Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2010 #1 Del Skrevet 16. februar 2010 Har gått sammen med en på et emne og har han som venn på Fb, og her om dagen så meldtes vi og snakket litt sammen på Fb, og ble enige om å møtes. Jeg tok det som et hyggelig møte og ikke noe spesielt mer. Han er 27 og jeg er 35. Stor aldersforskjell? :-o Det føles nemlig som om vi er på helt likt nivå. Ihvertfall så var det sykt kult og jeg fikk en sånn sjenert klem etterpå. Veldig myk hud. *Sukk* Lange pene øyenvipper og veldig pen fyr. Da jeg kom hjem sto det på Fb at han gjerne ville treffe meg igjen og sånn. Så, et forhold å starte eller? :-o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 16. februar 2010 #2 Del Skrevet 16. februar 2010 Kanskje det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2010 #3 Del Skrevet 16. februar 2010 Kanskje det.. Hva ville du gjort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elijah Skrevet 16. februar 2010 #4 Del Skrevet 16. februar 2010 Hva ville du gjort? Hva hindrer deg? Du er jo tydeligvis svært interessert og det tyder alt på at han er også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bentix Skrevet 16. februar 2010 #5 Del Skrevet 16. februar 2010 Kan godt være det kan bli noe Er vel bare å finn ut av det, er det ikke det da? treffe han mer mener jeg, så lenge både du og han ønsker å treffes, så finner man fort ut om det er noe der. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå