Lenore Skrevet 5. september 2003 #1 Del Skrevet 5. september 2003 Hepps. Hvorfor finner jeg ikke igjen innlegget der du ropte etter moderatoooooorer? Vel. Det var igrunnen ikke hovedpoenget. Hva var det du mente, egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 5. september 2003 #2 Del Skrevet 5. september 2003 Kommer ivanka i forkjøpet... Den ble visst slettet... ...det blir denne tråden også, særlig etter at jeg har svart her... Det jeg tror ivanka og mange andre syns er for ille, er at en fremtrende og høyt profilert bruker nå er inne med 4-5 ulike nick, alle med litt nyanseforskjeller i stil og innhold... det blir liksom litt slag i luften, når vedkommende med et av sine nick, ber mod. om å slette innlegg fra brukere som hun mistenker å opptre med ulike nick... ...men jeg er vel ikke så overbevist som ivanka om at du tilhører denne "brukergruppen" som ble nevnt, Lenore... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenore Skrevet 5. september 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 5. september 2003 Æh, om folk føler seg bedre av å ha fjortenhundreogåtti nick, så blåser jeg igrunnen i det. Men jeg har ingen støttekontakter her inne, om det var det denne ivanka "ville ha en slutt på", nei. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenore Skrevet 5. september 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 5. september 2003 Det er vel forresten ingen grunn til å slette dette innlegget. Det er vel greit å spørre om ting man lurer på, skulle jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mae Skrevet 5. september 2003 #5 Del Skrevet 5. september 2003 Grunnen til at du blir mistenkt Lenore er at denne "høyt profilerte brukeren" tidligere har snakket endel om Roman Dirge og hans tegneserier- der har du forklaringen. Mae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenore Skrevet 6. september 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 6. september 2003 Djiiis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
manji Skrevet 6. september 2003 #7 Del Skrevet 6. september 2003 Nemi (aka Lise Myhre) og Roman Dirge (!!) Visste jeg hadde sett Lenore tidligere. ...ømh, antok bare det var Edgar Allan Poe sin Lenore fra The Raven. "Ah, distinctly I remember it was in the bleak December, And each separate dying ember wrought its ghost upon the floor. Eagerly I wished the morrow; — vainly I had tried to borrow From my books surcease of sorrow — sorrow for the lost Lenore — For the rare and radiant maiden whom the angels name Lenore — Nameless here for evermore." Aner ikke hvorfor. Quoth the raven "Nevermore." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenore Skrevet 6. september 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 6. september 2003 Nå er det kun ivanka som har koblet mitt nick og en annen brukers interesse for en tegneserie. Jeg har Lenore fra tegneserien som avatar, og nicket passer riktignok, men Poe er heller ikke dum. Raven - vakkert. Så du er ikke helt borte Manji. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 8. september 2003 #9 Del Skrevet 8. september 2003 ho ho. det var vel ikke så mye nicket som adferden, og jeg er ikke mindre overbevist i dag for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 8. september 2003 #10 Del Skrevet 8. september 2003 Æh, om folk føler seg bedre av å ha fjortenhundreogåtti nick, så blåser jeg igrunnen i det. Men jeg har ingen støttekontakter her inne, om det var det denne ivanka "ville ha en slutt på", nei. :o Lille Lenore! Jeg kan være støttekontakten din om du vil. http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic.php?t=46346 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenore Skrevet 9. september 2003 Forfatter #11 Del Skrevet 9. september 2003 ho ho. det var vel ikke så mye nicket som adferden, og jeg er ikke mindre overbevist i dag for å si det sånn. Nåja. Du må gjerne være overbevist i alle himmelretninger, om det hjelper. Skjønner at dette er engasjerende. :o (igjen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå