Gå til innhold

Hva er det lengste du har vært uten sex foruten med deg selv?

Kjetil S.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest_gjest_*

3 elendige år, føltes som første gangen når jeg gjorde det etter å ha vert så lenge uten....( :snurt: hva slags gubbe var det jeg var gift med??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_tekopp_*

14 år.

Hadde ikke sex før jeg var 14 år. Elers har det vel vært ett år. Året jeg var femten. Om man snakker kun om tyveårene som jeg er i, blir det nok tre-fire måneder, da jeg var gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2-3 mnd. for noen år siden da jeg skilte meg. Har som regel vert i ett forhold.

En uke siden sist da, savner det allerede :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Eurodice
18 år. Fra jeg ble født - til jeg (vi) brøt jomfrudommen min ;)

Slik jeg forstår TS, mener han ikke hvor mange år vi var da vi første gang hadde sex, men opphold senere i livet, være seg frivillig eller ufrivillig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1,5 år.

Hva med deg selv, Kjetil? Du lager mange tråder hvor du lurer på intime detaljer om folk, men kommer aldri med egne svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Kjetil svarer aldri, derfor svarer ikke jeg heller. Uten at han kan fortelle om sitt liv forteller ikke jeg om mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice
Kjetil svarer aldri, derfor svarer ikke jeg heller. Uten at han kan fortelle om sitt liv forteller ikke jeg om mitt.

Det har faktisk hendt at han er kommet med personlige opplysninger, men da gjerne langt ut i en tråd. Jeg svarer aldri med det jeg anser som intime detaljer til noen.

Forøvrig synes jeg at man ikke skal spørre folk om alt mulig rart uten at man er villig til å dele av seg selv, egne erfaringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...