 25. februar 2010 av Vinnie
Sequax Skrevet 25. februar 2010 #2 Skrevet 25. februar 2010 Jeg er mest fornøyd med øynene mine når det gjelder utseende. Som person er jeg mest fornøyd med at jeg er sterk, selvsikker, uavhengig og glad ( stort sett )
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2010 #3 Skrevet 25. februar 2010 Dette var koslig! jeg er fornøyd med, magen bena hoftene rumpa kinnbeina smile mitt ansiktet generelt egentlig humoren min ryggen skuldrene
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2010 #4 Skrevet 25. februar 2010 Jeg er fornøyd med Beina mine, har slanke pene og litt muskuløse bein. Pene hender og fingre Liker øynene mine, og har lange pene øyevipper Har markerte og fine kinnbein
Gjest M_icka Skrevet 25. februar 2010 #5 Skrevet 25. februar 2010 (endret) Jeg har ikke den mest perfekte kroppen, så det er ansiktet jeg er mest fornøyd med. Har endelig innsett at det faktisk er ganske pent. Basert på komplimenter, så er jeg fornøyd med: Munnen, siden den visstnok ligner munnen til gamle filmstjerner(fra tidlig 1900-tallet) med definert amour-bue. At øynene er store og har lange buede vipper. (ikke helt sånn, men) Endret 25. februar 2010 av M_icka
Miko Skrevet 25. februar 2010 #6 Skrevet 25. februar 2010 - høyden - bena, lange og slanke - armer og skuldre, jeg har muskler som synes - håret Også er jeg fornøyd med å være i ganske bra form og at jeg fortsatt synes det er gøy å trene - håper jeg slipper å komme dit at trening føles som et nødvendig onde og ikke en glede!
Gjest Bianca26 Skrevet 25. februar 2010 #7 Skrevet 25. februar 2010 Jeg er fornøyd med hele kroppen min. Når det gjelder ansiktet liker jeg best øynene og høye kinnben
Gjest innom jevnlig.. Skrevet 25. februar 2010 #8 Skrevet 25. februar 2010 Denne tråden likte jeg Jeg er fornøyd med: - at jeg har tykt hår - pent ansikt med et smil som brukes flittig - høyden min (1.73) - smal midje - en kropp som er godt trent
Paine Skrevet 25. februar 2010 #9 Skrevet 25. februar 2010 Tja.. - smal midje - karakteristisk smil - søte, små føtter - tykt, langt hår
vesla86 Skrevet 25. februar 2010 #10 Skrevet 25. februar 2010 (endret) Jeg er fornøyd med:- Øyenfargen (blanding av grønn/blå, grå)- Pene ansiktstrekk- Puppene- Ryggen Endret 25. februar 2010 av vesla86
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2010 #11 Skrevet 25. februar 2010 Er også fornøyd med håret mitt som er fyldig og tykt. Fornøyd med høyden min på 175cm Katteøynene mine Kinnbein (i linje fra toppen av øret til neseroten) Smal kvinnelig midje Fine markerte kragebein Bevegelige hofter
Gjest Gjest- M- Skrevet 25. februar 2010 #12 Skrevet 25. februar 2010 - Øynene - Munnen/smilet - Huden - Håret - Halsen - Kinnbeina - Puppene - Rumpa - Leggene - Små, nette hender og føtter Jøss, det ble jo ganske mye! Fin tråd
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2010 #13 Skrevet 25. februar 2010 -Puppene mine! De er små, men perky og symmetriske! -Mine lange slanke bein -Mine høye kinnbein (hadde komplekser for dem før, men har fått så mange komplimenter for dem) -Min porselensbleke hud -De grønne øynene mine -Føttene mine -Min litt androgyne figur -Mine kragebein og skulderblader
sørlandsjente Skrevet 25. februar 2010 #14 Skrevet 25. februar 2010 Øyene og bryn (ikke på søndagsmorgenen, da er øyene hovne og bryna står til alle kanter ) Kroppsfasongen Kroppsholdningen min (føler selv, og har hørt at den er feminin og elegant)
Gjest yojo Skrevet 25. februar 2010 #15 Skrevet 25. februar 2010 (endret) Det går en tråd her om komplekser...jeg vil ha en om hva vi er mest fornøyd med... Se positivt på deg selv..for NOE er du også fornøyd med! Jeg er fornøyd med: Lange øyevipper Høye kinnben Timeglassfigur Høyden min, er 1,76. Ryggen, brystet og skuldrene mine. Lange ben og slanke legger Koselig at du startet denne da Jeg er fornøyd med: Håret mitt Munnen min Elsk/hat forhold til bena Kinnbenene mine Øynenes form Hals/Nakke Skuldre Tenner Noen ganger brynene Krageben Endret 25. februar 2010 av isse
Gjest Gjest_hogwash_* Skrevet 25. februar 2010 #16 Skrevet 25. februar 2010 Skammes nesten over å si det, men egentlig fornøyd med alt...
Gjest yojo Skrevet 25. februar 2010 #17 Skrevet 25. februar 2010 Skammes nesten over å si det, men egentlig fornøyd med alt... Det er vel absolutt ikke noe å skamme seg for vel?! Fornøyd med det meste jeg også, men kan ta uten noen ting jeg er mer eller mindre fornøyd med
Gjest hogwash Skrevet 25. februar 2010 #18 Skrevet 25. februar 2010 Det er vel absolutt ikke noe å skamme seg for vel?! Fornøyd med det meste jeg også, men kan ta uten noen ting jeg er mer eller mindre fornøyd med Nja, er vel janteloven som sitter i bakhodet
Gjest yojo Skrevet 26. februar 2010 #19 Skrevet 26. februar 2010 Nja, er vel janteloven som sitter i bakhodet Det er vel akkurat den man ikke skal tenke på i forhold til selvfølelse! Du er helt sikkert vakker, flott og fornøyd med deg selv, er det noe som kan bli bedre da? Viktigere å prøve og fokusere på det som er bra, og være stolt og fornøyd med det
Gjest hogwash Skrevet 26. februar 2010 #20 Skrevet 26. februar 2010 Det er vel akkurat den man ikke skal tenke på i forhold til selvfølelse! Du er helt sikkert vakker, flott og fornøyd med deg selv, er det noe som kan bli bedre da? Viktigere å prøve og fokusere på det som er bra, og være stolt og fornøyd med det Det bare høres veldig egoistisk ut hvis jeg mener jeg er perfekt, mens det er masse jeg godt kunne tenke meg å forandre med samfunnet rundt meg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå