Gjest Armule Skrevet 23. februar 2010 #41 Skrevet 23. februar 2010 (endret) Har aldri sagt at det er greit . Men det var jo ikke derfor jeg skrev på KG , får å få hjelp med røykingen . Ville bare ha hjelp til å forstå hva jeg har gjort galt .. Til dere som kommer med svar på hva jeg har gjort galt , takker jeg . Tåler selvsagt alle svar , selv om noen kanskje er litt mer brutale i ordene sine (Eks. blir kvalm . osv) . Kanksje jeg ikke skulle ha lekt med meg selv , men skjønner fortsatt ikke helt hva som er galt ? Han runker , men jeg kan ikke kose ?? Om noen kanskje kunne ha vært voksne nok til å forklare det til meg istedentfor å fortelle hvor "kvalme" og hvor " dum" jeg er . Det var ikke det jeg trodde kvinnegudien gikk ut på . Trodde det var å få hjelp ifra andre KVINNER . Hadde blitt veldig Takknemmelig for litt hyggelige svar , enn di som bare legger igjen dritt på siden her .. Dere kan vell gjøre noe annet ? Uansett , Takker for svarene < 3 Ikke forvent sympatisvar fra (oss) andre kvinner, når du helt tydelig ikke klarer å vokse opp og innse hva du selv gjør galt. Man presser ikke andre til å ha sex. Slikt gjør man bare ikke. Punktum. Og nei, det er ikke bare å fingre seg når man har lyst heller. Det handler om å være ærlige. Selvfølgelig skal du kunne onanere når lysten er der, men om han ikke liker at du gjør det rett ved siden av ham - så respekter det også. Da kunne du heller tatt deg en tur med dusjstrålen eller lagt deg i sofaen om det var så ille at du måtte med en gang. I mine øyne er dere like "dårlige" begge to. Han skulle ikke reagert så voldsomt, men du la allikevel opp til det selv med den barsnlige holdninga du har. Endret 23. februar 2010 av Furstina
Eplepai Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #42 Skrevet 23. februar 2010 (endret) Og du fikk svar, på hva du har gjort galt, og nei, du tåler ikke svarene. du ønsker ikke å høre hvorfor han reagerte som han gjorde, eller hvorfor din oppførsel der ikke var ok, du ønsker bare at folk klapper deg på hodet og er snill med deg. Vær ærlig og si det istedenfor da. Ikke BE om våre tanker på hva du gjorde galt. Flere av oss har vært i din manns sted, flere av oss har hatt kjærester som "bare ville ha sex", og som gikk over grenser og fikk oss sinte, frustrerte og provoserte. Uansett om vi ble kåte eller ikke. Men tenk seriøst på hva du lever, for det er det du lever du vil lære ditt barn. Og jeg spør igjen, vil du lære ditt barn at Nei betyr kanskje? Vil du lære ditt barn at når noen sier nei til sex, så er det bare å kjøre på og fortsette? At det er ok å ikke akseptere ett nei fra sin partner? For lik det eller ei, det var nettop det du gjorde! Jeg tåler hva folk sier til enn hvis grad , selvfølgelig . Jeg tåler absolutt ikke at folk hakker ned på mitt barn og meg som mor , han som far ! Det er ikke greit ! Sånne svar som DU kommer med , mener jeg er litt mer svar enn di som sier bare stygge ting om vårt barn og oss som foreldre . Trenger ikke å hakke på folk bare fordi man er uenig , vell ? Den oppdragelsen har ikke jeg fått ihvertfall .. Nei , selvfølgelig vil jeg ikke lære det videre . Det var kanskje litt galt av meg allikevell merker jeg ... *sukk* Endret 23. februar 2010 av Eplepai
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2010 #43 Skrevet 23. februar 2010 Jeg skjønner ikke selv hvorfor han ble så sint på det . Han sa selv ( etter en times prating) at han ble kjempe kåt av å se/høre meg . Jeg spurte han hvorfor han reagerte på den måten om han ble kåt , Men han bortsnakker seg hele tiden , så er ganske forvirret ? Vi har jo prøvd å forklare deg det! Han har klart sagt NEI, og kan dessverre ikke noe for at han likevel reagerer fysisk på dine fremstøt. For Guds skyld, folk kan til og med få ufrivillige fysiske reaksjoner på voldtekt, som orgasmer, våthet, ereksjon. Han hadde ikke lyst til å ha sex, ble nok enda mer motvillig når du presset på og det at han ble kåt gjorde vel det hele bare verre for han. Skal to personer ha sex så må hodet være med og, ikke bare kroppen. Jeg har også vært i situasjon hvor jeg ikke ville ha sex med en hvor forholdet skrantet og vi nettopp hadde kranglet, og etter mye furting og forsøk på tafsing så legger han seg og runker rett ved siden av meg imens jeg ligger der nærmest i tårer. Jeg ble fly forbanna og stakk ut av senga jeg og. Om jeg så hadde blitt kåt av det så hadde ikke det endret på noe, jeg hadde ikke lyst til å ha sex med han og enda mindre etter det stuntet.
Caramello Skrevet 23. februar 2010 #44 Skrevet 23. februar 2010 Men for å svare på innlegget ditt, selv om det høres ut som dere har blitt venner igjen. Synes det var en idiotisk oppførsel av kjæresten din. Overreagerte noe voldsomt! Runker sikkert alene iblant han også. Man må da få lov til å tilfredstille seg og sine behov, selv om man har en kjæreste. Men som mange før meg har skrevet, å røyke når du er gravid er vel ikke bra, verken for deg eller fosteret. Regner med du er klar over det, men... Lykke til iallefall
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2010 #45 Skrevet 23. februar 2010 Eplepai, du må slutte å røyke!!! Ellers så har du min fulle støtte. Synes det er trist og patetisk med menn som avviser sine gravide koner. Typen din er et rasshøl. Ikke noe annet. For øvrig synes jeg du har fått utrolig mange frekke svar her. Virker som om mange her burde ha lært seg litt folkeskikk... Lykke til.
Eplepai Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #46 Skrevet 23. februar 2010 (endret) Du skrev at du formulerte deg slurvete i går fordi du var opprørt, men jeg kan ikke se at du prøver å skrive noe bedre i dag. Men, jeg kan se at jeg har gått over streken. Det var ikke meningen å såre deg. Lykke til som mor og angrip situasjonen annerledes neste gang du har lyst på et ligg. Ok , kjære deg . Les nøye nå . Jeg har skrive og lesevansker . Jeg sliter altså med å lese og skrive . Det kan jeg ikke noe for . Så at folk skal hakke på det , løfter bare meg høyere og seg selv lavere . Jeg skriver selvsagt mer utydelig når jeg er i hundre enn når jeg konsentrerer meg . Men det betyr ikke at det blir riktig ! Og JAAA jeg skjønner at det var GALT av meg , men når folk snakker om mitt ufødte barn , meg som mor og han som far blir jeg sint ! Og det handler IKKE om å få ett klapp på skulderen . Gud bedre altså ! Kom dere ut av boksen ! Han vår KÅT når jeg fingret men var for STA til å innrømme etter han hadde sagt NEI ! Og presse ? Jeg koste han på brøstkassa og maste litt . Det er ikke som om jeg satt meg oppå og holdt han nede ! Følsome mennesker altså ! LES HVA SOM BLIR SKREVET !!!!!!!!!! Blir så oppgitt . * SUkkerTungt* ! Endret 23. februar 2010 av Eplepai
Gjest Armule Skrevet 23. februar 2010 #47 Skrevet 23. februar 2010 (endret) Ok , kjære deg . Les nøye nå . Jeg har skrive og lesevansker . Jeg sliter altså med å lese og skrive . Det kan jeg ikke noe for . Så at folk skal hakke på det , løfter bare meg høyere og seg selv lavere . Jeg skriver selvsagt mer utydelig når jeg er i hundre enn når jeg konsentrerer meg . Men det betyr ikke at det blir riktig ! Og JAAA jeg skjønner at det var GALT av meg , men når folk snakker om mitt ufødte barn , meg som mor og han som far blir jeg sint ! Og det handler IKKE om å få ett klapp på skulderen . Gud bedre altså ! Kom dere ut av boksen ! Han vår KÅT når jeg fingret men var for STA til å innrømme etter han hadde sagt NEI ! Og presse ? Jeg koste han på brøstkassa og maste litt . Det er ikke som om jeg satt meg oppå og holdt han nede ! Følsome mennesker altså ! LES HVA SOM BLIR SKREVET !!!!!!!!!! Blir så oppgitt . * SUkkerTungt* ! Åjah, så når noen plutselig nevnte at det er mulig at du har lese- og skrivevansker - så har du plutselig det? Nuvel. Er du klar over at ikke alt handler om det fysiske? Det finnes noe som heter psykisk vold, bare for å sammenligne. Du pressa ham ikke nødvendigvis så hardt fysisk, men psykisk? Så absolutt. Selv om kroppen hans reagerte betyr ikke det at han VILLE ha sex med deg. Det har blitt sagt tidligere i tråden. " LES HVA SOM HAR BLITT SKREVET !!!!!!!!!!" Endret 23. februar 2010 av Arnøy
Eplepai Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #48 Skrevet 23. februar 2010 Eplepai, du må slutte å røyke!!! Ellers så har du min fulle støtte. Synes det er trist og patetisk med menn som avviser sine gravide koner. Typen din er et rasshøl. Ikke noe annet. For øvrig synes jeg du har fått utrolig mange frekke svar her. Virker som om mange her burde ha lært seg litt folkeskikk... Lykke til. Jeg skjønner jeg må slutte Men ( ikke for å begynne på et nytt tema ) min mor , feks. Ruste seg under hele Graviditeten med min Lillesøster , og hun er frisk som en fisk . Hun er det vakreste som har "poppet" ut i denne verden . Hun er flink på skolen , Flink med mennesker osvosv . Jeg har ett par veninner som drakk alkohol Før di viste at di var gravide . Hun ene hadde kommet så langt som 13 uker . Sønnen hennes har det helt fint og er frisk som en fisk <3 Men selvfølgelig , vi lever i 2010 , jeg skjønner det er galt . Så røykslutt skal bli ! :)
Sequax Skrevet 23. februar 2010 #49 Skrevet 23. februar 2010 Åjah, så når noen plutselig nevnte at det er mulig at du har lese- og skrivevansker - så har du plutselig det? Nuvel. Er du klar over at ikke alt handler om det fysiske? Det finnes noe som heter psykisk vold, bare for å sammenligne. Du pressa ham ikke nødvendigvis så hardt fysisk, men psykisk? Så absolutt. Selv om kroppen hans reagerte betyr ikke det at han VILLE ha sex med deg. Det har blitt sagt tidligere i tråden. " LES HVA SOM HAR BLITT SKREVET !!!!!!!!!!" Yes, ma'am!
Gjest Armule Skrevet 23. februar 2010 #50 Skrevet 23. februar 2010 (endret) Neimen herregud , kvinnemenneske ! Bare fordi at ei nevnte det , betyr det at jeg ikke har det ? :O Dette er det mest latterlige innlegget som har blitt skrevet her . Nei, jeg sier ikke at det er umulig. Jeg synes bare at det er påfallende at du ikke klarte å bruke ordene selv, siden de fleste som har det er kjapp å si det. Du har forresten ingenting å si om at du pressa ham psykisk? Endret 23. februar 2010 av Arnøy
Eplepai Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #51 Skrevet 23. februar 2010 Nei, jeg sier ikke at det er umulig. Jeg synes bare at det er påfallende at du ikke klarte å bruke ordene selv, siden de fleste som har det er kjapp å si det. Du har forresten ingenting å si om at du pressa ham psykisk? Hva ? Psykisk ? :O Forklar ? (ikke frekt ment !!!!)
Gjest Armule Skrevet 23. februar 2010 #52 Skrevet 23. februar 2010 Hva ? Psykisk ? :O Forklar ? (ikke frekt ment !!!!) Det går f.eks. an å mishandle folk psykisk (bare et eksempel). Man bruker ord og handlinger for å manipulere andre, gjøre de mindreverdige og endre selvbildet/-tillita deres. Blant annet. Det er ufattelig mange definisjoner og muligheter. Du pressa ham, med ord og handling (som å "mase" på ham og å onanere og lage lyder for å få ham tent) til å ha sex.
Eplepai Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #53 Skrevet 23. februar 2010 Det går f.eks. an å mishandle folk psykisk (bare et eksempel). Man bruker ord og handlinger for å manipulere andre, gjøre de mindreverdige og endre selvbildet/-tillita deres. Blant annet. Det er ufattelig mange definisjoner og muligheter. Du pressa ham, med ord og handling (som å "mase" på ham og å onanere og lage lyder for å få ham tent) til å ha sex. Ok , jeg får bare legge meg flat på akkurat dette .. Jeg mente jo absolutt ikke å få han mindreverdig eller noe sånt . Skammer meg litt over meg selv med det innlegget du kom med nå ...
Gjest Armule Skrevet 23. februar 2010 #54 Skrevet 23. februar 2010 Ok , jeg får bare legge meg flat på akkurat dette .. Jeg mente jo absolutt ikke å få han mindreverdig eller noe sånt . Skammer meg litt over meg selv med det innlegget du kom med nå ... Så bra. Er bare å være litt mer klar over hva man gjør og sier og hvordan det påvirker andre. Om han sier nei, så bare respekter det. Om han vil at du ikke onanerer ved siden av ham, respekter det også. Du har "rett" på onanere, det er helt klart. Men du har ikke rett til å gjøre det rett ved siden av ham. Om dere klarer å vise mer hensyn til hverandre, så er dere langt på vei!
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2010 #55 Skrevet 23. februar 2010 (endret) Dere oppfører dere svært barnslig begge to. Han skriker og drar deg i håret og skjeller deg ut og du stikker av med fjernkontrollen hans som en furten unge, røyker mens du er gravid og stønner høylytt på trass mens du fingrer deg selv. Å påpeke at dere bør få ordnet opp i dette fortest mulig for å gi barnet en god oppvekst er ikke å hakke. Å vokse opp med en far som mishandler moren på den måten er absolutt ikke greit, og det er heller ikke ok å røyke når man er gravid. Endret 23. februar 2010 av Furstina
Eplepai Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #56 Skrevet 23. februar 2010 Så bra. Er bare å være litt mer klar over hva man gjør og sier og hvordan det påvirker andre. Om han sier nei, så bare respekter det. Om han vil at du ikke onanerer ved siden av ham, respekter det også. Du har "rett" på onanere, det er helt klart. Men du har ikke rett til å gjøre det rett ved siden av ham. Om dere klarer å vise mer hensyn til hverandre, så er dere langt på vei! Fornuftig dame , du . Hehe . Vet ikke hva annet jeg skal si enn det . Er virkelig flau etter det du skrev . Hadde noen sagt det på denne måten i begynnelsen , hadde det kanskje ikke vært 5 sider her inne nå . Hehe . Det siste jeg vil / ville var å ta han må den måten .. Jeg tenkte bare at jeg var Kåt og Ville ha meg noe .. Igjen , jeg er flau og ser hva jeg har gjort med ditt innlegg .. Får nesten lyst til å si unnskyld til deg for det jeg har gjort imot han . He Det skal IKKE gjennta seg ! Takk for innlegget
Gjest Armule Skrevet 23. februar 2010 #57 Skrevet 23. februar 2010 Fornuftig dame , du . Hehe . Vet ikke hva annet jeg skal si enn det . Er virkelig flau etter det du skrev . Hadde noen sagt det på denne måten i begynnelsen , hadde det kanskje ikke vært 5 sider her inne nå . Hehe . Det siste jeg vil / ville var å ta han må den måten .. Jeg tenkte bare at jeg var Kåt og Ville ha meg noe .. Igjen , jeg er flau og ser hva jeg har gjort med ditt innlegg .. Får nesten lyst til å si unnskyld til deg for det jeg har gjort imot han . He Det skal IKKE gjennta seg ! Takk for innlegget En liten unnskyldning er på sin plass jah! Men ikke bare fra deg, han også. Jeg har bare noen tips videre til deg: 1. Ikke bli så provosert over hva andre skriver, selv om det kan være krasst. Det jeg har sagt har blitt sagt flere ganger før, av ulike personer. Ikke alle har vært "frekke". Om du klarer å sortere ut alt som ikke er relevant til det du spør om, men fokuserer på det som treffer akkurat i nåløyet så klarer du raskt å fatte hva som står. Om det er noe du ikke skjønner, så spør (slik du gjorde med meg). Prøv da også å ikke være frekk eller angripende tilbake, det gjør bare vondt verre 2. Snakk med typen. Si at du skjønner at du gjorde noe galt, men at den voldsomme reaksjonen hans kanskje var litt vel i overkant. Kommuniser, ikke krangle. Og sett grenser for hva som er akseptabelt. Slik som at et nei faktisk er et nei. Og om den andre fortsatt har lyst, kan de gjøre det så lenge man ikke forstyrrer den andre. Generelt vær åpen mot hverandre. 3. Dropp siggen! Sier det selv om jeg ser du har sagt du skal det Lykke til!
Heritære Skrevet 23. februar 2010 #58 Skrevet 23. februar 2010 Åjah, så når noen plutselig nevnte at det er mulig at du har lese- og skrivevansker - så har du plutselig det? Nuvel. LES HVA SOM HAR BLITT SKREVET !!!!!!!!!!" Syns det er så kjekt når folk leser hele innleggene og i tillegg husker hva som blir skrevet. Fakset ut fra første innlegg" Ps : Ja, jeg har mye skrive feil , jeg har altid slitt med det , så å kommentere det på en frekk måte som noen tidligere har gjort her inne , kan dere spare dere for . " Så da får jeg vel jeg si til deg LES HVA SOM HAR BLITT SKREVET !!!!!!!!!!"
Eplepai Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #59 Skrevet 23. februar 2010 En liten unnskyldning er på sin plass jah! Men ikke bare fra deg, han også. Jeg har bare noen tips videre til deg: 1. Ikke bli så provosert over hva andre skriver, selv om det kan være krasst. Det jeg har sagt har blitt sagt flere ganger før, av ulike personer. Ikke alle har vært "frekke". Om du klarer å sortere ut alt som ikke er relevant til det du spør om, men fokuserer på det som treffer akkurat i nåløyet så klarer du raskt å fatte hva som står. Om det er noe du ikke skjønner, så spør (slik du gjorde med meg). Prøv da også å ikke være frekk eller angripende tilbake, det gjør bare vondt verre 2. Snakk med typen. Si at du skjønner at du gjorde noe galt, men at den voldsomme reaksjonen hans kanskje var litt vel i overkant. Kommuniser, ikke krangle. Og sett grenser for hva som er akseptabelt. Slik som at et nei faktisk er et nei. Og om den andre fortsatt har lyst, kan de gjøre det så lenge man ikke forstyrrer den andre. Generelt vær åpen mot hverandre. 3. Dropp siggen! Sier det selv om jeg ser du har sagt du skal det Lykke til! Søte deg , tusen takk <3
Eplepai Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #60 Skrevet 23. februar 2010 Syns det er så kjekt når folk leser hele innleggene og i tillegg husker hva som blir skrevet. Fakset ut fra første innlegg" Ps : Ja, jeg har mye skrive feil , jeg har altid slitt med det , så å kommentere det på en frekk måte som noen tidligere har gjort her inne , kan dere spare dere for . " Så da får jeg vel jeg si til deg LES HVA SOM HAR BLITT SKREVET !!!!!!!!!!" takk , du løfter meg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå