Gjest Elijah Skrevet 13. februar 2010 #21 Skrevet 13. februar 2010 Så bra illustrasjon. Jeg ville likt at en mann sa det til meg. Har ingen mann sagt noe lignende til deg?
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2010 #22 Skrevet 13. februar 2010 Ett firma kan umulig si noe om en person er feil person for jobben, før han har sagt mer enn 3 setninger... Det sies (underbygget av forskning) at de 10 første sekundene av interjvuet er viktigst og at han som intervjuer på ett eller annet nivå vet allerede da om han vil ansette deg. Det samme kan sies om andre menneskelige relasjoner. 3 setninger er mye, ting avgjøres gjerne litt ubevisst før du har åpnet kjeften engang.
Gjest TS Skrevet 13. februar 2010 #23 Skrevet 13. februar 2010 Du er jo bare kranglevoren... Er du egentlig ikke interessert i å få råd om å bli bedre med jenter? Jeg synes Elijah har mange gode poeng. Prøv å lære litt av han. mitt førsteinntrykk er det ikke noe i veien med. Når han påstår at han forfører damer uten ord er det lett å skjønne at det er absurd trolling. Nei, jeg tror ikke han er noen David DeAngelo eller noe i den duren...
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2010 #24 Skrevet 13. februar 2010 For meg fremstår du ihvertfall usympatisk. Du startet med et angrep rettet mot jenter generelt (du skriver "jenter, hvorfor gjør dere slik"), og går til motangrep når du får kommentarer på innlegget ditt. Du fremstår som aggressiv. Dersom du er likedan når du snakker til jenter, er det klart de har fått nok etter tre setninger.
Gjest brutal_mann Skrevet 14. februar 2010 #25 Skrevet 14. februar 2010 For meg fremstår du ihvertfall usympatisk. Du startet med et angrep rettet mot jenter generelt (du skriver "jenter, hvorfor gjør dere slik"), og går til motangrep når du får kommentarer på innlegget ditt. Du fremstår som aggressiv. Dersom du er likedan når du snakker til jenter, er det klart de har fått nok etter tre setninger. Klart han er aggressiv. Han har gått i samme fellen som tusenvis av andre menn. Han har hørt på sin mor under oppveksten. Hørt hvordan kvinner skal behandles med respekt og som skjøre blomster, samtidig som kvinner har lov til alt, fordi kvinner er skjøre blomster. Nå beveger han seg ut i livet på egenhånd og opplever at liv og lære ikke henger på greip. Den hyggelige snille personen han trodde han skulle være finnes ikke attraktiv på sjekkemarkedet. dette kolliderer total i hans hodet, og han innser, noe ubevisst, at han har blitt lurt gjennom ett langt liv. Heldigvis så er løsningen enkel. Mer pågående og tafsende og grafsende og han vil få pult over en lav sko.
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2010 #26 Skrevet 14. februar 2010 Klart han er aggressiv. Han har gått i samme fellen som tusenvis av andre menn. Han har hørt på sin mor under oppveksten. Hørt hvordan kvinner skal behandles med respekt og som skjøre blomster, samtidig som kvinner har lov til alt, fordi kvinner er skjøre blomster. Nå beveger han seg ut i livet på egenhånd og opplever at liv og lære ikke henger på greip. Den hyggelige snille personen han trodde han skulle være finnes ikke attraktiv på sjekkemarkedet. dette kolliderer total i hans hodet, og han innser, noe ubevisst, at han har blitt lurt gjennom ett langt liv. Heldigvis så er løsningen enkel. Mer pågående og tafsende og grafsende og han vil få pult over en lav sko. Å herregud bm...så enkelt er det da vitterlig ikke. Ja, mange av oss sliter med bad guys, det er sant. Men, det betyr ikke at vi er blind for snille og omsorgsfulle menn. Det er faktisk veldig tiltrekkende med menn som vil noe mer enn bare sex. Men seff, er han treig og tiltakslaus så blir det jækla kjedelig. Og ja, sånne som kverner om det samme ommat og ommatt att..det blir booooring.
Gjest TS Skrevet 14. februar 2010 #27 Skrevet 14. februar 2010 For meg fremstår du ihvertfall usympatisk. Du startet med et angrep rettet mot jenter generelt (du skriver "jenter, hvorfor gjør dere slik"), og går til motangrep når du får kommentarer på innlegget ditt. Du fremstår som aggressiv. Dersom du er likedan når du snakker til jenter, er det klart de har fått nok etter tre setninger. nei, er ikke aggressiv mot jentene, heller høflig og snill. jeg skrev jenter, for at de kunne svare for de håpløse av jentene. har heller aldri gått til motangrep, med mindre jeg mener noen har sitert meg feil. dessuten er jeg jomfru. hvorfor skulle jeg være aggressiv? dessuten er du like ille til å sitere meg feil som mange andre her inne...Om jeg har vært utydelig, så beklager jeg det...
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 14. februar 2010 #28 Skrevet 14. februar 2010 Hehe, ser TS blir angrepet over en lav sko her, egnetlig ikke overraskene. TS, første bud: Kvinnene her inne vil få deg til å tro at det skal svært mye for at du skal greie å sjekke dem opp, du blir jo beskyld for å være en patetisk taper i et av innleggene på ganske tynt grunnlag. Dette skal du rett og slett bare gi beng i, for det er en av de velkjente hersketeknikkene som mange kvinner gjerne bruker for å beholde kjønnsmakten. Det er desverre mange kvinner som ikke takler påstander om at mange av dem er både frekke og nedlatende på byen og i sin kontakt med menn generelt, men bare hev deg over det. Det er uansett debattanten her inne og andre som måtte synke ned på samme nivå som fremstår som den patetiske og argumentasjonsløse idet man må ty til personangrep. Andre bud: Være mer direkte, som en annen sa her inne. Ikke kamufler at du vil på date med et enkelt kaffemøte, for eksempel.Man kan gjerne være litt høflig, men man bør ikke være for snill, hvertfall ikke selvutslettende. Du er mann og unnskylder ikke din eksistens for noen og du tar en konflikt hvis du må, om nødvendig med fysiske virkemidler (selvfølgelig da bare under selvforsvar, det er ikke sjarmerende med folk som lager bråk på kvalm.) Tredje bud: Selv om du kan være litt gentleman, "ikke hør på det mora di sier". Ja, det høres litt banalt ut, men det ligger ganske mye i det. Selv om mødre oppdrar sine sønner i beste hensikt, så er de fortsatt ikke menn, og de har heller ikke vært unge på samme tid sine sønner er unge og mange av tipsene i forhold til relasjoner og kjærlighetslivet må følgelig tas med en ekstremt stor klype salt. Plukk gjerne opp noen velmenende ord, men finn heller din egen stil når det gjelder oppbygning av selvbilde og identitet og bruk dette aktivt når du bygger relasjoner. Å gå sin egen vei uten at man bryr seg så mye om hva andre mener fremstår for mange som ganske attraktivt. Finn ut hvor du trives best når du tar kontakt med jenter, er det på dansegulvet, i baren eller under mer rolige forhold? Valget er ditt, og det er bare du som kan finne ut av hvilke sjekkearenaer som passer deg best. Fjerde bud: Henger vel egentlig sammen med første avsnitt, men igjen, ikke la deg tråkke på. Husk at mange færre kvinner tar initiativ ovenfor menn (selv om det etterhvert finnes en del hederlige unntak) noe som gjør at de kan sitte på sidelinjen å sortere ut hvem som er interessant. Ta derfor ikke en avvisning for tungt, gå heller videre til neste (ikke som i kleng på neste dama i baren umiddelbart etterpå, men kom deg kjapt videre på det mentale planet). Femte bud: Noen kvinner påstår at de leser deg som en åpen bok og omtrent kan fortelle hele livshistorien din etter 1 minutts bekjentskap. Bullshit. Ja, det er enkelte som er veldig flinke til å lese kroppsspråk, men langt fra alle. Dessuten er det ikke slik at menn nødvendigvis er dårligere på dette. Jenter bruker ofte mye tid på relasjoner og får naturligvis erfaring med å lese kroppspråk men er du en mann som gjør det samme vil du også få den samme erfaringen. Så la ikke denne myten skremme deg for å sjekke
Gjest gjestdeluxe Skrevet 14. februar 2010 #29 Skrevet 14. februar 2010 jenter, hvorfor sier dere ikke at dere er opptatt/er ganske seriøse med en gutt? ja det er enkelt i noen situasjoner å se hvor dere tydeligvis har noe annet fore(opptatt that is), men i andre situasjoner gir dere så mange mixed signals at det er vanskelig å si hva det går i. er det så vanskelig å si at dere er opptatt? har dere virkelig så dårlig selvtillit at dere hele tiden må ha anerkjennelse? å bli mer og mer personlig i samtalen er så absolutt å gi mixed signals! f.eks hvis dere har en fyr ved bordet og dere kjenner han og er interessert i han. hvorfor kan dere ikke si klart i fra om dette på en eller annen måte? Takk i like måte, hvorfor sier ikke dere gutter/menn i fra om at "dere er opptatt med en jente"? Dere sier jo heller ikke klart i fra....
Gjest Elijah Skrevet 15. februar 2010 #30 Skrevet 15. februar 2010 Så jeg er et troll fordi jeg forteller om at jeg forfører damer uten ord? Er det virkelig så utenkelig? Forskning viser jo at ord har svært lite å si i kommunikasjonen mellom to mennesker. Mer enn èn gang, har jeg gått bort til en kvinne på en uteplass (trolig vanskelig på dagtid) og begynt å kysse henne uten å si et eneste ord. Og jeg vet at alle tenker at dette må være de fulleste og minst pene damene, men det er IKKE tilfelle. Av og til bare skjer det. Det kan ikke forklarest logisk. De lar seg rive med i øyeblikket og et par av dem har angret etterpå (fordi de liker naturligvis ikke å bli oppfattet som lett på tråden) når de har kommet til fornuften. Følelser og energi er mye kraftigere enn fornuft. Enig damer? Anyways, dette er ikke noe jeg gjør ofte eller PRØVER på å få til. Det skjer når det skjer. Minst et år siden sist nå. Men det jeg mener med å forføre uten ord skal jeg forklare nå. Kvinner! Hvis dere noen gang har opplevd dette, kom til min unnsetning og bekreft at jeg har rett. Jeg går eksempelvis bort til en jente og tar kontakt. Kanskje har vi litt ikke-verbal kommunikasjon (vi observerer hverandre) før jeg sier et ord eller kanskje må jeg si mange ord før jeg har hennes oppmerksomhet. Totalt avhengig av situasjonen. Jeg liker egentlig ikke å si at jeg "forfører" henne, da det vil være mer korrekt å si at vi forfører hverandre. Det som skjer er at vi etterhvert begynner å prate, helst i en litt isolert setting. Om vi er på en uteplass så kan det være en sofa eller whatever. Ordene er av liten betydning. Faktisk husker jeg sjeldent hva vi prater om i etterkant. Det kan gjerne være de kjedelig intervju spørsmålene àla hva du gjør på, hvor du bor, etc. Ofte er vi bare helt stille. La meg nå beskrive det som skjer på et ikke-verbalt nivå: Jeg er totalt avslappet og kjenner null nervøsitet. Jeg er 100% i øyeblikket. Det finnes ingenting annet enn meg og henne. Det som skjer rundt oss er bare som en svak tåke. Det kjennes ut som tiden står stille. Jeg ser henne dypt inn i øynene, uten beklagelse. Jeg kommuniserer tydelig at jeg er en venn av henne og at jeg liker henne svært godt. Jeg ser på munnen hennes. Jeg smiler mye, men er også alvorlig. Vi prater, men ofte er vi bare stille (veldig behagelig). Jeg nyter hennes nærvær 100% og dette merker hun veldig godt. Pga at jeg er så komfortabel er som regel hun det også. Og det finnes ingen pinlige stillheter. Faktisk elsker jeg stillheten. Wow. Litt senere om ting går rett vei og vi begge liker hverandre, så begynner jeg kanskje å børste vekk litt hår fra ansiktet hennes og kjærtegne henne forsiktig. Kanskje et kyss etterhvert. Vent litt. Faktisk anbefaler jeg å klemme. Klemmer er utrolig viktige og på en måte liker jeg det nesten bedre enn å kysse. Wow. Jeg drømte meg litt vekk der et øyeblikk. Noen som kjenner seg igjen? Og noen som er med på hva jeg mener når jeg sier å forføre uten ord?
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2010 #31 Skrevet 15. februar 2010 Åh, Elijah, nå begynte jeg også å drømme meg bort her. og jeg liker også bedre å klemme! Sykt lenge siden jeg har klina godt. Om det skyldes meg eller mannfolka vet jeg ikke.. Anyway, klart at kroppsspråk og samspill har utrolig mye å si, det å føle seg vel med en annen er jo helt fantastisk. Jeg skjønner deg, å forføre uten ord er fint mulig. Mmmm.. Jeg har jo faktisk en mann på gang, og vi har gått all the way, med alko i bildet seff. Når vi møtes edru har vi ikke klemt en gang. Men lysten er der, og kommunikasjonen er god. Kanskje jeg bare må kløne meg til en klem..
Gjest TS Skrevet 15. februar 2010 #32 Skrevet 15. februar 2010 Så jeg er et troll fordi jeg forteller om at jeg forfører damer uten ord? Er det virkelig så utenkelig? Forskning viser jo at ord har svært lite å si i kommunikasjonen mellom to mennesker. Mer enn èn gang, har jeg gått bort til en kvinne på en uteplass (trolig vanskelig på dagtid) og begynt å kysse henne uten å si et eneste ord. Og jeg vet at alle tenker at dette må være de fulleste og minst pene damene, men det er IKKE tilfelle. Av og til bare skjer det. Det kan ikke forklarest logisk. De lar seg rive med i øyeblikket og et par av dem har angret etterpå (fordi de liker naturligvis ikke å bli oppfattet som lett på tråden) når de har kommet til fornuften. Følelser og energi er mye kraftigere enn fornuft. Enig damer? Anyways, dette er ikke noe jeg gjør ofte eller PRØVER på å få til. Det skjer når det skjer. Minst et år siden sist nå. Men det jeg mener med å forføre uten ord skal jeg forklare nå. Kvinner! Hvis dere noen gang har opplevd dette, kom til min unnsetning og bekreft at jeg har rett. Jeg går eksempelvis bort til en jente og tar kontakt. Kanskje har vi litt ikke-verbal kommunikasjon (vi observerer hverandre) før jeg sier et ord eller kanskje må jeg si mange ord før jeg har hennes oppmerksomhet. Totalt avhengig av situasjonen. Jeg liker egentlig ikke å si at jeg "forfører" henne, da det vil være mer korrekt å si at vi forfører hverandre. Det som skjer er at vi etterhvert begynner å prate, helst i en litt isolert setting. Om vi er på en uteplass så kan det være en sofa eller whatever. Ordene er av liten betydning. Faktisk husker jeg sjeldent hva vi prater om i etterkant. Det kan gjerne være de kjedelig intervju spørsmålene àla hva du gjør på, hvor du bor, etc. Ofte er vi bare helt stille. La meg nå beskrive det som skjer på et ikke-verbalt nivå: Jeg er totalt avslappet og kjenner null nervøsitet. Jeg er 100% i øyeblikket. Det finnes ingenting annet enn meg og henne. Det som skjer rundt oss er bare som en svak tåke. Det kjennes ut som tiden står stille. Jeg ser henne dypt inn i øynene, uten beklagelse. Jeg kommuniserer tydelig at jeg er en venn av henne og at jeg liker henne svært godt. Jeg ser på munnen hennes. Jeg smiler mye, men er også alvorlig. Vi prater, men ofte er vi bare stille (veldig behagelig). Jeg nyter hennes nærvær 100% og dette merker hun veldig godt. Pga at jeg er så komfortabel er som regel hun det også. Og det finnes ingen pinlige stillheter. Faktisk elsker jeg stillheten. Wow. Litt senere om ting går rett vei og vi begge liker hverandre, så begynner jeg kanskje å børste vekk litt hår fra ansiktet hennes og kjærtegne henne forsiktig. Kanskje et kyss etterhvert. Vent litt. Faktisk anbefaler jeg å klemme. Klemmer er utrolig viktige og på en måte liker jeg det nesten bedre enn å kysse. Wow. Jeg drømte meg litt vekk der et øyeblikk. Noen som kjenner seg igjen? Og noen som er med på hva jeg mener når jeg sier å forføre uten ord? David DeAngelo? Er det deg? er enig med det 04.29 skriver. Det eneste du har ett bra poeng i her er å være komfortabel med stillheten, men eller er det her trolling !
Gjest TS Skrevet 15. februar 2010 #33 Skrevet 15. februar 2010 David DeAngelo? Er det deg? er enig med det 04.29 skriver. Det eneste du har ett bra poeng i her er å være komfortabel med stillheten, men eller er det her trolling ! ops. mente ellers er det her trolling
Gjest Elijah Skrevet 16. februar 2010 #34 Skrevet 16. februar 2010 Åh, Elijah, nå begynte jeg også å drømme meg bort her. og jeg liker også bedre å klemme! Sykt lenge siden jeg har klina godt. Om det skyldes meg eller mannfolka vet jeg ikke.. Anyway, klart at kroppsspråk og samspill har utrolig mye å si, det å føle seg vel med en annen er jo helt fantastisk. Jeg skjønner deg, å forføre uten ord er fint mulig. Mmmm.. Jeg har jo faktisk en mann på gang, og vi har gått all the way, med alko i bildet seff. Når vi møtes edru har vi ikke klemt en gang. Men lysten er der, og kommunikasjonen er god. Kanskje jeg bare må kløne meg til en klem.. Nice. Ingen andre? Klining har jeg merket meg at har svært mye med om man har en bra connection. Den forrige jeg var med (som jeg tenkte på når jeg skrev innlegget) var helt fantastisk. Leppene våre var ett. Men jeg har også opplevd jenter hvor jeg har tvilet på mine egne ferdigheter til slutt pga at det har vært dårlig. Gi ham en klem så snart du ser han. Han vil elske deg for det og har garantert lyst selv. Litt rart mtp at dere har hatt sex? La meg høre hvordan det går. Om TS fortsatt tror jeg troller, beviser det bare nok en gang hans ignorans om temaet. Eller hva, kvinner?
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2010 #35 Skrevet 16. februar 2010 Nice. Ingen andre? Klining har jeg merket meg at har svært mye med om man har en bra connection. Den forrige jeg var med (som jeg tenkte på når jeg skrev innlegget) var helt fantastisk. Leppene våre var ett. Men jeg har også opplevd jenter hvor jeg har tvilet på mine egne ferdigheter til slutt pga at det har vært dårlig. Gi ham en klem så snart du ser han. Han vil elske deg for det og har garantert lyst selv. Litt rart mtp at dere har hatt sex? La meg høre hvordan det går. Om TS fortsatt tror jeg troller, beviser det bare nok en gang hans ignorans om temaet. Eller hva, kvinner? Å, så godt å høre. For der har jeg også vært, at jeg har begynt å tvile mer og mer på egne ferdigheter(ikke bare ved kyssing, men sex også). Ingen god følelse. Synes også det er rart...og han ga virkelig inntrykk av at han begjærte meg, og motsatt, håper jeg. Skal manne meg opp til neste gang. Jeg tror ikke du troller, jeg tror du er en herlig fyr.
Gjest Elijah Skrevet 17. februar 2010 #36 Skrevet 17. februar 2010 Å, så godt å høre. For der har jeg også vært, at jeg har begynt å tvile mer og mer på egne ferdigheter(ikke bare ved kyssing, men sex også). Ingen god følelse. Synes også det er rart...og han ga virkelig inntrykk av at han begjærte meg, og motsatt, håper jeg. Skal manne meg opp til neste gang. Jeg tror ikke du troller, jeg tror du er en herlig fyr. Ordner seg dette skal du se. Dere er vel litt sjenerte begge to Hvis ikke får jeg og du finne på noe en dag Et godt eksempel på hvor lite ord har å si. Håper at TS kan lære, men frykter at han sitter fast i sin ignorans.
Gjest TS Skrevet 17. februar 2010 #37 Skrevet 17. februar 2010 Nice. Ingen andre? Klining har jeg merket meg at har svært mye med om man har en bra connection. Den forrige jeg var med (som jeg tenkte på når jeg skrev innlegget) var helt fantastisk. Leppene våre var ett. Men jeg har også opplevd jenter hvor jeg har tvilet på mine egne ferdigheter til slutt pga at det har vært dårlig. Gi ham en klem så snart du ser han. Han vil elske deg for det og har garantert lyst selv. Litt rart mtp at dere har hatt sex? La meg høre hvordan det går. Om TS fortsatt tror jeg troller, beviser det bare nok en gang hans ignorans om temaet. Eller hva, kvinner? 1.dette er en gigantisk avsporing 2.er teamaet forføring(som du har laget avsporing med)? 3.Nei jeg tror ikke du klarer å forføre noen kun med kroppsspråket og tror heller ikke du er noen David DeAngelo. andre folk klarer det, men tror ikke du klarer det. første punkt er å ikke skryte hemningsløst så du har troverdighet..Så folk er ignorante i ett tema bare fordi de ikke tror på deg? Fantastisk ...Nok en gang skryter du av deg selv og mener at folk er ignorante fordi de ikke tror at du har gjort ditt og datt... 4.slutt å mas om at jeg må lære ditt og datt 5.Det jeg har skrevet av svar til deg beviser ikke noen ting som du tror... jeg skrøt av deg i mitt innlegg. Er ikke det nok liksom?
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2010 #38 Skrevet 18. februar 2010 Ordner seg dette skal du se. Dere er vel litt sjenerte begge to Hvis ikke får jeg og du finne på noe en dag Et godt eksempel på hvor lite ord har å si. Håper at TS kan lære, men frykter at han sitter fast i sin ignorans. Å, herlig. Nå fikk jeg lyst å se 9 1/2 weeks igjen. Og guuud, så kjekk MR var. :rødme: Ja, kanskje vi får finne på noe Elijah! Hvor gammel er du? Hehe... TS: kanskje man kan si at det er mulig å få til en god start på forførelse ved hjelp av blikk og kroppsspråk, at man kan fange interessen ganske så heftig. Men seff, hvis vedkommende åpner kjeften og er en dust, så mister det sin verdi. Eller?
Gjest TS Skrevet 18. februar 2010 #39 Skrevet 18. februar 2010 Å, herlig. Nå fikk jeg lyst å se 9 1/2 weeks igjen. Og guuud, så kjekk MR var. :rødme: Ja, kanskje vi får finne på noe Elijah! Hvor gammel er du? Hehe... TS: kanskje man kan si at det er mulig å få til en god start på forførelse ved hjelp av blikk og kroppsspråk, at man kan fange interessen ganske så heftig. Men seff, hvis vedkommende åpner kjeften og er en dust, så mister det sin verdi. Eller? så klart det mister sin verdi, men det mister og sin verdi hvis man ikke tar på jenta og ikke tør å gå for kysset. mitt poeng har dessverre forsvunnet i tråden fordi Elijah desperat prøver å bevise at han kan forføre ved hjelp av kroppsspråk. Jeg tror mange andre klarer det, men tror ikke han. første bud er da å ikke skryte hemningsløst av deg selv så du har troverdighet...Siden poenget har forsvunnet(takk Elijah), så er det nok ikke mange andre måter å finne ut av dette på en annen måte enn å eskalere berøringen...hvis jeg stryker noen på korsryggen, da vil de nok gi beskjed om de er opptatt :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2010 #40 Skrevet 18. februar 2010 Så jeg er et troll fordi jeg forteller om at jeg forfører damer uten ord? Er det virkelig så utenkelig? Forskning viser jo at ord har svært lite å si i kommunikasjonen mellom to mennesker. Mer enn èn gang, har jeg gått bort til en kvinne på en uteplass (trolig vanskelig på dagtid) og begynt å kysse henne uten å si et eneste ord. Og jeg vet at alle tenker at dette må være de fulleste og minst pene damene, men det er IKKE tilfelle. Av og til bare skjer det. Det kan ikke forklarest logisk. De lar seg rive med i øyeblikket og et par av dem har angret etterpå (fordi de liker naturligvis ikke å bli oppfattet som lett på tråden) når de har kommet til fornuften. Følelser og energi er mye kraftigere enn fornuft. Enig damer? Anyways, dette er ikke noe jeg gjør ofte eller PRØVER på å få til. Det skjer når det skjer. Minst et år siden sist nå. Men det jeg mener med å forføre uten ord skal jeg forklare nå. Kvinner! Hvis dere noen gang har opplevd dette, kom til min unnsetning og bekreft at jeg har rett. Jeg går eksempelvis bort til en jente og tar kontakt. Kanskje har vi litt ikke-verbal kommunikasjon (vi observerer hverandre) før jeg sier et ord eller kanskje må jeg si mange ord før jeg har hennes oppmerksomhet. Totalt avhengig av situasjonen. Jeg liker egentlig ikke å si at jeg "forfører" henne, da det vil være mer korrekt å si at vi forfører hverandre. Det som skjer er at vi etterhvert begynner å prate, helst i en litt isolert setting. Om vi er på en uteplass så kan det være en sofa eller whatever. Ordene er av liten betydning. Faktisk husker jeg sjeldent hva vi prater om i etterkant. Det kan gjerne være de kjedelig intervju spørsmålene àla hva du gjør på, hvor du bor, etc. Ofte er vi bare helt stille. La meg nå beskrive det som skjer på et ikke-verbalt nivå: Jeg er totalt avslappet og kjenner null nervøsitet. Jeg er 100% i øyeblikket. Det finnes ingenting annet enn meg og henne. Det som skjer rundt oss er bare som en svak tåke. Det kjennes ut som tiden står stille. Jeg ser henne dypt inn i øynene, uten beklagelse. Jeg kommuniserer tydelig at jeg er en venn av henne og at jeg liker henne svært godt. Jeg ser på munnen hennes. Jeg smiler mye, men er også alvorlig. Vi prater, men ofte er vi bare stille (veldig behagelig). Jeg nyter hennes nærvær 100% og dette merker hun veldig godt. Pga at jeg er så komfortabel er som regel hun det også. Og det finnes ingen pinlige stillheter. Faktisk elsker jeg stillheten. Wow. Litt senere om ting går rett vei og vi begge liker hverandre, så begynner jeg kanskje å børste vekk litt hår fra ansiktet hennes og kjærtegne henne forsiktig. Kanskje et kyss etterhvert. Vent litt. Faktisk anbefaler jeg å klemme. Klemmer er utrolig viktige og på en måte liker jeg det nesten bedre enn å kysse. Wow. Jeg drømte meg litt vekk der et øyeblikk. Noen som kjenner seg igjen? Og noen som er med på hva jeg mener når jeg sier å forføre uten ord? TS burde høre på Elijah. Det han skriver er helt korrekt og jeg har liten grunn til å tvile på ham. Jeg har sett flere folk kline med damer uten å ha snakket først. På dansegulvet er det jo ganske vanlig. Har du lest Cosy og Aaron Sleazy Elijah? Stilen din høres lignende ut. Du skriver at du måtte gå i deg selv for å lære deg å sjekke damer. Kan du skrive litt om det. Fant du ut av ting selv eller brukte du PUA ting.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå