blå Skrevet 8. september 2003 #1 Del Skrevet 8. september 2003 Muligens dere ikke var klar over at jeg var bort engang.....Men nå vet dere at jeg har vært borte og har kommet tilbake igjen. Jeg har egentlig ikke vært borte heller, var bare litt lei av å logge meg inn å skrive på KG. Men jeg har fulgt med litt i det skjulte.....Men nå skal jeg prøve å ta meg sammen å logge meg inn og skrive litt her igjen. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 8. september 2003 #2 Del Skrevet 8. september 2003 Så er det vel bare å si "velkommen tilbake" da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 10. september 2003 #3 Del Skrevet 10. september 2003 Hei Lille blå Jeg merket at du var borte. Godt å ha deg tilbake her igjen da. Så nå vil du være her og skrive igjen? :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 10. september 2003 #4 Del Skrevet 10. september 2003 Jeg tror jeg er sterkest på det visuelle, for jeg kjenner iallefall igjen avataren din :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 10. september 2003 #5 Del Skrevet 10. september 2003 Og en nydelig avatar var det og! Ja til flere sjødyr på KG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå