Gjest trusa Skrevet 6. september 2003 #1 Del Skrevet 6. september 2003 Jeg kjøper nytt undertøy ca. 1 gang i året. :oops: Synes det er altfor lite, men jeg har ikke råd til mer. Eier bare 5 truser, 3 par sokker og 2 bh`er, så jeg vasker undertøy for harde livet flere ganger i uka... Skulle så gjerne hatt 14 truser, 7 par sokker og litt flere bh`er. Har bestemt meg for å spare opp litt penger til å kjøpe nytt undertøy nå. Når dere kjøper undertøy, hva kjøper dere da? String, boksere, vanlige truser? Og hva med bh`ene? Med blonder, uten blonder? Eksklusive eller "rimelige"? Jeg kjøper boksere og rimelige bh`er, og føler meg ikke komfortabel med å vise frem undertøyet mitt-. :oops: Enda det er rent og uten hull. Det ser så slaskette ut,,. når jeg ikke har kjøpt nytt på lenge. Og hvilke sokker kjøper dere helst? (Bomull/ull/tynne/tykke/tennis/farge osv) Hva mener dere, hvor ofte bør man bytte ut beholdningen/kjøpe nytt undertøy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 6. september 2003 #2 Del Skrevet 6. september 2003 Jeg er kjempeglad i nytt og lekkert undertøy - MEN jeg er ikke avhengig av at det er "mote". Det jeg ofte gjør er å kikke på HM når det er salg, 1/2 pris av 1/2 pris, eller på Lindex, der har de også undertøy kjempebillig innimellom. Dessuten kjøper jeg alltid 2 truser for hver BH, en BH kan godt brukes 2-3 dager før den vaskes. Ellers ønsker jeg meg undertøy til jul og bursdag. Sokker kjøper jeg alltid sorte, samme merke og type, da er det ikke så farlilg om en blir borte en stund i vasken. Allurat nå har jeg nok 8-10 BH'er, flest sorte, og 15-20 truser, sorte de også, så kan jeg bruke dem og BH'ene om hverandre... Og et lite tips: Undertøyet holder fasongen bedre hvis du gidder å vaske det for hånd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemoni* Skrevet 6. september 2003 #3 Del Skrevet 6. september 2003 hvis du har dårlig råd kan du kjøpe sokker på rema til 10 kr. 3-pakninger med bomullstruser på H&M til 39 og 49 kr. de er faktisk helt greie selv er jeg mest glad i hvitt undertøy i mikrofiber, eller blondestrings. kjøper ofte truser, vanskeligere med bher, men fant nettopp et par nye på kappahl. har nok 10 bher, 25 truser, 20 par sokker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 6. september 2003 #4 Del Skrevet 6. september 2003 Selv om du kjøper nytt bare en gang i året, så trenger du jo ikke kaste det gamle av den grunn heller da... Jeg kjøper ikke ofte nytt (skal ha en runde med litt oppdatering nå, trenger nye sokker, blitt hull i en del, så der er stadig ferre igjen) men har ganske masse likevel. Mye er gasnke gammelt da. "kasserer" det når strikken går eller noe slikt, men har mye "nesten gammelt" som ligger til "re4serve" når jeg ikke har vaska på ei stund) Forøvrig kjøper jeg litt av hvert, gjerne på salg. String eller vanlig, alt ettersom. Boksere bruker jeg ikke. Er ikke avhengig av at bh og truse "hører sammen", men heller at det passer til det jeg har utenpå (ikke sort bh under tynn hvit topp, og ikke hvit truse under sort, litt lav i livet, bukse) Jeg kjøper ikke "eksklusivt", men brukbart, holdbart undertøy, mye bomull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillebi Skrevet 6. september 2003 #5 Del Skrevet 6. september 2003 Jeg kan ikke skjønne hvordan du kan klare deg med så lite undertøy! Så slitsomt å måtte vaske hver dag omtrent! Jeg har heller mer slik at jeg slipper å stresse med å vaske. Det går jo fort litt undertøy når man trener også. Det går i hvert fall to truser daglig + sokker etc. Kjøper du veldig dyrt undertøy? Jeg har litt av begge deler. Jeg kjøper nytt når jeg føler jeg trenger det. (Når underbuksene og sokkene er virkelig slitt..) Det blir ikke mange årlig, men skuffene miune er fullere enn dine.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smilla78 Skrevet 8. september 2003 #6 Del Skrevet 8. september 2003 Kjøper undertøy hele tiden jeg... Bruker kun sett og bruker aldri en bh mer en en dag. Syns det er ekkelt og bruke samme bh flere dager den er jo nærmest huden. Kjøper mye triumph og mye på hm men også i undertøysbutikker. Hm sine er ubehagelige synes jeg de dekker ikke puppen bare ligger oppå. Og brystvorta spretter ut foran hele tiden på noen av dem. Noen som vet om det er mulig å få taki pene bh`r i 70d forresten? Jeg har aldri sett den str noe sted. Bruker 75c nå, men cupen er for snau også er den for vid rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 8. september 2003 #7 Del Skrevet 8. september 2003 Hva er det du bruker pengene dine på da? Ta deg en tur på HM og kjøp deg truser. Du har da vel 39 kr så du kan investere i en 3-pack med bomullstruser, så slipper du å vaske riktig så ofte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 8. september 2003 #8 Del Skrevet 8. september 2003 Har skuffa full av truser, jeg. Vel det var egentlig løgn. Halvten er i skittentøyskurven, 1/4 ligger i haugen med nyvaska tøy, resten ligger i skuffa. Jeg kjøper meg nye nå og da når jeg passerer stativet -bruker nemlig laMote -alltid tilgjengelig, og rimelig nok. Men jeg er ikke flink til å kaste de gamle når det trengs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 8. september 2003 #9 Del Skrevet 8. september 2003 Jeg har fem BHer som passer, trusene og sokkene orker jeg ikke telle. Har sikkert over 50 av hver. Hadde aldri klart meg med det antallet du sier! Kjøp undertøy på salg, da får du mye for pengene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 8. september 2003 #10 Del Skrevet 8. september 2003 Jeg har mye undertøy, men en del av det er i feil størrelse eller fasong. Det hender nemlig at jeg "glemmer" å prøve ting hos billigkjedene. H&M har dårlig utvalg for oss som bruker fra C-cup og oppover, men Kappahl har faktisk noen helt greie BH-er i store størrelser. Akkurat nå er det vel tilbud der? Eller var det forrige uke det var 99 kroner for BH-er? Jeg kjøper ikke undertøy så veldig ofte, men rasker med meg en 3-pack med truser når jeg er på H&M og kjøper alltid sett (BH og 2 truser) når jeg først kjøper undertøy. Stort sett er det 3 BH-er jeg bruker til daglig (ikke alle på en gang da ). Også har jeg 2-3 BH-er (med tilhørende truse) som brukes til "pent". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 8. september 2003 #11 Del Skrevet 8. september 2003 OY... :o Hvordan klarer du deg med så lite????? Det trenger jo ikke være dyrt da.. Som mange nevner her, så kan du kjøpe tre pakninger på HM for en billig penge. Det har du vel råd til? Dessuten har vel lindex sånne tre pakninger med sokker til en rimelig pris også om jeg ikke husker helt feil. Jeg har en god del undertøy.. Kjøper etter hva jeg syntes er fint. Kjøper både fra HM, Lindex og litt mer eksklusive undertøysbutikker, dessuten bestiller jeg en god del og eier derfor en god del fra Victoria Secret. Liker demmes undertøy kjempe godt og det holder lenge. Vask av undertøy for hånd gjør at de holder lenger og ikke mister fasongen så lett. Er også lurt å kjøpe to truser for hver bh. Skifter sokker, bh og undertøy hver eneste dag, å da trenger jeg en del også.. Sånn er det når vi har vaskedager i bygården hvor jeg bor... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøste Skrevet 9. september 2003 #12 Del Skrevet 9. september 2003 Jeg kjøper truser og BH sokker 3 ganger i året liker og ha mange truser butter nesden vær dag . kjøper gjerne billige og noen dyre ,det hender at jeg kjøper på HM mye bra der . Bruker noen ganger sett av og til en av hvært men i samme farge da .Slipper og vaske så mye sparer heller til en stor vask .Det behøves ikke og kåstte skjorta av deg heller . Har skoffen full,noe gammelt som jeg bruker til værdass da . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mae Skrevet 9. september 2003 #13 Del Skrevet 9. september 2003 Jeg skjønner ikke at noen kan klare seg med så lite undertøy. Når det er sagt så kan du få både 2 og 3-pack med truser, hipsters og string til 30 og 40 kr. på H&M så det å si at du ikke har råd til nytt undertøy synes jeg er tull (ser bort ifra ekstreme sosialklient tilfeller her nå). Slaskete utvasket undertøy er grusomt- helt utrolig hva folk kan få seg til å gå rundt med selv om de har råd til å kjøpe nytt. Jeg kaster undertøy/sokker når jeg ser at det er slitt og utvasket, legger det ikke tilbake igjen i skapet. Mae Deler av innlegget er slettet. Orakel - moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 9. september 2003 #14 Del Skrevet 9. september 2003 Hadde heller aldri klart meg med så lite undertøy! Ikke behøver det være skrekkelig dyrt heller (selvom det ofte er av bedre kvalitet). Det blir jo en prioriteringssak, det skal ikke så mye til før man har spart inn 30-40 kr til noen truser som før nevnt. Vet ikke hvor mye jeg har,gidder ikke å telle...men synes aldri jeg får for mye. Synes det er gøy å kjøpe nytt undertøy jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paff Skrevet 9. september 2003 #15 Del Skrevet 9. september 2003 Jeg eelsker også nytt undertøy, og har den siste tiden fått mer og mer sansen for undertøy med farger og mønster. Før brukte jeg bare sort og hvitt (nå er endel hvitt byttet ut med hudfarget eller blekrosa for å være under hvite topper/bukser da..), men nå er jeg altså litt sprekere. Og alt som er slitt/utvasket/med hull kastes selvsagt. Mesteparten av det jeg har er pent/sexy, mens noe er praktisk (som de hudfargede osv). Som Brunhilde og andre her - undertøy trenger ikke koste flesk, stikk innom H&M og andre billigkjeder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 10. september 2003 #16 Del Skrevet 10. september 2003 Jeg kjøper undertøy rett som det er, og er ganske altetende når det gjelder merker, i hvertfall på truser. Jeg synes H&M og Lindex har mange fine stringtruser, de fleste er lave på livet og synes ikke under klærne. Jeg skulle gjerne hatt noen boksere, hvis noen kan tipse meg om fine boksere som er OK under dongeri, og som i tillegg ikke er tantete og fulle av blonder og fjas. BHer synes jeg er vanskelig å finne. Jeg har gjort mange feilkjøp på H&M, og har gitt opp å finne billige BHer som passer. De beste BHene synes jeg kommer fra Triumph, Calvin Klein og Passionata. Tydeligvis er det ikke tenkt på at tynne jenter også kan ha pupper, og med 70C sliter jeg med å finne fine BHer uten innlegg som ikke kutter puppene på midten med en stygg søm. Av sokker bruker jeg for det aller meste tynne svarte bomullssokker, som oftest fra HM, og selvsagt steps til treningsskoene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ellisiv Skrevet 10. september 2003 #17 Del Skrevet 10. september 2003 Jeg skulle gjerne hatt noen boksere, hvis noen kan tipse meg om fine boksere som er OK under dongeri, og som i tillegg ikke er tantete og fulle av blonder og fjas. Det har de på Cubus. Helt enkle jenteboksere i syntetisk stoff (polyamid og elastan), du får dem i enten svart eller hvit. De koster 69 kr per stk og holder fasongen lenge. De vises ikke under trange bukser, og er helt suverene under trange jeans- de hjelper til med å "skli" buksa på plass, siden de er veldig glatte og lave i livet. Merket er forresten "Details". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzy x Skrevet 10. september 2003 #18 Del Skrevet 10. september 2003 jeg kjøper nytt undertøy hele tiden.og det trenger ikke nødvendigvis å være så dyrt.kjøper som regel på salg..kappahl,h&m,lindex.de er kjempebillige går nesten bare i string og bomulls bh,de er best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå