Gjest care Skrevet 6. september 2003 #1 Del Skrevet 6. september 2003 Aftenposten i dag Jeg ble helt syk av å se dette nydelige bilde. Det er som jeg neste kjenner det sinnsyke gode friske lufte i lungene mine. Dessuten blir jeg nostalgisk og får lyst til å dra hjem til Nord Norge. Er det flere som vil dra til fjells? :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 6. september 2003 #2 Del Skrevet 6. september 2003 Jøpp, det blir en helg på Norefjell om et par uker. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 6. september 2003 #3 Del Skrevet 6. september 2003 Får ikke sett siden, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Manon Skrevet 6. september 2003 #4 Del Skrevet 6. september 2003 Skal til fjells om to uker og gleder meg stort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 6. september 2003 #5 Del Skrevet 6. september 2003 Jeg får absolutt lyst til å dra på hytta. Før snøen kommer og det blir kaldt og utrivelig der! Høsten på fjellet - nydelig. Vakre farger, god luft.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. september 2003 #6 Del Skrevet 6. september 2003 Er DU og nordlending? Jøss. Ta deg en tur til Bergen du. Så rusler vi opp Ulriken, over vidden til Fløyen, spaserer fløysvingene ned til byen og tar oss en kald, velfortjent pils etter en lang og nydelig tur i fjellet. Blir helt rødmosen i kinnene bare ved tanken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 6. september 2003 #7 Del Skrevet 6. september 2003 Høres hærlllig ut :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå