Gå til innhold

Dårlig forhold eller bare innbillning ?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hei !

Begynt å lure litt på forholdet her.. Vi har vært sammen i 3 mnd nå. Ting har vel hele tiden fungert veldig greit, har ikke hatt en eneste krangel osv. MEN.. (det er ALLTID et men)

I det siste så har jeg nesten ikke sett han. Hele tiden har han ting han skal ha gjort. Hjelpe kamerater med dataproblemer, fikse biler osv osv osv. Og i går eller dagen før der sa han at han skulle til Oslo og hjelpe ei med en pc. Resten av tiden skulle han feste med noen kamerater. Nå vet han det at jeg ikke liker meg der inne, har verken penger til å dra på byn'n etc. Helt greit for meg at han drar sånn sett, men i det siste så har jeg følt meg litt overkjørt.

Og det som jeg syntes er det største problemet er at jeg aldri har noe å prate med han om. Med venner og tidligere typer har vi pratet om alt og ingenting, men med typen nå så går ikke dette.. Plager meg rett og slett. Vi kan sitte sammen lenge uten å si noe som helst..

Er det bare meg som tror at dette er et dårlig forhold ? Eller hva sier dere? Vi har ikke vært sammen lenge, men har jo blitt veldig glad i han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du bør nok spør ham om hva som skjer.Ikke vær dømmende bare hør hva han har å si.

De fleste forhold har et lite oppgjør rundt 3 mnd. Mange forhold ender her,da har dere lert hverandre å kjenne litt bedre.

Utover dette vil det bli mye mer alvorlig.Virker som han prøver å gjemme seg litt bort.

Ikke ta det så alvorlig,selv om jeg vet du er blitt glad i ham.

Men,om det er slutten er det bedre det ender nå enn om 2 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om forholdet er dårlig eller ikke - er jo vanskelig for oss å svare på. Men er dette dårlig for deg? Føler du deg overkjørt? Eller synes du dette er ok?

Hvis dette ikke kjennes bra for deg, så er det ikke bra. Jeg tror ikke du føler at dette er bra for deg - og da er det det du skal kjenne på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Du vet jo svaret allerede.

Han har nok noe annet som trekker mer. De fleste forelskelser slokner etter tre måneder, hvis da ikke forholdet blir sterkere. Sikkert det første som har skjedd her. Jeg leser det sånn at du egentlig ikke vil se at forholdet er over for hans del. MEN DET ER NOK SLIK DET ER! :cry: Beklageligvis for deg...Eller heldigvis? For du er vel ute etter noe bedre enn dette? :-?

Aksepter det, og gå videre framover, uten han. Han er jo allikevel ikke i nærheten NÅ, så jeg vil tro du kommer til å klare deg godt uten han. Til og med bedre enn nå?

Oppriktig talt, han fortjener deg egentlig ikke. Det svaret har du nok kommet til selv også........har du ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du må ta det opp med han. Si i hva du føler om hvilken retning forholdet er i ferd med å ta og spør om han er interessert i å fortsette eller ikke. Og gi klar beskjed om at du ikke kan fortsette hvis du føler deg overkjørt til stadighet. Det er i alle fall ikke noe poeng å fortsette å føle seg som du gjør nå, det blir du bare nedbrutt av. Spør han ut og krev mer av han, er han ikke villig til å gi mer så vet du jo hvor lista ligger. Lykke til, jente! :)

-viXen-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynt å lure litt på forholdet her.. Og det som jeg syntes er det største problemet er at jeg aldri har noe å prate med han om.
Det sier seg vel egentlig selv om du burde avslutte forholdet eller ikke. Uten kommunikasjon kommer man ikke videre i et forhold.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...