Kreps Skrevet 7. september 2003 Forfatter #21 Del Skrevet 7. september 2003 Var det DENNE du savnet? Yepp den var det, *ber pent om at Lea vil bytte* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 7. september 2003 #22 Del Skrevet 7. september 2003 OK.. jeg bytter, om du bytter bort rumpa di! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 7. september 2003 Forfatter #23 Del Skrevet 7. september 2003 OK.. jeg bytter' date=' om du bytter bort rumpa di! [/quote'] Men har jo ikke hatt noen andre..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 7. september 2003 #24 Del Skrevet 7. september 2003 Men da er det på tide med en forandring.. Du kan jo få den gale dama? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 7. september 2003 Forfatter #25 Del Skrevet 7. september 2003 Men da er det på tide med en forandring.. Du kan jo få den gale dama? Den passer jo så godt til deg. 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 7. september 2003 #26 Del Skrevet 7. september 2003 Fjerne rumpa? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 7. september 2003 #27 Del Skrevet 7. september 2003 Den passer jo så godt til deg. 8) OK.. nå var du ikke snill og jeg nekter derfor å bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 7. september 2003 Forfatter #28 Del Skrevet 7. september 2003 OK.. nå var du ikke snill og jeg nekter derfor å bytte. Nå er du urettferdig, jeg er da snill *gir et stort rødt eple til Lea* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 7. september 2003 #29 Del Skrevet 7. september 2003 Liker ikke røde epler *furt* I morgen går jeg i bankboksen, tar ut avataren og selger den til spottpris! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 7. september 2003 Forfatter #30 Del Skrevet 7. september 2003 Liker ikke røde epler *furt* I morgen går jeg i bankboksen, tar ut avataren og selger den til spottpris! :fy: Det kan du da ikke gjøre . Stakkars dame.. *smisker litt med Lea, * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 8. september 2003 Forfatter #31 Del Skrevet 8. september 2003 Lea.... I dag er det mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 8. september 2003 #32 Del Skrevet 8. september 2003 Ja, og du var slem i går. Derfor gidder jeg ikke å bytte bort den perfekte avataren min for din skyld. Dessuten er det tirsdag! Nemlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 8. september 2003 Forfatter #33 Del Skrevet 8. september 2003 Ja, og du var slem i går. Derfor gidder jeg ikke å bytte bort den perfekte avataren min for din skyld. Dessuten er det tirsdag! Nemlig! jeg har jo vært en engel hele uka jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 8. september 2003 #34 Del Skrevet 8. september 2003 Nå er du urettferdig, jeg er da snill *gir et stort rødt eple til Lea* Og jeg likte ikke røde epler... Remember? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 8. september 2003 Forfatter #35 Del Skrevet 8. september 2003 *Gir Lea en stor deilig flaske vin* :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 8. september 2003 #36 Del Skrevet 8. september 2003 JEG VIL IKKE BYTTE AVATAR!!! Comprende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 8. september 2003 Forfatter #37 Del Skrevet 8. september 2003 ok ok, jeg ser når slaget er tapt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 8. september 2003 #38 Del Skrevet 8. september 2003 Phu... Du tar ikke et hint skjønner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå