9na Skrevet 7. september 2003 #1 Del Skrevet 7. september 2003 Er det noen her som har vært i eller hatt bryllupet sitt på Soria Moria Restaurant? Vi skal ha middag og fest der, og jeg hadde blitt veldig glad for å få noen tilbakemeldinger! Hatshepsut og Abelone, det hørtes ut som om dere var veldig fornøyde? Hvis dere leser dette: 1) Hvordan fungerte det at gjestene måtte gå igjennom cafeen nede for å komme til festlokalet i 2 etg.? 2) Hatshepsut, du skrev at dere hadde de smale bordene. Det har de foreslått for oss også. Funket det? Jeg synes de så veldig smale ut... At gjestene kommer til å sitte veldig oppi hverandre... 3) Hadde dere blomster fra butikken like ved, Soria Moria blomster? Hvordan var de å samarbeide med? Fortell gjerne om andre ting som var bra, og evt. om ting dere ikke var så fornøyde med (håper ikke det er så mye...). Jeg setter veldig pris på tilbakemeldinger! Hilsen 9na. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Abelone Skrevet 7. september 2003 #2 Del Skrevet 7. september 2003 Soria Moria restuaurant, ja... Det var et kjempetrivelig bryllup. Vi satt ved forholdsvis smale bord, i grupper på 8-10-12 stykker. Det ble veldig intimt og koselig rundt bordene, med veldig god stemning. Det stemmer at vi gikk gjennom baren nedenunder. Det gjorde ingenting. Vi ankom rundt kl.18:00 og det var lite folk nedenunder. Da vi dro hjem rundt kl. 03:00, var det også lite folk, og ingen brydde seg med oss. Vet ikke noe om blomsterbutikken. Paret vi var hos hadde pyntet med enkle gerbera i glass og telys i glass. Det jeg vil rope HURRA for var maten. Kjempegod og kjempelekkert dandert. Var også flott med den scenen i lokalet. Venner hadde innslag fra scenen, og det var kjempefin underholding. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hatshepsut Skrevet 7. september 2003 #3 Del Skrevet 7. september 2003 Vi var også kjempefornøyde med Soria Moria, spesielt maten og bryllupskaka var svært bra. Bordarrangementet med 12 personer fungerte også kjempefint, det eneste var at når de som satt i sofaene måtte på do, måtte en del andre også flytte seg, men det løste seg fint likevel. Vi gjorde det sånn at nær familie og sånt satt på "vindusrekka" og kusiner, fettere, venner og sånt satt ved sofabordene. Vi har fått mange tilbakemeldinger fra gjestene våre om at de var veldig fornøyde med bordplasseringa. Pynten ble lagd av min svigerinne, som også lagde brudebuketten, og besto av eføy og orange gerbera som var lagt på Aspedistra-blader (helt enkelt). Til dette hadde vi høye lysestaker med hvite lys. Soria Moria Blomster pynta i kirken (Sagene kirke) og sto også for liljer i vinduskarmene på Soria. De er vel kjent på Soria og kjenner forholdene godt der. Sissel, som damen heter, er veldig hyggelig og lager nydelige blomsteroppsatser. For kirkepynt (2 store oppsatser, dekorasjoner på de 5 første benkeradene, alterdekorasjoner) og liljene på Soria betalte vi 3000 kroner. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 8. september 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 8. september 2003 Godt å høre at dere var fornøyde! :D Og ingen har skrevet noe negative ennå... Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. september 2003 #5 Del Skrevet 8. september 2003 Jeg har hørt fra gjester i bryllup der som ikke var fornøyde. Lokalene er så trange at folk ble sittende litt rart, mange med ryggen til brudeparet og de som holdt talene. Slitsomt å sitte og snu seg hele tiden. Har hørt at maten der er veldig god, men at mange følte at de overhode ikke ble mette, altså for lite mat... Dessuten var servitørene veldig trege med å komme med alkoholfri drikke til de som ønsket det, men samtidig overivrige med å fylle på vin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Abelone Skrevet 8. september 2003 #6 Del Skrevet 8. september 2003 Det er sant at vi satt med ryggen til brudeparet, men det synes ikke jeg gjorde noe. Det viktigste i et bryllup er jo å ha det hyggelig rundt det bordet du sitter, og det var det iallefall i dette bryllupet. Det tror jeg kom nettopp av at vi ble sittende ganske tett og intimt rundt bordene. Det er jo sant at det er et veldig avlangt lokale, men ikke trangt (vi var 80 gjester tror jeg) Ok toalettforhold osv. Jeg ble iallefall mett av middagen! Det var forrett, hovedrett, osterett og en FANTASTISK dessert! Det er sant at servitørene var ivrige etter å skjenke vin..... har aldri opplevd makan :oops: ! Men stemninga var det ingenting å si på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. september 2003 #7 Del Skrevet 8. september 2003 Vi skal bare ha 40 på middag, så det blir ikke trangt i det hele tatt. (Det kommer 60+ til på fest etterpå, men vi har leid begge salene i 2 etg.) Mulig vi skal ha alle rundt et langbord, så da kommer ingen til å sitte med ryggen til noen! Vi har også fått med i den detaljerte kontrakten vi har skrevet med stedet, at vi skal prøvesmake menyen på forhånd, og se på porsjonene, så det er jeg ikke redd for. Og når det gjelder sjenking av drikkevarer, kan vi jo gjøre dem oppmerksom på det med alkoholfritt på forhånd. Greit at de ikke er gjerrige på vinen, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 8. september 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 8. september 2003 Det var meg som var gjest her over! Maskinen logget meg plutselig av... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå