Nikken Skrevet 8. mai 2010 #41 Del Skrevet 8. mai 2010 Anbefaler boken My Secret Garden, som tar for seg kvinnelige sexfantasier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. mai 2010 #42 Del Skrevet 8. mai 2010 Jeg blir tent av en fyr som tydelig er intelligent, men som har et avslappet forhold til det. En raus fyr med snille øyne som er tålmodig og forsiktig, gjerne litt smålubben og høy. :D (hehe) Ikke forsiktig på den måten at han går rundt grøten i det uendelige, men som oppfører seg bra mot meg, og gir meg den tiden jeg skulle trenge. SUKK. Menn som tydeligvis er selvsikre gjør meg usikker. Jeg lurer på hva som egentlig skjuler seg bak masken. Og når en mann først er selvsikker er sjansen stor for at kvinner faller som fluer for'n, og hvem har lyst til å være en i rekken? Nå har jeg ikke falt for en slik enda, og jeg tviler på at jeg noensinne kommer til å falle for klassisk kjekk og selvsikker person, i og med at jeg sjeldent synes "kjekkasene" er noe fine. Ofte kan slike typer gjøre meg flau, siden de kan være frempå på en litt brautete måte, mange av dem er også hva jeg synes er "harry". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvite bølge Skrevet 17. juni 2010 #43 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Jeg er 26. Liker å bli forført på følgende vis: At en fyr jeg liker er interessert i å snakke med meg, lytte, bli lyttet til, at han er reflektert og interessant og morsom å være sammen med. Han viser oppriktig at han er interessert i meg, samtidig som han ikke blir helt på knærne med det samme. La meg få lov til å ta noen initiativ også! Han tar initiativ til å finne på ting sammen, og sier klart og tydelig hvorfor han har lyst til det. Han er snill, har god humor og grunnholdning til livet er positiv optimist. Han har et liv utenom meg. Og viser det. Fysisk tøysing og tulling, mye latter, uten at det ligger noen klamme forventninger under. Kort sagt; oppfør deg som en venn - er det meningen at det skal bli noe mer, finner man fort ut om det er mer kjemi der ved å gjøre det ovenstående. (Et overraskende kyss fulgt av et oppriktig "oi, hva gjorde jeg nå?" fra fyren hadde smeltet meg, dersom kjemien var der. Jo mindre fokus på sex, jo bedre, inntil begge innser at her er det noe mer å spille på, og tar ting videre. Da er sex bare herlig.) Følgende er totalt usexy og veldig avtennende: Sleipe kommentarer. Menn som åpner en samtale med å si "hei, sexy". Klengete menn. Menn som skravler hull i hodet på meg om intetsigenheter, bare for å ha noe å si. Menn som flagger alt for sterke meninger, og buser ut med fordommer. (Alle har sine fordommer, men noen er dummere - og mindre reflekterte og humoristiske - enn andre.) Menn som kommenterer kroppen min. Menn som blir synlig uinteressert når jeg forteller at jeg har barn. Menn som forteller om sex-fantasiene sine uoppfordret. Desperate menn. Menn uten humor. Menn med et dårlig forhold til verden. Menn uten venner. Må jo si at jeg synes det er litt morsomt at du bruker energi på å finne ut av dette, Elijah. Tipper du kommer til å finne ut at hvordan kvinner vil bli forført, ikke har noe fasitsvar. Det er like mange gode metoder og preferanser som det er kvinner, vil jeg tro. Selv om enkelte ting kanskje har bred appell. Du får ha lykke til. ;-) Endret 17. juni 2010 av Hvite bølge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 17. juni 2010 #44 Del Skrevet 17. juni 2010 Det mest effektive er bare å si alt hun ønsker å høre. Love gull og grønne skoger. At det bare blir tomt prat er en annen sak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elijah Skrevet 17. juni 2010 #45 Del Skrevet 17. juni 2010 Må jo si at jeg synes det er litt morsomt at du bruker energi på å finne ut av dette, Elijah. Tipper du kommer til å finne ut at hvordan kvinner vil bli forført, ikke har noe fasitsvar. Det er like mange gode metoder og preferanser som det er kvinner, vil jeg tro. Selv om enkelte ting kanskje har bred appell. Du får ha lykke til. ;-) Hyggelig at du tok deg tid til å svare i en gammel tråd. Følte egentlig at det var på tide med en liten gjenopplivelse Jeg bruker ikke så mye energi på dette, men sosial dynamikk og relasjoner er noe jeg synst er interessant både å utforske og observere. Har fått masse interessant input fra denne tråden, men ikke noe som har forandret meg fundamentalt. Som det kommer frem i tråden liker noen at menn er direkte, mens andre liker at menn er mer indirekte. Personlig har jeg kanskje blitt mer indirekte den siste tiden, men fortsatt med sterke seksuelle undertoner Takk forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. juni 2010 #46 Del Skrevet 18. juni 2010 Først av alt: vær mann. Vær dominerende, bestemt, styr og vær balansert overlegent mann. Ta alltid styringen i sengen og ikke være redd for å dominere ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elijah Skrevet 18. juni 2010 #47 Del Skrevet 18. juni 2010 Først av alt: vær mann. Vær dominerende, bestemt, styr og vær balansert overlegent mann. Ta alltid styringen i sengen og ikke være redd for å dominere ;-) Notert Men hvorfor anonym? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elijah Skrevet 18. juni 2010 #48 Del Skrevet 18. juni 2010 Her er Alfie direkte, men med stil og uten desperasjon. Faktisk uten å åpne munnen. Se fra ca 0:30 og utover. http://www.youtube.com/watch?v=l6OjJGiXumo Hot or not? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. juni 2010 #49 Del Skrevet 19. juni 2010 Det mest effektive er bare å si alt hun ønsker å høre. Love gull og grønne skoger. At det bare blir tomt prat er en annen sak. Det vil hun som regel gjennomskue, og det vil falle negativt tilbake på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. juni 2010 #50 Del Skrevet 19. juni 2010 Notert Men hvorfor anonym? Fordi du kun deltar i sex/singel-tråder og har ingen meninger om samfunnet rundt deg her på KG. For alt jeg vet kan du være en pasifist på 22. Og da gidder jeg ikke å etablere kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elijah Skrevet 19. juni 2010 #51 Del Skrevet 19. juni 2010 Fordi du kun deltar i sex/singel-tråder og har ingen meninger om samfunnet rundt deg her på KG. For alt jeg vet kan du være en pasifist på 22. Og da gidder jeg ikke å etablere kontakt. Du.....ikke vær så streng da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 19. juni 2010 #52 Del Skrevet 19. juni 2010 Det vil hun som regel gjennomskue, og det vil falle negativt tilbake på deg. Før eller senere, ja. Men det kan gå veldig lang tid med bare tomt prat, og bryr jeg meg noe om det sålenge jeg har oppnådd det jeg ville i mellomtiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prøvekandidat Skrevet 19. juni 2010 #53 Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) Ellers synes jeg du har oppfatta det med engasjement riktig og å ha et liv utenfor dama. Veldig bra formulert! Akkurat sånn jeg mente det. Enig med deg i det, engasjement er viktig. Jeg liker menn som er åpne, engasjerte, har humor, selvironi og som er opptatt av mennesker. En mann jeg kan snakke med og som er nysgjerrig og som ønsker å oppleve nye steder og bli kjent med nye mennesker. En mann som er avslappet og som ikke behøver å bevise at han er mann hele tiden, en mann er en mann selv om han viser følelser. Selvsikkerhet er ikke det samme som drittsekk, en selvsikker mann er avslappet og vet hva han står for, han har ikke behov for å dominere. Jeg har selv blitt fascinert av en sånn kar som du snakker om, den karatelæreren. Menn må ikke ha et modellutseende for å fascinere meg, glimt i øyet og gjerne en dyp stemme (en stemme som Robbie Coltrane)- det holder lenge. Men også med meg så ble det ikke noe med den mannen, jeg bare nøt synet av han de gangen jeg så han, vet ikke hva han heter en gang. Endret 19. juni 2010 av Prøvekandidat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. juni 2010 #54 Del Skrevet 20. juni 2010 Her er Alfie direkte, men med stil og uten desperasjon. Faktisk uten å åpne munnen. Se fra ca 0:30 og utover. http://www.youtube.com/watch?v=l6OjJGiXumo Hot or not? Not. Umoden, tynn bustete liten gutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. juni 2010 #55 Del Skrevet 20. juni 2010 Før eller senere, ja. Men det kan gå veldig lang tid med bare tomt prat, og bryr jeg meg noe om det sålenge jeg har oppnådd det jeg ville i mellomtiden? Hva er det du ville da? ONS er jo ikke din greie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 20. juni 2010 #56 Del Skrevet 20. juni 2010 Hva er det du ville da? ONS er jo ikke din greie. Dette har egentlig ingenting med meg personlig å gjøre. Det dreier seg bare om hvordan jeg kunne ha oppført meg hvis jeg ønsket å oppnå det jeg ville. Love gull og grønne skoger er en vanlig taktikk som mange bruker. Man sier akkurat det som passer seg best for en selv i øyeblikket. Uten å tenke på videre konsekvenser eller den andre. Og det er ofte vanskelig å avsløre om noen er oppriktig eller om det bare er tomt prat. Enda verre å avsløre er det når personen selv tror på det h*n sier, uten å ha noen som helst fornuftige tanker eller plan med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. juni 2010 #57 Del Skrevet 20. juni 2010 Dette har egentlig ingenting med meg personlig å gjøre. Det dreier seg bare om hvordan jeg kunne ha oppført meg hvis jeg ønsket å oppnå det jeg ville. Love gull og grønne skoger er en vanlig taktikk som mange bruker. Man sier akkurat det som passer seg best for en selv i øyeblikket. Uten å tenke på videre konsekvenser eller den andre. Og det er ofte vanskelig å avsløre om noen er oppriktig eller om det bare er tomt prat. Enda verre å avsløre er det når personen selv tror på det h*n sier, uten å ha noen som helst fornuftige tanker eller plan med det. Det hjelper ikke å bare komme og love gull og grønne skoger. For å kunne love en kvinne gull og grønne skoger så må du først få henne tl å falle for deg. Hvem som helst kan ikke gjøre dette. Så det er nemlig ikke så enkelt som du får det til å høres ut som. Prøv så skal du se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 20. juni 2010 #58 Del Skrevet 20. juni 2010 Det hjelper ikke å bare komme og love gull og grønne skoger. For å kunne love en kvinne gull og grønne skoger så må du først få henne tl å falle for deg. Hvem som helst kan ikke gjøre dette. Så det er nemlig ikke så enkelt som du får det til å høres ut som. Prøv så skal du se. Jeg har ingen interesse av å lure noen som helst. Men det kan jo godt hende at det hadde vært lett for meg vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elijah Skrevet 20. juni 2010 #59 Del Skrevet 20. juni 2010 Det hjelper ikke å bare komme og love gull og grønne skoger. For å kunne love en kvinne gull og grønne skoger så må du først få henne tl å falle for deg. Hvem som helst kan ikke gjøre dette. Så det er nemlig ikke så enkelt som du får det til å høres ut som. Prøv så skal du se. Min erfaring er at det faktisk er bedre å være ærlig og ikke love noe som helst. Faktisk advarer jeg jenter mot meg For eksempel: 1) "Jeg har en kamerat som hadde vært fantastisk for deg!" 2) "Du bør ikke involvere deg med meg fordi jeg kan ikke gi deg det du trenger. Han der borte (peke på en fyr) hadde kunne gitt deg alt du fortjener. Skal jeg introdusere dere? Personlig kan jeg kun garantere deg timesvis med ekstatisk nytelse. Du fortjener så mye mer enn det!" Av en eller annen merkelig grunn blir de som regel mer interessert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filantropen Skrevet 20. juni 2010 #60 Del Skrevet 20. juni 2010 Min erfaring er at det faktisk er bedre å være ærlig og ikke love noe som helst. Faktisk advarer jeg jenter mot meg For eksempel: 1) "Jeg har en kamerat som hadde vært fantastisk for deg!" 2) "Du bør ikke involvere deg med meg fordi jeg kan ikke gi deg det du trenger. Han der borte (peke på en fyr) hadde kunne gitt deg alt du fortjener. Skal jeg introdusere dere? Personlig kan jeg kun garantere deg timesvis med ekstatisk nytelse. Du fortjener så mye mer enn det!" Av en eller annen merkelig grunn blir de som regel mer interessert Dei blir meir interessert fordi du da diskvalifiserer deg sjølv ovenfor dei. Når du seier slikt, da tenker dei fort det at du ikkje er interessert, og senke skjolda sine, og vips er du inne. Ang å åpne ny damer, så kommenterer eg aldri utsjånad ved første kontakt. Pleier å vere direkte eg også, ser eg ei dame som virker positiv og herlig, så går eg bort og seier det, og spør om tlf nr fordi eg skal gå, og da kan vi bli bedre kjent. Var ei som tidligere skreiv det at selgera ofte var flinke, men det er nettopp fordi salg går på å selge seg sjølv som personlighet. Og det er nøyaktigt det sjekking er også. Har egentlig ikkje så mykje kva du seier, men med kva utstråling og personlighet du framviser. 90% person 10% ord. En trenger da ikkje å sei så mykje egentlig. Ang det å ha eit liv utenfor dama: Det er mange menn som tar seg til takke med kva som helst. Når det kjem til jobb,damer, og masse andre ting. Menn som har funne sitt store mål i livet, har en heilt anna livsglede, og utstråling enn middelmådige menn. Når en person er i sin lidenskap, er i sitt ess, så vil den personen ha en glede for livet, som vil bli tatt med i alle andre aspekter av livet. Deriblant kjæreste,familie, og whatever. Å finne sitt store mål i livet burde vere alle mennesker sitt første og viktigste mål. Prøver å holde meg på sporet Er det noko gale å vere kun aktiv i sex/singel liv da? Sex er jo den største mellommenneskelige tingen vi har. Er ikkje alle som har behov for å diskutere all verdens ting på eit forum Eg sitter vertfall med feelingen om at trådstarter har lest litt PUA teori Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå