Gå til innhold

Dårlig selvtillit? (til jenter)

Fremhevede innlegg

Skrevet
Førsteinntrykk har mye å si. Du kan ikke overtale en kvinne til å være tiltrekt av deg med det du forteller henne med ord.

Jeg har forført kvinner uten å si et eneste ord. Helt sant.

Energi, kroppsspråk og din generelle utstråling har alt å si.

Jeg kan fortelle fra det du skriver at når du tar kontakt med en dame så prøver du å få ting fra henne i stedenfor å gi. Abstrakt konsept, men det handler om å gi deg selv alle de tingene du søker fra andre: selvtillit, anerkjennelse, lykke, bra selvbilde, sex, osv.

Selvsagt er det mange ufine jenter ute på byen som ikke er særlig imøtekommende, på samme måte som det er mange ufine menn der ute.

Så ja, en del av disse jentene er du i utgangspunktet ikke interessert i å lære å "overvinne" heller.

Men om du har problemer med alle kvinner, så må du nok gå i deg selv.

Jobb med selvtilliten din, vær mer direkte og ærlig. Ikke vær redd. For all del unngå å lære sjekkereplikker og slikt. Hvis du synst en jente er flott, gå bort å si det til henne. Selv om beina dine kanskje skjelver litt;) Hun vil elske deg for din ærlighet.

Du skal du se at ting ordner seg for deg etterhvert:)

Du har virkelig lest The Game boka du, hahahahahaha!!

Veit du hva den boken gjør med deg? Den får sjekking av damer til å høres enkelt ut, fordi at etter at man har lest den så går man kun etter stygge damer.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Veit du hva den boken gjør med deg? Den får sjekking av damer til å høres enkelt ut, fordi at etter at man har lest den så går man kun etter stygge damer.

Kjenner en del på skolen som leser sånne bøker, veit du hva de har til felles? De er drit stygge hele gjengen, og aldri fått seg noe. Og har faktisk hørt det samma før, at de greiene gjør at stygge damer ser plutselig mye bedre ut.. De har jo ellers ikke fått noe, så når de først får noe så er de kjempe fornøyd...

Elijah du er en taper som sjekker opp damer etter manus, kom til meg Ladies Man, så skal jeg fortelle deg at de bøkene ikke er bra for deg. Du tror at damene liker at du henger på kvinneforum, eller forstå meg riktig de syns du kansje er søt og liker deg siden du faktisk er her 24/7 bare for å lære deg damer, men du er ingen kandidat, du er mer en "homovenn". MEN jeg har lært en ting og det er - Jenter er ikke kompliserte! De er bare dritt lei...For å fårtstå dette, så trengte jeg ikke å lese en haug med bøker! haha.. du sliter;) Dette forteller ikke boken din deg nei? Boken forteller deg heller ikke hvordan du skal være etter at du har fått hun? Hmm hva gjør du da Elijah? når jenta vil ha barn, og flytte til en annen by feks, forteller boken deg hva du må gjøre får å skyve det lenger bort, selv om hun er fast bestemt?

Du må jo gå rundt å tro at alle jenter som tar på håret sitt mens de samtidig ser på deg, vil ha deg?

hahahahaahhahahahahahaha

Gjest Gjest_Pepsi_*
Skrevet
nei. har ikke en negativ innstilling. tror ikke jeg ser desperat ut heller. det siste avsnittet du skriver, lyser av at du ikke har lest åpningsinnlegget. føler selv det ikke har noe med fremtoningen, men har ikke hatt så mye berøring, tror det har noe med det å gjøre. ser at det jeg skrev kanskje virker litt generaliserende, men det var ikke meningen. det er tusen av fisk ute i havet, så det er bare å stå på videre. Dog, det er faktisk mange der ute som rett og slett overser en person fordi det blir for kjedelig. den neste hun snakket med var hun i fyr og flamme over(fuckeyes). Ser ikke at jeg sa eller gjorde noe gale. hvordan kan du liksom vite om de vil snakke med meg? dette var bare en utblåsning etter en opplevelse...vet ganske godt hva jeg må gjøre annerledes.Elijah, første bud om å være troverdig er å ikke skryte hemningsløst av deg selv. I PUA miljøet er det ingen som skryter av seg selv på den måten, men lager blogg istedenfor for å vise hvor god de er.

Er du så god som du selv mener, så får du lage en blogg.

såret mine følelser? hvordan skulle du ha gjort det?

selv om du ikke bryr deg om hva jeg tror, så er det en fin leksjon å ikke ha for bra selvbilde.jo du har gått VELDIG mye av tema!

at ordet casanova er det som dukker opp i tråden tror jeg sier veldig mye om selvbildet ditt...

Du skriver at du vet godt hva du må gjøre annerledes;

Så du tror grunnen til at du ble avvist var at du ikke berørte jenta/jentene du snakket med? Om de snakket med deg i kun et par minutter før de mistet interessen vil jeg tippe at det var like greit at du ikke prøvde å ta på dem i tillegg..?!

Skjønner ikke hvorfor du mener jenter er løse når de går videre fra en samtale med deg til å le og prate med andre etterpå, du kan jo ikke bli sint fordi de velger å gi andre gutter sin oppmerksomhet istedet for deg? Det kan jo være mange årsaker, og trenger ikke være din "feil", du kan jo bare ha vært uheldig med de jentene du har prøvd å få kontakt med :)

Likevel synes jeg det er litt rart at du kan så bastant mene at det ikke var din fremtoning/førsteinntrykket du ga som gjorde at jentene trakk seg unna, hva var det da? Du vet jo ikke hvordan du fremstår for andre mennesker, det er andre som kan fortelle noe om dette da de ser deg utenfra, hva med å spørre venninner/kamerater om hvordan de synes du virker mot nye folk/jenter/på fest? Kanskje de har lagt merke til noe du selv ikke er bevisst på? :)

Skrevet
Kva var det eigentleg du lurte på her? Det einaste du gjer er å komme med generaliserande påstandar. Slik som eg oppfattar det, i alle fall. (Men det kan jo hende eg har oppfatta det helt feil?)

Singel idiot fordi ein snakkar med ein gut i eitt minutt utan å gje han ein sjangs? Vel, nå kan ein bestemme seg ganske fort, innan eit minutt faktisk, om ein har lyst å bli betre kjend med ein gut. Det er faktisk ikkje alle ein har lyst å prate med, eller bruke meir tid på når ein er ute på byn. Eller kortid som helst.

Er ei jente laus om ein så pratar med andre seinare? Jahaja? Om du sier det så... Men det trenger ikkje vere noko meir mystisk grunn enn at vedkommande er nokon ho faktisk ville prate med.

Det er ikkje så mye meir avansert enn det. Har ein lyst å prate meir, så gjer ein det. Har ein ikkje lyst å prate meir, så blir ein avvisande slik at ein kanskje kan bytte ut den uinteressante personen med nokon ein gidd bruke tida så på.

Kjipt, kanskje. Men sånn er det.

vet at det kom litt ut feil, men les litt lenger frem i tråden så finner du nok ut hva jeg egentlig mente...

Skrevet
Du skriver at du vet godt hva du må gjøre annerledes;

Så du tror grunnen til at du ble avvist var at du ikke berørte jenta/jentene du snakket med? Om de snakket med deg i kun et par minutter før de mistet interessen vil jeg tippe at det var like greit at du ikke prøvde å ta på dem i tillegg..?!

Skjønner ikke hvorfor du mener jenter er løse når de går videre fra en samtale med deg til å le og prate med andre etterpå, du kan jo ikke bli sint fordi de velger å gi andre gutter sin oppmerksomhet istedet for deg? Det kan jo være mange årsaker, og trenger ikke være din "feil", du kan jo bare ha vært uheldig med de jentene du har prøvd å få kontakt med :)

Likevel synes jeg det er litt rart at du kan så bastant mene at det ikke var din fremtoning/førsteinntrykket du ga som gjorde at jentene trakk seg unna, hva var det da? Du vet jo ikke hvordan du fremstår for andre mennesker, det er andre som kan fortelle noe om dette da de ser deg utenfra, hva med å spørre venninner/kamerater om hvordan de synes du virker mot nye folk/jenter/på fest? Kanskje de har lagt merke til noe du selv ikke er bevisst på? :)

har aldri sagt at jenter generelt er løse, men hun ene var. les innlegget før du kommenterer det. til info så kan det i mange tilfeller være berøringen som er viktig i en spes situasjon...det er nettopp berøringen som er viktig. spesiellt for den situasjonen som tråden handler om, nemlig jenter som ikke sier at de er opptatt...

jepp. var nok uheldig(nå skal jeg forklare hva jeg mener) der.

blir nok ganske fort avvist når jeg dessverre lyser nice guy og jentene er ute etter ett ligg som det store flertallet er...og når hun ene rett og slett ignorerte meg 100%, da er det nok bedre å slå seg ned ved siden av og gjøre div. greier...

Skrevet

Han har jo ikke lest boken. Følg med i tråden.

Gjest Gjest L
Skrevet

Forstår irritasjonen din, har flere ganger vært med en jente eg har møtt på byn/fest hele kvelden og fått vite på slutten at hun har type.

Etter min erfaring så forteller ikkje damene du kommer i gode samtaler med at de har type. Når det har skjedd så har det vært i begynnelsen, når eg har startet samtalen(Noen damer er sykt innbilsk xD).

Meg: Hei :), hvem er dere?

Venninen: Vi har typer.

Det kan være flere grunner til hvorfor de ikkje forteller at de har type.

Kanskje de er redd for at du skal miste interessen for dem når de sier det.

Kanskje de liker oppmerksomheten de får av andre menn. For å finne ut så må du enten spørre.

Eg syntes du var morsom og interresang, er du singel? Ellers så må du se etter tegn på at hun har type. Noen gode eksempler er hvis hun er veldig opptatt av mobilen eller hvis vennegjengen er veldig beskyttende rundt henne. Man plukker tegnene opp ettervært som man går igjennom denne utviklen.

Det virker som om folk tror the game er mer eller mindre en oppskrift på hvordan man skal plukke opp damer, det er det ikkje. Det er en selvbiografi av Neil straussman om hvordan han gikk fra å være et 0 med damer til å komme på toppen av pua miljøet.

Selvfølgelig var det en del info om hvordan han plukket opp damer(Mystery Method), men det er en egen bok om mystery method.

Hvilke temaer snakker personene om som du nevnte Elijah?

Hvis eg skulle anbefale noen så ville det vært Sean Stephenson. Han er det veldig mye å lære av. David DeAngelo har mange gode konsepter og, forstår ikkje helt hvorfor ts er så negativ mot han.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Neste gang et pikebarn svarer et tilnærmingsspørsmål med "Jeg er opptatt" så still spørsmålet "Er du stolt av han?". Uansett svar og reaksjon, kjør på med spørsmål. Om en bruker en kveld på å prate med ei opptatt dame så er det ikke bortkastet. Greit at sjansen for å få pult er redusert, men du vil uansett lære noe om å føre samtaler med kjerringer. Noe som er lønnsomt i lengden.

Skrevet
Forstår irritasjonen din, har flere ganger vært med en jente eg har møtt på byn/fest hele kvelden og fått vite på slutten at hun har type.

Etter min erfaring så forteller ikkje damene du kommer i gode samtaler med at de har type. Når det har skjedd så har det vært i begynnelsen, når eg har startet samtalen(Noen damer er sykt innbilsk xD).

Meg: Hei :), hvem er dere?

Venninen: Vi har typer.

Det kan være flere grunner til hvorfor de ikkje forteller at de har type.

Kanskje de er redd for at du skal miste interessen for dem når de sier det.

Kanskje de liker oppmerksomheten de får av andre menn. For å finne ut så må du enten spørre.

Eg syntes du var morsom og interresang, er du singel? Ellers så må du se etter tegn på at hun har type. Noen gode eksempler er hvis hun er veldig opptatt av mobilen eller hvis vennegjengen er veldig beskyttende rundt henne. Man plukker tegnene opp ettervært som man går igjennom denne utviklen.

Det virker som om folk tror the game er mer eller mindre en oppskrift på hvordan man skal plukke opp damer, det er det ikkje. Det er en selvbiografi av Neil straussman om hvordan han gikk fra å være et 0 med damer til å komme på toppen av pua miljøet.

Selvfølgelig var det en del info om hvordan han plukket opp damer(Mystery Method), men det er en egen bok om mystery method.

Hvilke temaer snakker personene om som du nevnte Elijah?

Hvis eg skulle anbefale noen så ville det vært Sean Stephenson. Han er det veldig mye å lære av. David DeAngelo har mange gode konsepter og, forstår ikkje helt hvorfor ts er så negativ mot han.

er da ikke negativ til han! synes David er konge. Men Elijah prøver å late som at han er han, det slår litt feil ut...ellers:ett veldig bra innlegg med mange gode poenger :tommel: .

Skrevet
Dette er kanskje feil sted å poste det, men da får den bare flyttes.

jenter, hvorfor sier dere ikke at dere er opptatt/er ganske seriøse med en gutt? ja det er enkelt i noen situasjoner å se hvor dere tydeligvis har noe annet fore(opptatt that is), men i andre situasjoner gir dere så mange mixed signals at det er vanskelig å si hva det går i. er det så vanskelig å si at dere er opptatt? har dere virkelig så dårlig selvtillit at dere hele tiden må ha anerkjennelse?

å bli mer og mer personlig i samtalen er så absolutt å gi mixed signals! f.eks hvis dere har en fyr ved bordet og dere kjenner han og er interessert i han. hvorfor kan dere ikke si klart i fra om dette på en eller annen måte?

så til dere single idiotene av dere som snakker med en gutt i ett min uten å gi en sjanse bare fordi han ikke kommer på noe å si og uten å hjelpe samtalen på vei gidder jeg ikke å ofre ett sekund på. At dere da av den grunnen kort tid etterpå sitter og snakker med andre gutter, stiller dere ikke i ett bedre lys! Er dere så løse( :sengekos: ), takk for at dere hjalp meg å gjøre det rette valget ved å gå

Neste gang skal jeg ihvertfall være mer direkte i fysisk kontakt og sette dere litt ut...

Jeg er ikke så rett fram og direkte når det kommer til min "love interest" fordi jeg er feig. JEg tør ikke snakke mye med ham fordi jeg er redd han vil oppfatte meg som masete, dum eller innpåsliten

Han jeg er forelsket i (for tiden) har jeg bare gått bort fra npr samtalen døde hen. LItt kort samtale, litt pinlig. Jeg visste ikke hva jeg skulle si, så jeg feiga ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...