Gå til innhold

Brystforstørrelse- strekkmerker, p-piller?


Gjest Gjestemeg--

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Maria_*

Jeg synes ikke det er fint at puppene blir unaturlig store. De skal være akkurat passe til din kropp, derfor er det viktig å lytte til plastikk kirurgen!!! det er hans jobb å fortelle deg det.Å legge inn for store implantat er uansvarlig synes jeg.

En annen viktig ting er at implantatet bør legges under muskelen, for mest mulig naturlig resultat,og sjansen for innkapsling er mye mindre! hvis kirurgen ikke er enig, er det kanskje fordi han ikke kan denne metoden?? Pluss at snittet gjøres under armen, det blir kjempefint og ser helt naturlig ut:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her må jeg si meg uenig. Man trenger absolutt ikke å legge under muskel for mest mulig naturlig resultat eller andre grunner. Har du litt bryster fra før av, så er over muskel kjempeflott, og det er dette en god kirurg vil se an. Det ene er ikke bedre enn det andre for å si det slik. Det kommer helt an på brystenes utseende.

Vil tørre å påstå at det slettes ikke er ille å ha arr under brystfolden, for da er det svært få som ser det. Har du under armen, så kan jo arret vises når du strekker deg hvis du får litt mindre fine arr.

Det man bør være obs på, er om kirurgen kan legge implantatet både under og over muskel. Tilbyr han kun den ene måten, så burde man finne en ny kirurg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Maria_*
Her må jeg si meg uenig. Man trenger absolutt ikke å legge under muskel for mest mulig naturlig resultat eller andre grunner. Har du litt bryster fra før av, så er over muskel kjempeflott, og det er dette en god kirurg vil se an. Det ene er ikke bedre enn det andre for å si det slik. Det kommer helt an på brystenes utseende.

Vil tørre å påstå at det slettes ikke er ille å ha arr under brystfolden, for da er det svært få som ser det. Har du under armen, så kan jo arret vises når du strekker deg hvis du får litt mindre fine arr.

Det man bør være obs på, er om kirurgen kan legge implantatet både under og over muskel. Tilbyr han kun den ene måten, så burde man finne en ny kirurg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Maria_*

Jeg er helt enig med deg at man må velge en kirurg som kan legge implantatet både over og under muskulaturen.

Ute i Europa vil de fleste moderne kirurger i dag legge implantatet bak muskulaturen pga det jeg nevnte i tidligere innlegg. Mindre fare for innkapsling, og det både ser og kjennes mer naturlig ut. Dette gjelder tynne og normalvektige pasienter. Hos overvektige pasienter er det vanlig å legge over muskulaturen. Så har du selvsagt noen pasienter som av ulike årsaker selv velger at de vil ha implantatene lagt over muskulaturen.

Når det gjelder snittsted så er det vanskeligere å legge snittet i armhulen, mange kirurger kan det ikke. Snittet i armhulen blir lagt i samme retning som rynkene/ foldene vi har der fra før. Etter ca 6 - 12 måneder er arret hos de fleste nesten ikke synlig.

Så undersøk nøye før dere bestemmer dere :-) Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting som slår en erfaren kirurg nei :)

Jeg har lagt mine implantater over muskel, og jeg er langt fra overvektig, men hadde litt bryster fra før av. At brystene kjennes mer naturlig ut under muskel enn over muskel kommer nok kun an på hvor mye brystvev personen har fra før av.

Nytter ikke å se på hva kirurger i andre land gjør mest, for i USA bruker de nesten bare saltvannsimplantater enda, selv om vi i europa bruker den nye silikongeleen mest. I USA er de også stor fan av å legge under muskel, men det oppstår fortsatt "vanlige" komplikasjoner.

Jeg vil bare få fram at verken den ene eller den andre metoden er bedre enn den andre hva angår komplikasjoner i ettertid. Begge delene har sine negative og positive sider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...