Gå til innhold

Transer.

Gjest Embla s

Fremhevede innlegg

Skrevet

Takker!

Jeg både gruer og gleder meg. De første ukene etterpå blir det lite sykling..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Takker!  

Jeg både gruer og gleder meg. De første ukene etterpå blir det lite sykling..

Hehe...du får spasere i skjørt istedet ;)

• 2 år senere...
Gjest Transe?
Skrevet

Fulge med på denne tråden da den var aktuell, så jeg søkte den opp nå. Hege har tydeligvis forsvunnet fra KG og jeg vært opptatt på annet hold. Jeg er nå i en slik situasjon at jeg vurderer å søke operasjon selv. Kan noen av dere være så snille og fortelle meg om Hege fortsatt er i forumet eller kan treffes et annet sted? Noen som vet om hun fikk operasjon og hvordan det gikk? Hun virket veldig åpen så kanskje hun har skrevet noe her som jeg ikke har funnet.

Gjest Transe?
Skrevet

Meg igjen. Glem spørsmålet. Et goolesøk og jeg fant siden hennes Transetreffet og har allerede vært i kontakt med henne. I følge dagboken hennes der skal hun delta på nytelsesfestivalen i Grimstad i august. Da vil jeg treffe henne også. :)

Skrevet

Fikk tips fra en moderator om at denne tråden har dukket opp igjen, hehe..

Joda, jeg er da saktens å treffe jeg, men ikke her på KG. Om jeg ikke blir tipset, da. Takk for en hyggelig mail, "Transe?"!

*stikker igjen*

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_Tina_*
Skrevet

Jeg er en gutt som har følt meg som jente hele livet!! Jeg blir lykkelig når jeg kan være jente og lengter etter Venninner !!! Jeg ser på andre jenter som venninner men jeg har kvinnelig kjærste!!! Hun er trygg på meg og vet at jeg bare er ute etter venninner som jeg kan være jente Sammen med!!! Som jente føler jeg meg hel og ekte!!! Tina

uote name='Embla s' date='07.09.2003 (09:51) ' post='578991']

Jeg vet om en tranvestitt. Han kaller seg ved kvinnenavn (nekter å ha noe å gjøre med noen som kaller ham hans mannenavn), og kler seg i kvinneklær. Allikevel er han såpass maskulin i ansikt/kropp at man ser han er en mann.

Jeg og en veninne har snakket om dette, for vi skjønner ikke helt - hva er drivkraften? Er det seksuelt eller er det på et trivselsplan? Og hvorfor er det slik at menn i kvinneklær ofte er mer "feminine" enn kvinner flest? Kunne transvestitter løst problemet med en kjønnsoperasjon, eller blir det helt feil? Og er det slik at transvstitter egentlig føler seg som lesbiske kvinner? Når en transvestitt er i kvinneklær, ser han da på andre kvinner som potensielle partnere eller som veninner?

Skrevet

Hei leste alle gamle innlegga. Saken er forsatt varm. Transer består og nye kpmmer til.

Jeg er optatt av at unge transer skal få det lettere en vi som er opp i årene haddde det.

:):popcorn: :kaffe:

• 3 år senere...
Gjest Research
Skrevet

Hei!

Jeg driver research i forbindelse med en bok hvor et kjønnsskifte står sentralt, og det virker som om det er mye kunnskap om dette her på forumet.

1) Hvor mye koster en kjønnsoperasjon (fra mann til kvinne)?

2) Hvor lang tid tar hele prosessen (fra start av hormoninntak til endelig kvinne)?

3) Mitt VIKTIGSTE spørsmål: Får man ny identitet (pass, personnummer etc)? Hvordan fungerer dette, og hvor mye må man betale?

Setter STOR pris på all praktisk informasjon dere måtte besitte!

Mvh Researcheren

AnonymBruker
Skrevet

1) Hvor mye koster en kjønnsoperasjon (fra mann til kvinne)?

I norge: ingenting hvis man går igjennom prossessen på riktig måte. Altså via rikshospitalets behandling.

2) Hvor lang tid tar hele prosessen (fra start av hormoninntak til endelig kvinne)?

Det kommer helt an på psyken til pasienten. Alt fra 1 til 5 år.

3) Mitt VIKTIGSTE spørsmål: Får man ny identitet (pass, personnummer etc)? Hvordan fungerer dette, og hvor mye må man betale?

Når man har fjernet testiklene så får man nytt personnr. Og da må lån bare betale for et nytt pass som alle andre som skal ha nytt pass.

I teorien betaler man bare vanlig egenandel, men det er en del som ikke er modne nok til riksens behandling og drar til utlandetog kjøper seg ny kropp. Dette ressulterer i en god del tull. Lurest å følge riksen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...