Dødspingvinen Skrevet 7. september 2003 #1 Del Skrevet 7. september 2003 Au i halsen min!! Mandlene er på størrelse med appelsiner! Kan bare kvekke nå... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 7. september 2003 #2 Del Skrevet 7. september 2003 Du har min medfølelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 7. september 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 7. september 2003 Takker. Kvekk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kate Skrevet 7. september 2003 #4 Del Skrevet 7. september 2003 Uff, stakkars deg. Håper du er bedre i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 7. september 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 7. september 2003 Det håper jeg og. Har ikke så lyst til å skulke jobben.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 7. september 2003 #6 Del Skrevet 7. september 2003 Du ser da temmelig fornøyd ut på avataren din. God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 8. september 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 8. september 2003 Avataren min har nok desverre vær borti resept-hostesaften... Men nå går det litt bedre. Er på penicillin nå, så dette gir seg nok snart :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 8. september 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 8. september 2003 PS: gratulerer med navnebytte forresten, Stjernefisken. Veit det er saftig på etterskudd, men.. Eg likar at du held på språket vårt!!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 8. september 2003 #9 Del Skrevet 8. september 2003 Snakkar dokkar nynorsk på Askøy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 8. september 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 8. september 2003 Berre kånn innvandrarararararar... Frå Telemarken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 8. september 2003 #11 Del Skrevet 8. september 2003 Då så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 9. september 2003 Forfatter #12 Del Skrevet 9. september 2003 Haha! To dager på penicillin, og jeg er helt frisk igjen :D Flinke tabelettene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå