Gå til innhold

Brystforstørrelse- strekkmerker, p-piller?

Gjest Gjestemeg--
 Del

Anbefalte innlegg

Gjest Gjestemeg--

Hei, jeg skal ta en brystforstørrelse neste uke på Nobel Clinic.

Jeg lurer på:

-Får man strekkmerker?

-Hvor lenge hadde du ubehag etterpå?

-Må man slutte på p-piller før operasjonen?

-Erfaringer med Nobel Clinic? Både positive og negative=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer på:

-Får man strekkmerker?

Heisann! Jeg tok på torsdag i Stavanger. Ingen strekkmerker.

Jeg hadde ubehag de første dagene til jeg fikk ta av bandasjen 3. dagen. Bandasjen strammer ganske mye og er ubehagelig. Men ellers har jeg ikke trengt noen form for smertestillende, holdt meg i bevegelse hver dag, for å holde blodsirkulasjonen i gang. Det værste med hele greia er at man må sove på ryggen i starten, og jeg MÅ sove på siden. :kjefte: he he

Men i går var jeg tilbake på jobb (jobber på kontor) og har det helt fint

Jeg vet ikke ang. P-piller, vet bare at man skal slutte på medisiner som kan virke blodfortynnende.

Gå inn på Ceecee's hemmelige verden. Der er det mange i samme situasjon.

Lykke til! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mia19

Du kan få strekkmeker. Jeg la inn kun 300 g i vær pupp har et par småe strekkmerker på begge puppene :tristbla:

jeg hadde ubehag bare den første uken så gikk det fint. Værste var å sove for måtte sove på ryggen i de første dagene og så på siden. Husker jeg våkna opp mange ganger de 3 første nettene.Vanskelig for meg siden jeg sover alltid på magen. Men etter en stund ble jeg vant til det.

Tror man måtte slutte på p piller 2 uker før operasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frigr

Jeg lurer på:

-Får man strekkmerker?

Hej!

Jag ska själv operera mig på Nobel Clinic i Oslo nästa vecka :) Är det där du ska göra det? Jag ska göra det på Måndag.. Börjar bli nervös nu, var o hämtade ut alla mediciner inför det idag :)

Jag har frågat flera gånger om jag måste sluta på p piller men dom säger att ja inte behöver det, är ofta bara när det är operationer över 1 time tydligen.

Kram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Victoria7

Trenger sannsynligvis ikke slutte på p-pillen nei, trengte ikke det på de to stedene jeg hadde konsultasjon hvertfall:)

Jeg opererte meg på fredag. Både OP og dagene etter har gått kjempe fint!

Strekkmerker kan forekomme, men dette variere veldig fra hvordan huden din er før inngrepet. Du kan få såkalte "rynker" eller folder dersom du er veldig tynn og har planlagt store implantat. Flere faktorer som spiller inn

Har forresten hørt bare positivt om nobel fra bekjente som har vært der.

Lykke til:)!!

Endret av Victoria7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du gener for å få strekkmerker og har små bryster fra før av, så er det et sjanse for at du vil få det.

Jeg hadde litt bryster fra før av, og jeg har strekkmerker på hoftepartiet, men slapp unna på brystene. La inn ca 300g, så det er mange faktorer som spiller inn.

Jeg hadde størst ubehag ei uke etterpå, og så gikk det bare bedre og bedre, og etter to uker var jeg ganske så bra.

Om du må slutte på p-piller kommer an på hvor du opererer deg. Jeg bar på fornebuklinikken, og der har de kun lett narkose, så jeg slapp å slutte med pillen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TS
Hej!

Jag ska själv operera mig på Nobel Clinic i Oslo nästa vecka :) Är det där du ska göra det? Jag ska göra det på Måndag.. Börjar bli nervös nu, var o hämtade ut alla mediciner inför det idag :)

Jag har frågat flera gånger om jag måste sluta på p piller men dom säger att ja inte behöver det, är ofta bara när det är operationer över 1 time tydligen.

Kram

Hei!

Jeg skal på Nobel Clinic @ Oslo på onsdag=)

Begynner å bli veldig nervøs jeg også! Tenker veldig mye på hvordan resultatet blir og hvordan det føles ettterpå. Skal hente ut medisiner i morgen. Er medisinene inkludert i prisen? Har bare lest kjapt gjennom papirene før jeg dro bort i dag=P

Hvor mye skal du ta? =) Jeg får mellom 200 og 220 g. Var det jeg og legen kom frem til at ville passe min kropp. =) Har veldig lite utgangspunkt, så får begynne med det som passer nå hvertfall=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg hadde veldig små bryster (liten A-cup). Husker ikke hvor mye silikon jeg la inn, men jeg endte i hvertfall opp med stor C-cup/liten D-cup.

Det lyder rimelig at noen kan få strekkmerker. Huden utsettes jo for stor "tøying" dersom man legger inn mye silikon. Selv slapp jeg heldigvis unna dette.

Smertene derimot var jeg ikke like heldig med. Jeg hadde JÆVLIG vondt den uken bandasjen var på, og måtte mer eller mindre knaske paralgin forte døgnet rundt. Klarte ikke å sette meg opp fra sofa/seng uten hjelp, klarte nesten ikke å gå, og hver eneste bevegelse gjorde utrolig vondt.

Men når alt kommer til alt: det var verdt det! Én uke i smertehelvete var i mitt tilfelle bedre enn årevis med store komplekser. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frigr
Hei!

Jeg skal på Nobel Clinic @ Oslo på onsdag=)

Begynner å bli veldig nervøs jeg også! Tenker veldig mye på hvordan resultatet blir og hvordan det føles ettterpå. Skal hente ut medisiner i morgen. Er medisinene inkludert i prisen? Har bare lest kjapt gjennom papirene før jeg dro bort i dag=P

Hvor mye skal du ta? =) Jeg får mellom 200 og 220 g. Var det jeg og legen kom frem til at ville passe min kropp. =) Har veldig lite utgangspunkt, så får begynne med det som passer nå hvertfall=)

Åh så kul! Ska se till att höra av mig hur de gick till innan Onsdag :) Ja ja tänker på det hela tiden känns de som, försöker o inte tjata ihjäl min kille om de..

Medicinerna gick på 400kr för mig.. Så det ingår inte :)

Jag ska lägga in 375, var på konsulation i Jan o då bestämde vi 325 men så var ja på en till förra veckan för jag var så osäker på storleken så då blev de 375 :) Har tydligen gott om plats till de.. O har strekkmerken på brösten från innan så antar att ja kanske får mer eller att dom syns mer iallafall, men hoppas på inte..

Är det Nils som ska operera eller? :)

Kram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Milla_

noen som har vært på konsultasjon hos dr. haga på nobel clinik?

gleder meg til å høre hvordan deres op har gått da jeg selv sterkt vurderer nobel:)

Camilla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TS
Åh så kul! Ska se till att höra av mig hur de gick till innan Onsdag :) Ja ja tänker på det hela tiden känns de som, försöker o inte tjata ihjäl min kille om de..

Medicinerna gick på 400kr för mig.. Så det ingår inte :)

Jag ska lägga in 375, var på konsulation i Jan o då bestämde vi 325 men så var ja på en till förra veckan för jag var så osäker på storleken så då blev de 375 :) Har tydligen gott om plats till de.. O har strekkmerken på brösten från innan så antar att ja kanske får mer eller att dom syns mer iallafall, men hoppas på inte..

Är det Nils som ska operera eller? :)

Kram

Hehe... Jeg snakker masse på det hele tiden jeg også=P Typen blir litt oppgitt=P

Jeg hentet ut medisinene i dag, de kom på like over 400 for meg også ;)

Jeg håper jeg kan få litt mer enn 220, drev å målte opp hjemme i dag 220 g mel=P Hadde det i poser og la i bhen. Redd jeg synes det blir lite =/ Skal vell ha en samtale med en lege før operasjonen. Kanskje vi blir enige om litt mer ;)

Jeg har ikke hørt noe om hvilke lege som skal operere meg. Skal man egentlig få vite det på forhånd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TS
noen som har vært på konsultasjon hos dr. haga på nobel clinik?

gleder meg til å høre hvordan deres op har gått da jeg selv sterkt vurderer nobel:)

Camilla

Tror hun het det hun jeg var hos=) Veldig koselig dame som tar seg god tid og er veldig flink til å informere og svare på evt spml du har=)

Jeg skal skrive her når jeg er blitt operert så du får høre hvordan min op gikk og hvordan formen er ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frigr
Hehe... Jeg snakker masse på det hele tiden jeg også=P Typen blir litt oppgitt=P

Jeg håper jeg kan få litt mer enn 220, drev å målte opp hjemme i dag 220 g mel=P Hadde det i poser og la i bhen. Redd jeg synes det blir lite =/ Skal vell ha en samtale med en lege før operasjonen. Kanskje vi blir enige om litt mer ;)

Jeg har ikke hørt noe om hvilke lege som skal operere meg. Skal man egentlig få vite det på forhånd?

Ja du får va lite bestämd på att du vill ha mer isååfall, det var det jag var o då på andra konsulationen sa han att han hade sagt att det var plats till mindre än det var. Så nu innan operationen ska jag fråga om jag får 400 istället för 375 också ;)

Ja jag är mer rädd att det ska bli för lite än för stort. Verkar vara så många som tycker det blir för lite, och jag vill inte vakna upp o va missnöjd :)

Du var på konsulation hos en lege väl? För issåfall ska det vara den som opererar dig.

Nu är de bara imorgon o helgen igen så är de dags :D Jag kommer inte kunna somna på Söndag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frigr

Ja du får va lite bestämd på att du vill ha mer isååfall, det var det jag var o då på andra konsulationen sa han att han hade sagt att det var plats till mindre än det var. Så nu innan operationen ska jag fråga om jag får 400 istället för 375 också ;)

Ja jag är mer rädd att det ska bli för lite än för stort. Verkar vara så många som tycker det blir för lite, och jag vill inte vakna upp o va missnöjd :)

Du var på konsulation hos en lege väl? För issåfall ska det vara den som opererar dig.

Nu är de bara imorgon o helgen igen så är de dags :D Jag kommer inte kunna somna på Söndag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TS

Jeg var hos dr. Haga=)

Skal pushe på litt og si jeg vil ha større ;) Håper jeg får det da=)

Gleder meg nå!

Masse lykke til på mandag!

gleder meg til å høre hvordan op gikk og hvilke str du fikk=)

Når hevelsen går ned blir de jo mindre enn de er nyopererte, så er vell en fordel å ta såpass mye gram at de virker "for" store etter operasjonen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykke til
Jeg var hos dr. Haga=)

Skal pushe på litt og si jeg vil ha større ;) Håper jeg får det da=)

Gleder meg nå!

Masse lykke til på mandag!

gleder meg til å høre hvordan op gikk og hvilke str du fikk=)

Når hevelsen går ned blir de jo mindre enn de er nyopererte, så er vell en fordel å ta såpass mye gram at de virker "for" store etter operasjonen ;)

Pass på så du ikke legger innn mye, da. De kan sine saker disse legene. Jeg hadde ekstremt små selv, og la inn 240. Det synes jeg er nok. Jeg er 178 og normalt slank, men ikke mager. Det jeg liker veldig godt, er at ingen mistenker meg for å være silikon-babe. Og det er veldig greit, særlig i jobbsammenheng og sånn.

Bruker jeg en paddet BH blir de store til min kropp, uten noe padding ser de normale ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TS
Pass på så du ikke legger innn mye, da. De kan sine saker disse legene. Jeg hadde ekstremt små selv, og la inn 240. Det synes jeg er nok. Jeg er 178 og normalt slank, men ikke mager. Det jeg liker veldig godt, er at ingen mistenker meg for å være silikon-babe. Og det er veldig greit, særlig i jobbsammenheng og sånn.

Bruker jeg en paddet BH blir de store til min kropp, uten noe padding ser de normale ut.

Blir sikkert passe med 220 ca da. Jeg håper det! =)

Bare 2 dager igjen nå! =D Gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TS

Hei=) Hvordan fikk op'n din? Fikk du 400? Hvordan er formen nå? sprenger? Masse spml=P hehe... i morgen igjen nå, så kommer onsdagen å da er det min tur! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

• Opprett ny...