Gjest Gjest_Nina_* Skrevet 19. februar 2010 #21 Del Skrevet 19. februar 2010 Men er det nok? Neppe Klart det er nok :-) Det beskriver flertallet av mennesker, så det det ender opp med er kjemi, kjemi og atter kjemi :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 19. februar 2010 #22 Del Skrevet 19. februar 2010 Klart det er nok :-) Det beskriver flertallet av mennesker, så det det ender opp med er kjemi, kjemi og atter kjemi :-) Det har så langt i livet vert alt annet en nok for å si det slik Spørsmålet er jo hva som faktisk mangler. Lurer på hva dagens kvinner har på *absolutte krav* listen sin :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2010 #23 Del Skrevet 19. februar 2010 Klart det er nok :-) Det beskriver flertallet av mennesker, så det det ender opp med er kjemi, kjemi og atter kjemi :-) Men Gud forby om du skulle ende opp med en som ikke går på et prestisjestudie og som kun er "gjennomsnittlig" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmanuelle Skrevet 20. februar 2010 #24 Del Skrevet 20. februar 2010 Men Gud forby om du skulle ende opp med en som ikke går på et prestisjestudie og som kun er "gjennomsnittlig" Etter en ekstremt dårlig erfaring med en prestisjestudie-gutt så løper jeg i andre retningen om en sånn fyr kommer. Får frysninger bare ved tanken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 20. februar 2010 #25 Del Skrevet 20. februar 2010 Min kjæreste er drømmemannen, og det som er viktig for meg er at han er; * Snill * Omtenksom * Omsorgsfull * Lojal * Kjærlig * Litt romantisk * Flink til å gi komplimenter * Elsker meg for den jeg er * Får meg til å føle meg elsket * Får meg til å føle meg sexy * Ikke er redd for å elske og bli elsket tilbake. * Deler mange av de samme verdiene med meg. * Respekterer meg. * Gir masse av seg selv. * Intelligent * Solidarisk med mennesker rundt seg. * Nydelige blå øyne * Kjekk * Gir meg sommerfugler i magen. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2010 #26 Del Skrevet 20. februar 2010 Jeg har ingen liste over spesielt utseende eller kvaliteter som min drømmemann må ha. Den personen jeg faller for og forelsker meg i, er min drømmemann akkurat da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2010 #27 Del Skrevet 20. februar 2010 Jeg har ingen liste over spesielt utseende eller kvaliteter som min drømmemann må ha. Den personen jeg faller for og forelsker meg i, er min drømmemann akkurat da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Alette_* Skrevet 20. februar 2010 #28 Del Skrevet 20. februar 2010 Drømmemannen: * En jeg har personkjemi med * Omgjengelig * Selvsikker * Ikke røyk * aktiv/sporty på ca samme nivå som meg * moderat alkohol inntak * vil gifte seg * ønsker seg barn * Ser familien/hus og hjem som en fellesoppgave * Engasjert * Men ikke manisk opptatt av vekt/trening/fotball/frimerker eller andre interesser * Interessert i meg(!) * Interessert i verden rundt seg - både oppdage/reise/oppleve + holde seg oppdatert om hva som skjer. * Hjelpsom * Gentelman - dvs. åpner dører, bærer de tyngste posene, følger meg hjem ol. * god til å kommunisere - både verbalt og ikke verbalt * En god diskusjonspartner - har egne meninger, diskuterer redelig, er åpen for andres syn og gjerne kan spille djevelens advokat når det er behov for det. * En som kan si fra når jeg oppfører meg urimelig (uten henvisninger til pms/hormoner eller at det oppførselen bunner i at jeg er av hunkjønn) * Omtenksom * Lojal * Kjærlig * Elsker meg for den jeg er * Får meg til å føle meg elsket * Får meg til å føle meg sexy * Får meg til å føle meg trygg * Trofast * Samme verdiene som meg * Selvironi * humor * Villig til å jobbe med forholdet * Trygg økonomi - istand til å forsørge seg selv * Leken - villig til å være litt barnlig og ikke livredd for å dumme seg ut. * Respekterer meg * Har selvrespekt * Gir av seg selv * Intelligent * forståelsesfull * Setter pris på at jeg skjemmer ham bort, tar det aldri for gitt * Ansvarsfull * Har et eget liv og venner som han tar vare på * Kan dra bort og finne på ting uten meg, og lar meg gjøre det samme * Liker et aktivt sexliv * Gir meg sommerfugler i magen Ble en lang liste dette... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Kiara_* Skrevet 20. februar 2010 #29 Del Skrevet 20. februar 2010 Røyker Drita hver helg Ikke utdanning utover vgs Ikke redd for å ta en fest Arrogant Liker å lage mat Ikke opptatt av klær/utseende Moderat sexlyst Ca 172 høy Blondt hår Ikke sånn som vil reise verden rundt Grei, men ikke spesielt høy inntekt (jeg må tjene mest) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PinUpBlondie Skrevet 22. februar 2010 #30 Del Skrevet 22. februar 2010 Utseendemessig: Grônne ôyne som blir svarte nàr de ser meg Môrkt eller môrkblondt hàr gyllen hud 180 cm helst ikke saerlig mer eller mindre Personlighet: Snill empatisk glad i barn og mennesker generelt arbeidssom flink med hendene Utstràling/sexy (udefinerbart, egentlig) Trofast Egne meninger Humor Ikkerôyker Sosial Ting som er ekstrabonus: Musikalsk Leser bôker (eller ihvertfall mer enn vg) God og stabil jobb og bra ôkonomi Men det aller aller viktigste er kjemien mellom oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 22. februar 2010 #31 Del Skrevet 22. februar 2010 Men er det nok? Neppe Klart det - vi er ikke så kravstore som dere vil ha oss til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2010 #32 Del Skrevet 22. februar 2010 Klart det - vi er ikke så kravstore som dere vil ha oss til De fleste får bedre vett med årene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 22. februar 2010 #33 Del Skrevet 22. februar 2010 De fleste får bedre vett med årene. Jepps Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Nina_* Skrevet 22. februar 2010 #34 Del Skrevet 22. februar 2010 Det har så langt i livet vert alt annet en nok for å si det slik Spørsmålet er jo hva som faktisk mangler. Lurer på hva dagens kvinner har på *absolutte krav* listen sin :klø: For å si det slik da, når kjemi og forelskelse er tilstede, så har jeg vel et par krav.. hehe! Han må ha ordnet økonomi, trenger ikke ha fet lommebok, men ikke en som er kandidat for Luksusfellen. Han må også være en som har opplevd livet på godt og vondt, ikke en som er født med sølvskje i munnen, og ikke hatt motgang i livet. En som har normalt forhold til kropp og helse, ikke fanatisk treningsnarkoman eller sofasliter. En som ikke er fanatiker på noe måte, enten det gjelder relgion, sport eller hva det skulle være. Så en kjekk normal mann som elsker meg for den jeg er :-) Ekstrabonus ville være at han er handyman ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diane Skrevet 23. februar 2010 #35 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Utseende: 185 høy Møøørk brunt, nesten svart hår med kobberskinn i;) Veltrent En mellomting av blå og grønne øyne Personlighet: Snill Morsom Ærlig Har egne meninger, og tør å stå for dem Trofast Rettferdig Ikke-røyker (viktig!) Viser at han bryr seg om meg Familiekjær Ambisiøs, gjerne mer ambisiøs enn meg I gang, eller ferdig med, høyere utdannelse, men ikke noe krav (det skal sies at juss er et bra fag;)) Nå har jeg vel egentlig beskrevet en spesiell person, men, jaja;) Endret 23. februar 2010 av Diane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hamster Skrevet 23. februar 2010 #36 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Nå har jeg vel egentlig beskrevet en spesiell person, men, jaja;) Høres ut som et funn. :gjeiper: Endret 23. februar 2010 av Thrusthamster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diane Skrevet 23. februar 2010 #37 Del Skrevet 23. februar 2010 Høres ut som et funn. :gjeiper: Jadda, det er bare sånn han er, jeg skulle tross alt beskrive drømmemannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Neena_* Skrevet 24. februar 2010 #38 Del Skrevet 24. februar 2010 En som liker meg for det jeg er. BØR jo egentlig ikke være så himla vanskelig å finne en mann som gjør det, menneh... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulle Skrevet 27. februar 2010 #39 Del Skrevet 27. februar 2010 Han er: Høy Mørk Gjerne briller Godt trent kropp Trygg på seg selv, men samtidig jordnær God humor Omsorgsfull Empatisk Fordomsfri Glad i naturen Glad i barn Interessert i kultur Samfunnsinteressert Høyere utdanning er et stort pluss Tar vare på seg selv og kroppen sin Akk, tror jeg kommer til å forbi evig singel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 27. februar 2010 #40 Del Skrevet 27. februar 2010 Eg har ikkje så mange krav, men dei er viktige: * Godt humør * Han må få meg til å føle meg deilig * Sosial, omgjengeleg * Ryddig økonomi * Ansvarsfull ift å halde nokolunde (ikkje ekstrem) orden i huset * Energisk Utsjånaden har eg ikkje så mange krav til, men når eg vil at mannen skal vere energisk så inneber vel det at han lever eit nokolunde aktivt liv. Men eg har i mange år vore saman med birken-skigåarar og deslike, og syns eigentleg det er slitsomt. Ein tur med familien er ikkje bra nok, då må han ha to timar i skogen etterpå på eiga hand. Puh... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå