Gjest t Skrevet 20. februar 2010 #1 Del Skrevet 20. februar 2010 Jeg studerer og skal i praksis, må derfor bestille meg et navneskilt. De fleste av mine medstudenter har valgt navn + sykepleierstudent som tekst, men jeg er litt usikker - heter det sykepleierstudent eller sykepleiestudent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest :) Skrevet 20. februar 2010 #2 Del Skrevet 20. februar 2010 Jeg studerer og skal i praksis, må derfor bestille meg et navneskilt. De fleste av mine medstudenter har valgt navn + sykepleierstudent som tekst, men jeg er litt usikker - heter det sykepleierstudent eller sykepleiestudent? Uten å vite det sikkert, så vil jeg si det heter sykepleiestudent. Man studerer faget sykepleie, ikke en sykepleier. Sykepleiestudent og sykepleierutdanning. Etter min mening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2010 #3 Del Skrevet 20. februar 2010 Uten å vite det sikkert, så vil jeg si det heter sykepleiestudent. Man studerer faget sykepleie, ikke en sykepleier. Sykepleiestudent og sykepleierutdanning. Etter min mening TS her. Ja, etter min mening også. Men "alle" andre skriver sykepleierstudent, så da kommmer de sikkert til å tro at jeg skriver feil med sykepleiestudent.. Men rett skal være rett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest :) Skrevet 20. februar 2010 #4 Del Skrevet 20. februar 2010 De må gjerne studere en sykepleier for min del... Men jeg tror 3 år med det, kan bli ensformig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Feline. Skrevet 20. februar 2010 #5 Del Skrevet 20. februar 2010 På mitt skilt hadde jeg "sykepleiestudent" fordi jeg studerte faget sykepleie, ikke en sykepleier... Jeg synes "SykepleieRstudent høres litt rart ut egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2010 #6 Del Skrevet 20. februar 2010 TS igjen. Da blir det sykepleiestudent, jeg tar tross alt en bachelor i sykepleie, ikke i sykepleier. Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå