lillesol20 Skrevet 7. september 2003 #1 Del Skrevet 7. september 2003 Noen som har handlet derfra? Hvordan foregår det? Tar det lang tid før man får varene? Hvor mye betaler dere i frakt? Tilsvarer størrelsene de vanlige H&M-str.? Hva gjør man hvis man ikke er fornøyd med enkelte varer? Følger det med giro i pakken, eller? Lurer på mye. :blunke: Noen som har handlet her og vil svare? Er ute etter personlige erfaringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest olive Skrevet 7. september 2003 #2 Del Skrevet 7. september 2003 Jeg har handlet derfra. Hvis varene er på lager kommer de ganske fort, tror det tok en uke. Du får vite hvor lang tid det tar nå de bestiller. Jeg synes størrelsene var små, handlet topper, og bestilte heldigvis en størrelse større en det jeg bruker til vanlig.. Jeg betalte på postkontoret da jeg hentet pakken. Vet ikke hvordan det er hvis man skal sende tilbake, for det har jeg ikke forsøkt, men det kan man helt sikkert gjøre om klærne ikke passer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 7. september 2003 #3 Del Skrevet 7. september 2003 Jeg har handlet et par ganger derfra og synes det har fungert greit. Du kan registrere deg som Rowells MånedsRegning eller noe sånt. Da vil du få regning 1 gang i måneden (dersom du har bestilt noe da så klart) og du slipper å betale oppkrav. Da koster det kun 45 kr å sende pakken din. Leveringstid på hvert produkt får du vite når du legger de i handlekurven din. Dette med størrelser varierer visst en del, du kan lese mer i en tråd jeg har startet om dette tidligere: > Flere som synes str på H&M Rowells er store? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 7. september 2003 #4 Del Skrevet 7. september 2003 Vi har handlet fra H&M Rowells katalogen. Vi skrev opp det vi skulle ha, ringte ordretelefonen og fikk beskjed om at de sendte tøyet om fire uker. En bukse som samboeren min skulle ha, ble sendt om åtte uker. Så nå er de fire ukene gått, og jeg håper lappen dumper ned i postkassa vår litt fort :D Har venta lenge nok nå. Synes det er rart at det tar så lang tid. Vi skal betale med månedsregning, dvs. at vi betaler en måned etter at vi har fått tøyet. Det passer oss bra, så vi får prøvd ordentlig og sjekket at alt er som det skal. Jeg synes de fleste størrelsene på H&M generelt er alt for små. Men jeg har tatt grovt på størrelsene, så jeg har forhåpentligvis litt å gå på. Bukser f.eks er veldig små for meg, og selv om jeg velger en størrelse som er flere nummer større enn vanlig, så passer buksa ikke over a) låra, eller B) rumpa eller c) magen. Det er alltid et eller annet. Men nå har jeg bestilt en stretchbukse som jeg har i str. 48 eller 50. Så den BURDE holde. Nå har vi jo ikke handlet på den måten før, men jeg synes det er en grei måte å gjøre det på, og det er bra man kan sende tilbake hvis feil størrelse e.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 7. september 2003 #5 Del Skrevet 7. september 2003 Er det billigere der, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 7. september 2003 #6 Del Skrevet 7. september 2003 Handler (litt for) mye på HM-nett. Enkelt og greit. Finner de rette plaggene kjapt og greit pga en kjekk oversikt, legger de i handlekorga og kan logge ut, tenke på saken et par dager, logge inn og sende evt endre bestillingen, om jeg vil. Levering varierer, det hender jeg får det etter litt over en uke, men som oftest litt mer. Har de ikke alt inne der og da sender de det de har. Er det noe jeg ikke er fornøyd med sender jeg det bare tilbake. Jeg har konto, så returnerte plagg trekkes fra der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 7. september 2003 #7 Del Skrevet 7. september 2003 HVA er fordelen med å handle på HM-nett i stdet for å gå i butikken, prøve klærne, og vite at de passer? (sånn bortsett fra at man slipper gå ut døra da, dersom det pissregner?) HM er jo ikke akkurat en butikk som er vanskelig å oppdrive. Er utvalget/prisene forskjellige? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 7. september 2003 #8 Del Skrevet 7. september 2003 Det er det jeg også lurer på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 7. september 2003 #9 Del Skrevet 7. september 2003 Hensikten for meg er bl.a at nettbutikken har en annen kolleksjon enn butikkene. Du kan nok finne en del likt, men jeg fikk det til svar en gang jeg ringte katalogen og lurte på et spesielt plagg, og hvilken H&M-butikk jeg kunne kjøpe det i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 7. september 2003 #10 Del Skrevet 7. september 2003 Det er ikke de samme produktene der som i butikkene. Dessverre synes jeg, for jeg synes stort sett de har mye finere utvalg der enn i butikkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 7. september 2003 #11 Del Skrevet 7. september 2003 Ikke pokker om jeg finner noe som helst brukbart når jeg står i butikken. Også blir jeg mer deprimert av å ikke finne rett størrelse på stativet enn å ikke finne det på dataen. "So is it bare". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. september 2003 #12 Del Skrevet 7. september 2003 I butikken blir det ofte fort utpella og varene blir mer "herjet" med enn de man får via nettbutikk / postordre. Dessuten HATER jeg prøverom, og jeg HATER køer. Synes også jeg faktisk finner mer på H&M Rowells. Det er mer oversiktlig og det synes å være litt andre ting enn det jeg har sett i H&M butikkene her i byen i allefall. Også har vi jo den månedsregningen da...hehe. Greit å kunne utsette betalingen litt i disse hårde dager... Gleder meg Diva i.i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mitsi Skrevet 7. september 2003 #13 Del Skrevet 7. september 2003 Har handlet litt både på H&M, og hos Ellos på nett. Handler ikke mye til meg selv, fordi jeg har en figur som gjør det absolutt nødvendig å prøve plagget først. Men til barna handler jeg mye på nett. Grunnene er mange; Når vi begge går i full jobb, med to barn, er tid alltid en mangel vare. Da er det vedig tidsbesparende å bruke en time på internett, så har du handlet det du trenger, istedet for å trave butikker i timesvis. Barna er begynt å bli så store, at de vil ha et ord med i laget når det kommer til klær. Men vi har to gutter, og som de fleste gutter liker de ikke butikker. Da er det veldig greit å ta en liten stund forran skjermen med dem, de får velge klær selv, men slipper å gå i butikken for å finne dette. Så går det noen dager, de har glemt hva de har bestilt, og da er det kjempespennende når pakken kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharissa Skrevet 8. september 2003 #14 Del Skrevet 8. september 2003 Har handlet der masse og er alltid veldig fornøyd, untatt akkurat nå, som leveringstiden skulle være to uker og det snart har gått fire uker *aaargh* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2003 #15 Del Skrevet 9. september 2003 HVA er fordelen med å handle på HM-nett i stdet for å gå i butikken, prøve klærne, og vite at de passer? (sånn bortsett fra at man slipper gå ut døra da, dersom det pissregner?) HM er jo ikke akkurat en butikk som er vanskelig å oppdrive. Er utvalget/prisene forskjellige? Jeg vet ikke om en H&M butikk i mils omkrets her jeg bor..finnes ikke i fylket jeg bor i. Så de er nok ikke overalt.. Men de har H&M i hjembyen min da, og der er det mange... Jeg har også handlet hos H&M Rowells. Synes det er både lettvint og greit, og synes de nesten har bedre klær enn i butikkene. Har sett at prisene gjerne er litt lavere enn i butikkene også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 9. september 2003 #16 Del Skrevet 9. september 2003 Vel, jeg har aldri vært på en plass, selv en liten bortgjemt plass som bare har en loak kafe, en rimibutikk, og en HM-butikk, men det finnes vel plasser uten da, om du så sier. Uansett, kan noen gi meg en FUNGERENDE link til denne net-shop'en da, for jeg får bare "sorry, we can't find the page you aer looking for" når jeg forsøker alle mulige måter å finne frem på.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kame Skrevet 9. september 2003 #17 Del Skrevet 9. september 2003 Fredagsbarn: Du har aldri vært på et sted uten en H&M butikk? Du reiser ikke mye, gjør du vel? I byen jeg bor i, fikk vi nesten en H&M-butikk, men de valgte å ikke gjøre unntak av regelen sin om at det skal være 50.000 potensielle kjøpere i umiddelbar nærhet. Fikk forresten opp shopping-siden, men de trøbler visst litt, for først fikk jeg samme feilmelding som deg... http://www.hm.com/shop/hmdef_ibeCZzpHome.jsp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 9. september 2003 #18 Del Skrevet 9. september 2003 Nei, jeg reiser ikke så mye, men seriøst, jeg synes jeg ser disse hm-butikkene langs veien på små steder vi kjører forbi jeg... (joda, jeg HAR nok vært på steder uten HM, men jeg synes altså jeg ser dem overalt. Kanskje fordi jeg er oppvokst i by (50.000 folk? jeg er oppvokst i en by med færre innbyggere enn det, med MANGE hm-butikker) og nå bor i en større by, og generelt ikke vurderer å shoppe så mange andre steder enn byer.... bortskjemt jeg....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kame Skrevet 9. september 2003 #19 Del Skrevet 9. september 2003 Fredagsbarn: Det trenger ikke bo så mange i byen, men de skal ha et visst handlegrunnlag for å etablere seg (elns, jeg ble så irritert over at de ikke kom, at jeg bare skumleste begrunnelsen for at deti ble droppet...). Forøvrig så deler jeg synet ditt om at det virker merkelig å handle på postordre når man har alle mulighetene der man bor (selv om flere av grunnene har vært gode)! Skulle så gjerne hatt en H&M her, jeg! *sukk* Men - inntil de skjerper seg, så får jeg pent bestille, og risikere endel venting og ergrelse over at ting kanskje ikke passer, med det påfølgende merarbeidet for å returnere varene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekstasa Skrevet 11. september 2003 #20 Del Skrevet 11. september 2003 et stort minus med h&m på nettet er at de ikke fører devided kolleksjonen sin der....de har istedet rockey kolleksjonen som de ikke lengre fører i butikkene.....noen som vet hvorfor det er slik?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå