Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2010 #21 Del Skrevet 14. februar 2010 Jeg har gått over ett år. Singel og kjønnsvorter. What a waste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2010 #22 Del Skrevet 16. februar 2010 Litt over 25 år. Og lenger blir det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2010 #23 Del Skrevet 16. februar 2010 3 måneder toppen tror jeg. Og det er vel 6 år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 16. februar 2010 #24 Del Skrevet 16. februar 2010 18 måneder - det er omtrent 14 år siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyld Skrevet 16. februar 2010 #25 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) 2 mnd and still going Endret 16. februar 2010 av Skyld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Facepainter Skrevet 17. februar 2010 #26 Del Skrevet 17. februar 2010 10 mnd, og kunne lett gått lengre. Når du først har gått uten en såpass lang stund slutter du å savne det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HoneyBunny Skrevet 17. februar 2010 #27 Del Skrevet 17. februar 2010 Godt over ett år..nærmere to tror jeg faktisk. Ble for deprimerende å holde telling. Det verste var at jeg faktisk var i et forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmanuelle Skrevet 17. februar 2010 #28 Del Skrevet 17. februar 2010 Hmmmm....snart 5 mnd nå tror jeg. Verste av alt er at det er frivillig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #29 Del Skrevet 17. februar 2010 Skjønner ikke hva dere maser etter om meg..?? Enten lager man en tråd som folk finner interessant, og som de faktisk gidder å svare på, eller så bare forsvinner den bare helt stille og rolig av seg selv, spør dere meg... :-)) Selv liker jeg litt action, og er i alle fall ikke sjenert for å spørre om "litt frekke" ting, og ikke gidder jeg å på noen som helst måte å arkivere eller å dokumentere noen svar heller, være seg av intim karakter eller ei. :-) Selv så kan jeg nå oppsummere noe over to år siden siste ekte samleie, og håper så klart at det neste vil bli akkurat like ekte, og at forholdet når dette skjer også vil bli minst like langvarig, for å si det sånn... :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2010 #30 Del Skrevet 17. februar 2010 Selv så kan jeg nå oppsummere noe over to år siden siste ekte samleie, og håper så klart at det neste vil bli akkurat like ekte, og at forholdet når dette skjer også vil bli minst like langvarig, for å si det sånn... :-)) Hvor lenge er det siden du hadde et fake samleie da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #31 Del Skrevet 17. februar 2010 Hvor lenge er det siden du hadde et fake samleie da? Har ikke hatt noe sånt siden sist vi hadde det i sammen, asså!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malmklang Skrevet 17. februar 2010 #32 Del Skrevet 17. februar 2010 Nærmer seg to år med stormskritt. Et og et halvt, i alle fall. Ufrivillig, meeen overlever. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2010 #33 Del Skrevet 17. februar 2010 Etter jeg debuterte har det vel ikke vært mer enn 1 uke når kjæresten har vært bortreist. Før det, 23 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 17. februar 2010 #34 Del Skrevet 17. februar 2010 Hmmmm....snart 5 mnd nå tror jeg. Verste av alt er at det er frivillig. Hadde det vært bedre om det var ufrivillig altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmanuelle Skrevet 17. februar 2010 #35 Del Skrevet 17. februar 2010 Hadde det vært bedre om det var ufrivillig altså? Haha, nei, men det er min egen feil at jeg er frustrert siden jeg faktisk kunne ha fått ordna det om jeg ville. Men siden jeg er så jævla prippen så har jeg kun meg selv å skylde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 17. februar 2010 #36 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Synes du er flink jeg emmanulle, det er jo ikke alle som synes det er så stas å ligge med masse forskjellige og tilfeldige slik mange av de andre jentene på forumet her synes er så ettertraktet for selvtilliten deres. Jeg har til og med hatt den skrudde forestillingen om at man faktisk ble mer tent av å avslå tilnærmelser fordi det egger hovmodigheten og pirrer egoet litt! Endret 17. februar 2010 av waco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmanuelle Skrevet 17. februar 2010 #37 Del Skrevet 17. februar 2010 Jeg synes det er litt gøy å avslå, og det er som du sier, bra for egoet At fyren må jakte litt (les: MYE) for at jeg skal ha sex med ham synes jeg er morsomt, men han går vel lei denne fyren også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå