Gjest Gjest_Chris_* Skrevet 14. februar 2010 #1 Del Skrevet 14. februar 2010 Hei! Har akkurat ansettet en ung og sprudlende jente på jobben min. Hun er 19 år og jeg ser virkelig frem til å jobbe med henne. Hun er alltid blid og positiv. Sosial er hun også. Det er noe ved henne som bare gjør meg så glad! Med tanke på at jeg er 30 år og hennes sjef, så blir det vel uaktuelt at det kan bli noe mellom oss to. Har så utrolig lyst til å invitere henne hjem på middag til meg, men det kan jeg ikke gitt Er det noen som har hatt et forhold til sin sjef og hvordan gikk det ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2010 #2 Del Skrevet 14. februar 2010 Hun er 19, og du er 30. Hun er ansatt, du er sjef. No no, sorry men glem det(!)Hun er neppe interessert, og i tilfelle. La henne nyte ungdommen, dere er nok på helt ulike plan i livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2010 #3 Del Skrevet 15. februar 2010 Ikke no straffbart. Fuck her brains out! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 15. februar 2010 #4 Del Skrevet 15. februar 2010 Tror det kan oppstå en rimelig ubehagelig situasjon av det her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 15. februar 2010 #5 Del Skrevet 15. februar 2010 Dersom du ønsker å oppfattes som en profesjonell i jobben din, så ber du henne ikke med deg hjem på middag og innleder ett forhold til henne. Hun er 11 år yngre en deg og din ansatte, uansett om det hadde blitt det beste forholdet i verden, så hadde det vært uprofesjonellt! Det vil bli vanskelig både dere to imellom og for henne og andre kollegaer, og deg og andre kollegaer. Hadde jeg hatt en sjef som fløy etter ansatte, hadde jeg ikke sett på ham med respekt, og man bør kunne respektere sjefen sin. Mitt råd blir altså å følge den følelsen du selv sier; NEI!! Det er ingen lover som forbyr det nei, og du KAN fuck her brain out, uten å dømmes for det. Men det kommer an på hvordan du vil bli oppfattet av de rundt deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cannavaro Skrevet 15. februar 2010 #6 Del Skrevet 15. februar 2010 Aldersforskjellen er ikke det viktigste her, men at du virkelig tenker på et forhold til henne er jo det som bekymrer. Dersom du har ansatt henne i din virksomhet så syns jeg du bør forholde deg profesjonelt i relasjon til henne. Det blir heller masse komplikasjoner dersom du skal innlede et forhold til denne 19-åringen. -Dersom grunnlaget for å ansette henne var jobbrelaterte kvalifikasjoner så må du forholde deg til henne som den du er : hennes sjef. -Dersom du hadde andre intensjoner da du ansatte henne : ja, da er du på bærtur ! Så, dersom du er voksen nok ; ikke tenk tanken engang ! Pass heller på at virksomheten din går bra, -ikke miks jobb og privatliv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 15. februar 2010 #7 Del Skrevet 15. februar 2010 Grisegutt!! Finn deg en på din egen alder utenfor jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diane Skrevet 15. februar 2010 #8 Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg synes også man bør ta hensyn til det følelsesmessige aspektet her. Jeg opplevde selv at en sjef viste sterk utenomfaglig interesse for meg da jeg var knappe 19. Jeg var helt fersk i jobben, og følte at det ble direkte ukomfortabelt, ettersom jeg ikke visste hvordan jeg skulle reagere. Jeg tenkte også at ettersom han var "uproff" nok til å få følelser for meg, og i tillegg gi uttrykk for dem, så var jeg ikke sikker på hvordan han ville reagere når jeg avviste ham. Derfor er jeg enig med de andre i at du heller bør se deg om etter jenter du ikke jobber sammen med som er såpass mye yngre. Å legge seg etter en ansatt vil vel i mange tilfeller bli ansett som uprofesjonelt, og når aldersspennet er så skjevt blir det enda større maktforskjell, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2010 #9 Del Skrevet 15. februar 2010 Generellt for en 19 årig jente er en 30 år gammel mann gammel. Hun er blid og glad fordi hun har fått jobben, og viser seg selfølgelig fra sin beste side til deg, hennes nye sjef og sine nye kollegier. Det er totalt uprofesjonelt av deg å prøve deg på noe slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå