Gjest Kinga Skrevet 6. september 2003 #1 Del Skrevet 6. september 2003 Jikes, det tar seg upent ut med poelse, laar og knack i samme setning. Saerlig naar det staar uten ae, oe og aa slik det skal skrives. Hvorfor er Norge det eneste landet i verden som bruker slike bokstaver? Over til mer graverende tilfeller av problemer. Jeg kjoepte meg noen lekre hoeyhaelte sko da jeg var i helsinki i sommer. "Slitt" sort skinn, smal hael og en yndig liten spenne over taerne. Jeg tenkte disse kune vaere snedne aa ifoere seg med stay ups som tilbehoer. Gikk til innkjoep av noen nydelige stroemper av skikkelig kvalitet. Og hva er resultatet? Mine ellers flotte laar faar seg en saann liten wurst-innbulging der "strikken" paa stroempen sitter. Jeg nekter aa tilbringe enda flere timer i treningsstudio svettende paa en sykkel for aa faa meg fastere laar. Har jeg kjoept for stramme stroemper? De skal jo sitte oppe av seg selv disse her (og ved hjelp av det liksom-klisteret som er paa innsiden av stroempene). Sitter oppe gjoer de, men laarene mine faar en saann stripe som rumpen faar i bukser om man gaar med vanlige truser. Hjelp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 6. september 2003 #2 Del Skrevet 6. september 2003 Hvorfor er Norge det eneste landet i verden som bruker slike bokstaver? Danmark!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 6. september 2003 #3 Del Skrevet 6. september 2003 Jeg tror man er nødt til å være bare skinn og bein for å kunne bruke stay ups uten å få de bulkene. Jeg har prøvd å gå opp en størrelse, men da hang de ikke på, så det var liksom ikke så mye vits. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 6. september 2003 #4 Del Skrevet 6. september 2003 Kanskje jeg maa kjoepe meg hofteholdere og stroemper uten den der klisteranordningen? Blir jeg kvitt bulkene da? Vet du Virvel, har du proevd? Chimp, du lyser opp! Opplyst hilsen fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 6. september 2003 #5 Del Skrevet 6. september 2003 Muligens. De er jo ikke så stramme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 6. september 2003 #6 Del Skrevet 6. september 2003 For meg hjalp det å gå opp en størrelse (jeg hadde automatisk kjøpt small jeg, for det bruker jeg i alle ander klær, men i stay-ups er det penest med medium) men ellers, strømper til strømpeholdere kan se enda greier ut ja, men da må du ikke ha noe "stramt" utenpå, slik at klypene vises da... (jepp, har erfaring med dette også jeg) I alle fall ikke i sammenhenger der det ikke BØR vise (sånn familieselskap med besteforeldre, eller kanskje forrestnings-tilfeller?) Men, strømpeholdere kan fint synes om du ikke har tenkt å ha så mye utenpå.. det liker vel guttene ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. september 2003 #7 Del Skrevet 6. september 2003 Er selv slank og ganske fast i fisken, men velger allikevel vanlige strømper m/strømpeholder fremfor stay-ups. Nettopp på grunn av denne bulken. Er litt overrasket over at så mange er begeistret for stay-ups når det er så ulekkert med den bulken man får over strømpekanten. Vel, du spurte om problemet forsvinner med vanlige strømper og det gjør det. Men, som Fredagsbarn sier, klemmene synes gjennom trange klær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 7. september 2003 #8 Del Skrevet 7. september 2003 Er litt overrasket over at så mange er begeistret for stay-ups når det er så ulekkert med den bulken man får over strømpekanten. Ditto! Men jeg tenkte at det kan jo ikke være meg det er noe galt med som ikke er begeistret for disse stay ups'ene, det må være strømpene - og det har jeg jo forsåvidt fått bekreftet her. Takk Fredagsbarn og Gjest for hofteholder-info. Skal ut og handle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå