Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Nå har jeg tilbragt mange timer i søken om det rette kosthold.

Ketolysekuren hørtes interessant ut, så nå er boka bestilt.

Forsøkte lav-karbo kur for en stund siden, uten særlig hell. Men det skal sies at jeg var ikke særlig hverken streng eller tålmodig!

Men jeg skal forsøke dette her. Og følge det til punkt og prikke!

Er det noen som har vært borti dette og har noe å komme med?:)

Endret av chrismh
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ketolyse er jo en lav-karbo-retning.

Hva var det med lavkarbo som ikke var vellykket for deg?

Dette må du finne ut av, og få til å fungere, før du får ketolyse til å fungere for deg

Skrevet
Ketolyse er jo en lav-karbo-retning.

Hva var det med lavkarbo som ikke var vellykket for deg?

Dette må du finne ut av, og få til å fungere, før du får ketolyse til å fungere for deg

Fant ut at det va like greit å endre hele innlegget litt!:)

Som nå skrevet, var jeg kanskje ikke like nøye som man burde. Heller ikke over særlig lang tid. Fant ut at oppblåst mage og søtsug samt væskesamling ikke var noe for meg.

Men hadde heller ikke noe annet enn varedeklarasjon og egen "kunnskap" og følge.

Er nok en som trenger ett spark bak, samt å få ett opplegg servert på sølvfat. Det vil nok gjøre det lettere å følge.

Skrevet

sjekk ut lavkarbo.no der har de en egen tråd for ketolyse, og du finner stortsett alt du kan spise der inkludert matoppskrifter:)

Skrevet

Tusen takk begge:)

Har vært inne på sidene der og boka er bestilt. Men var også litt ute etter andre sine erfaringer og effekter. Har noen av dere prøvd selv?

Skrevet

Har vært inne på sidene der og boka er bestilt. Men var også litt ute etter andre sine erfaringer og effekter. Har noen av dere prøvd selv?

Har nok ikke det, kommer ikke til å gjøre det heller, trenger karbohydrater jeg :fnise: til trening og som energikilde, men har lest her inne på KG om det, søk det opp i "søkefeltet" så kan du se litt hva enkelte skriver om sine erfaringer om dette!!

Gjest Gjest_Lille_*
Skrevet

har gått på ketolyse før jul, og da gikk jeg ned tre kilo på tre uker, utolig raskt for å være meg.. Jeg er veldig fornøyd med det:) men her må du være nøye på karbohydratene sånn at du ikke får i deg for mye.. Ketolysekuren anbefales egentlig bare for overvektige personer, men jeg er ikke overvektig og det har gått helt fint for meg også.. du må være veldig nøye på at du får i deg nok drikke, vitaminer og ikke minst magnesium, hvis ikke kommer du til å bli veldig slapp og føle deg dårlig..

i julen gikk det selvfølgelig ikke å leve etter ketolyse, så da begynte jeg igjen med en gang etter jul, men nå går det betraktelig tregere:/du skal helst ikke spise mer enn 15 karber om dagen, så du må være konsekvent når du velger ut maten:)

Skrevet
har gått på ketolyse før jul, og da gikk jeg ned tre kilo på tre uker, utolig raskt for å være meg.. Jeg er veldig fornøyd med det:) men her må du være nøye på karbohydratene sånn at du ikke får i deg for mye.. Ketolysekuren anbefales egentlig bare for overvektige personer, men jeg er ikke overvektig og det har gått helt fint for meg også.. du må være veldig nøye på at du får i deg nok drikke, vitaminer og ikke minst magnesium, hvis ikke kommer du til å bli veldig slapp og føle deg dårlig..

i julen gikk det selvfølgelig ikke å leve etter ketolyse, så da begynte jeg igjen med en gang etter jul, men nå går det betraktelig tregere:/du skal helst ikke spise mer enn 15 karber om dagen, så du må være konsekvent når du velger ut maten:)

Hei hei, og godt å høre at enda flere har god effekt av dette:)

Jeg for min del har ca 25 flotte kg å velge mellom når det gjelder å kvitte seg med, så det skal ikke stå om lite å hente;)

Venter på boka, så er det fullt fokus og innlevelse. Dette skal bli bra:) Tablettene er under bestilling hvert øyeblikk, så det kan jeg heller ikke bruke som utsettelse for å komme i gang:p

Gleder meg!

Skrevet

Jeg har gått på kuren, og den har overbevist meg om at jeg aldri skal bli en karboavhening igjen! (Altså idag har jeg spist 200g sjokolade :P)

Kroppen er utrolig mye bedre, og sinnet og :) gikk ned ca 10kg på litt over 3mnd. Har etter det stabilisert vekta, og begynnte igjen med streng lavkarbo/ketogent kosthold for noen uker siden. Desverre har jeg vært lite streng med meg selv, så det har blitt utskeielser i helgene i det siste :sjenert:

Vekten står nå stille pga det. Men fra i morgen av, er det streng lavkarbo ;)

Jeg tar litt tilskudd, og det anbefalles (av meg iallefall:P)

Jeg tar selen/sink, b-vitaminer, krom og magnesium. Jeg får kramper og blir tung i kroppen om jeg ikke tar det.

For meg blir nok aldri høykarbo igjen, sånn utenom litt sjokolade og slikt engang iblandt ;)

Forresten så anbefalles ikke slike utskeielser som jeg har, da det kan bremse opp vektnedgangen over lengre tid!

Gjest Gjest_Søta_*
Skrevet

Min bror gikk på ketolyse og det fungerte kjempebra.

I tilegg trente han regelmessig,

Nå spiser han normalt og trener og holder vekta nede :)

Skrevet
Jeg har gått på kuren, og den har overbevist meg om at jeg aldri skal bli en karboavhening igjen! (Altså idag har jeg spist 200g sjokolade :P)

Kroppen er utrolig mye bedre, og sinnet og :) gikk ned ca 10kg på litt over 3mnd. Har etter det stabilisert vekta, og begynnte igjen med streng lavkarbo/ketogent kosthold for noen uker siden. Desverre har jeg vært lite streng med meg selv, så det har blitt utskeielser i helgene i det siste :sjenert:

Vekten står nå stille pga det. Men fra i morgen av, er det streng lavkarbo ;)

Jeg tar litt tilskudd, og det anbefalles (av meg iallefall:P)

Jeg tar selen/sink, b-vitaminer, krom og magnesium. Jeg får kramper og blir tung i kroppen om jeg ikke tar det.

For meg blir nok aldri høykarbo igjen, sånn utenom litt sjokolade og slikt engang iblandt ;)

Forresten så anbefalles ikke slike utskeielser som jeg har, da det kan bremse opp vektnedgangen over lengre tid!

Så flink du er da;) Satser på at jeg får like gode resultater! :lete:

Skrevet
Så flink du er da;) Satser på at jeg får like gode resultater! :lete:

Tusen takk :) men ser det har sneket seg inn en tastefeil, det var faktisk 19kg ;) er veldig fornøy selv :D

Men idag vart det karbo igjen :sjenert: men fra imorgen av, DA skal jeg være flink :jepp:

Skrevet
Tusen takk :) men ser det har sneket seg inn en tastefeil, det var faktisk 19kg ;) er veldig fornøy selv :D

Men idag vart det karbo igjen :sjenert: men fra imorgen av, DA skal jeg være flink :jepp:

19 kg på 3 mnd?????

Skrevet
19 kg på 3 mnd?????

Litt over 3mnd, kanskje 3 og en halv eller noe?

Nå skal det sies at jeg hadde en del å ta av, og har fortsatt ca 15-25 kg igjen. Har aldri vært slank, så får se hvor mye mer jeg vil ned ;)

Skrevet

Jeg følger ketolysekuren. Har gjort det en mnd nå. Fungerer fint for meg. :)

Skrevet
Litt over 3mnd, kanskje 3 og en halv eller noe?

Nå skal det sies at jeg hadde en del å ta av, og har fortsatt ca 15-25 kg igjen. Har aldri vært slank, så får se hvor mye mer jeg vil ned ;)

I alle dager!! Det må jeg si :5:

Hvilket kosthold gikk du fra da? Jeg har vært ett karbo-troll uten like. Så dette skal bli så spennende:D

Skrevet
Jeg følger ketolysekuren. Har gjort det en mnd nå. Fungerer fint for meg. :)

Blir mer og mer motivert for hvert menneske som har positiv erfaring med dette:)

Skrevet
I alle dager!! Det må jeg si :5:

Hvilket kosthold gikk du fra da? Jeg har vært ett karbo-troll uten like. Så dette skal bli så spennende:D

sjokolade, sjokolade, sjokolade..:D neida, men var(er) litt for glad i det til helgene (og kunne overspise det endel i perioder)

Jeg spiste vanlig sunn norsk mat stortsett, med en usunn iskaffe og iste nå og da. stortsett som en vanlig nordmann. Pasta, potet og ris til alle middager, og brød til frokost/lunsj. Litt frukt ellers.

uansett så har grete roede og slike kurer aldri fungert for meg, enda så lenge jeg gikk på de.

Merker det så godt på kroppen at den har det mye bedre uten karbohydratene :)

Skrevet
sjokolade, sjokolade, sjokolade..:D neida, men var(er) litt for glad i det til helgene (og kunne overspise det endel i perioder)

Jeg spiste vanlig sunn norsk mat stortsett, med en usunn iskaffe og iste nå og da. stortsett som en vanlig nordmann. Pasta, potet og ris til alle middager, og brød til frokost/lunsj. Litt frukt ellers.

uansett så har grete roede og slike kurer aldri fungert for meg, enda så lenge jeg gikk på de.

Merker det så godt på kroppen at den har det mye bedre uten karbohydratene :)

Åh, så deilig å endelig finne noe som faktisk fungerer da og som man klarer å gjennomføre:) Og med slike resultater også?! Står respekt av det:)

Kan jeg spørre hvilken blodtype du har?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...