Gå til innhold

Håndvaskråd

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei

I kveld greide jenta på 2 1/2 og gå over ende i en vanndamm og skitne til hele den fine vindjakka si, hun trenger den til i morgen og jeg har ingen ting og vaske den med så jeg tenkte og vaske den ut for hånd.Har da noen sprøsmål, regner med at noen andre her har vert borti dette.

1. Bør jeg bruke skyllemiddel etter at jeg har vasket den,det er en lyseblå poplinjakke med ytterstoff av 65% polyester og 35% bomull med fôr av 100% nylon er ikke så oppdatert på hva man skal gjøre med ytterplagg her for plaggene det samme som resten av vasken untatt de som er merket med at de ikke skall ha det.

2. Har lest at man helst skal bruke flytende såpe når man håndvasker har bare omo color i pulver det eneste jeg har som er flytende er milo er det sterkt nok.

3. Tørk, hun skulle helst hat denn kveld for vi skal hente pappa på toget klokka 2100, kan det tørkes på finvask i tørketrommel da den ikke er merket for det?, den er merket vask 40 grader? guubben har en jakke i samme material og den kan tørkes finvask, hvis ikke må vi finne en nødløsning, hvis den skal tørkes i trommel bør den da sentrifugeres? Hun må også ha den i morgen så jeg håper den blir tørr

ønsker ikke og ta for mange sjanser for hun er veeeeeldig glad i jakka si. Huff veldig mange spørsmål håper noen kan hjelpe meg

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...