Gjest Gjest Skrevet 14. november 2013 #101 Del Skrevet 14. november 2013 jeg er en jente på 26, som tenner noe voldsomt på 16-17 år gamle gutter. jeg tenner veldig på de tynne kroppene dems, som ikke er heeelt utviklet, og som ofte har en pikk som ikke er i proposjon med kroppen dems. jeg tenner og på det at de kan være jomfru, og at de igjen kan tenne på en "gammel dame" som meg. er dette helt feil av meg? Tittelen er endret. Phaedra,mod Du er gorre heslig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 14. november 2013 #102 Del Skrevet 14. november 2013 jeg er en jente på 26, som tenner noe voldsomt på 16-17 år gamle gutter. jeg tenner veldig på de tynne kroppene dems, som ikke er heeelt utviklet, og som ofte har en pikk som ikke er i proposjon med kroppen dems. jeg tenner og på det at de kan være jomfru, og at de igjen kan tenne på en "gammel dame" som meg. er dette helt feil av meg? Tittelen er endret. Phaedra,mod Nei! (Og en takk til to kvinner på 28 og 36 som ga en 16-17 år gammel gutt noen minneverdige opplevelser som man har verdsat så langt i livet.) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 14. november 2013 #103 Del Skrevet 14. november 2013 eh, gutter på 16-17 er i sin seksuelle toppfase mens jenter på samme alder er ikke? Har alltid trodd jenter modnes først, jeg. Det kan av og til virker litt som kvinner modnes markant senere enn menn; Gutter blir forelsket i lærerene sin og vil gifte seg med dem når de er 8; jenter kommer senere inn og det når gutter har begynt å lete etter seksuelle opplevelser, noe kvinner ofte først begynner å verdsette i 30 årene. (nope , ikke seriøst) Jeg tror heller det er litt at de modnes motsatt ; kvinner modnes fra emosjonell knytning mot seksuell, mens menn i større grad modnes fra seksuell knytning mot emosjonell. Litt derfor kvinner går mot eldre tidlig, og yngre senere og vice versa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fuckman1983 Skrevet 15. november 2013 #104 Del Skrevet 15. november 2013 Da jeg var 17 hadde jeg sex med en kvinne på 29 år. Det var en fantastisk opplevelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #105 Del Skrevet 15. november 2013 Jeg har også hatt sex med unge gutter på 22-28 år. selv er jeg nesten 40. Så det er ingenting feil med deg. Jeg tenner på det uerfarne og ideen om å lære dem opp. Men det er egentlig ikke alderen med det at de er uerfarne. Har lært opp flere voksne menn også med svært lite erfaring med kvinner. Vet ikke hvorfor jeg tenner på det, har alltid gjort det. Tror jeg må poste anonymt her Anonymous poster hash: 80380...6eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
macdream Skrevet 21. november 2013 #106 Del Skrevet 21. november 2013 Jeg er gutt på snart 22 og drømmer veldig om å få en litt eldre og deilig dame:) Kanskje det er noen damer her inne som har lyst på en ung og kjekk gutt fra Sarpsborg/Fredrikstad? Send meg gjerne en liten melding om du vil bli bedre kjent;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #107 Del Skrevet 21. november 2013 Du er gorre heslig. Du skal ha for at du er konsekvent. Det er jeg også, og synes dette er like greit for meg/jeg bryr meg like lite som når tråden handler om voksen mann og ung jente. Jeg synes det dog er interessant at en type innlegg mangler i denne tråden, det er de inleggene som går på at den yngre parten er sårbar, utnyttes, ikke utvokst enda, tenk på varige mén senere i livet osv. 70 % av svarene i trådene der mannen er eldst går i den retning, men 0 % i denne tråden... Men som jeg alltid sier, er det lovlig er det greit for meg. Anonymous poster hash: 30c91...794 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 21. november 2013 #108 Del Skrevet 21. november 2013 Du skal ha for at du er konsekvent. Det er jeg også, og synes dette er like greit for meg/jeg bryr meg like lite som når tråden handler om voksen mann og ung jente. Jeg synes det dog er interessant at en type innlegg mangler i denne tråden, det er de inleggene som går på at den yngre parten er sårbar, utnyttes, ikke utvokst enda, tenk på varige mén senere i livet osv. 70 % av svarene i trådene der mannen er eldst går i den retning, men 0 % i denne tråden... Men som jeg alltid sier, er det lovlig er det greit for meg. Anonymous poster hash: 30c91...794 Det har nok noe med at gutter ER sexfiksert i ung alder, og jenter ... noe mindre. Tar du populasjonen vil du se 80% menn si at de gjerne ville debutert tidligere og gjerne med noen som var mer erfaren enn dem. Samtidig for jenter virker det som 80% kunne tenkt seg å vente lenger og vært i ett mer forpliktende forhold. Jeg tror mye av de store gjennomgående konfliktene på KG er fundamentert i dette. Og det har nok noe med at kvinners hjerne er overutviklet i forhold til sosiale relasjoner og derfor enklere å undertrykke med sosiale regler. Man skal være bevist at vi har en ekstremt høy gjennomsnittsalder på seksuell debutt tatt i betrakning at populasjonen det gjelder er sprutet full av hormoner designet til å få oss til å knulle som kaniner på kokain. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #109 Del Skrevet 21. november 2013 Denne må jeg ta som anonym. Jeg er 30 og har sex med en 16 åring. Jeg skammer meg pga. aldersforskjellen, men ikke nok til at jeg er villig til å stoppe. Han har fått bestemme hvor langt vi skal gå, han var jomfru når vi ble kjent og jeg var i utgangspunktet skeptisk til å ta den. Men etter at vi brukte litt tid på å bli kjent har det endt opp med at vi treffes noen ganger i uka der vi har sex, koser og skravler... og underlig nok tror jeg ikke at jeg har hatt det så fint med noen på skikkelig lenge... Dette kan jeg ikke fortelle noen jeg kjenner, for jeg kan bare se for meg hva de ville sagt. Men det er jo lovlig, og jeg har snakket mye med han om dette er de minnene han vil ha, og til nå så sier han bare at han ikke angrer og aldri vil det. Men hvem vet... Anonymous poster hash: d3c0a...0a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #110 Del Skrevet 21. november 2013 Denne må jeg ta som anonym. Jeg er 30 og har sex med en 16 åring. Jeg skammer meg pga. aldersforskjellen, men ikke nok til at jeg er villig til å stoppe. Han har fått bestemme hvor langt vi skal gå, han var jomfru når vi ble kjent og jeg var i utgangspunktet skeptisk til å ta den. Men etter at vi brukte litt tid på å bli kjent har det endt opp med at vi treffes noen ganger i uka der vi har sex, koser og skravler... og underlig nok tror jeg ikke at jeg har hatt det så fint med noen på skikkelig lenge... Dette kan jeg ikke fortelle noen jeg kjenner, for jeg kan bare se for meg hva de ville sagt. Men det er jo lovlig, og jeg har snakket mye med han om dette er de minnene han vil ha, og til nå så sier han bare at han ikke angrer og aldri vil det. Men hvem vet...Anonymous poster hash: d3c0a...0a1 Du er ekkel. Du er efebofil å burde sitte inne. Greit at 16 er seksuell lavalder men det er fordi en 17 åring eller en 18 åring ikke skal havne i fengsel for å ha sex med en 16 åring og ikke fordi voksne mennesker skal få pubertetskick...Skam deg forbanna overgriper...Anonymous poster hash: e5af7...e8b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #111 Del Skrevet 21. november 2013 jeg er en jente på 26, som tenner noe voldsomt på 16-17 år gamle gutter. jeg tenner veldig på de tynne kroppene dems, som ikke er heeelt utviklet, og som ofte har en pikk som ikke er i proposjon med kroppen dems. jeg tenner og på det at de kan være jomfru, og at de igjen kan tenne på en "gammel dame" som meg. er dette helt feil av meg? http://forum.kvinneguiden.no/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/sjenert.gifTittelen er endret. Phaedra,mod Du er efebofil (filien rett etter pedofil). Skaff deg behandling så du ikke blir en overgriper..Kjenner jeg blir fysisk dårlig av slike motbydelige mennesker som deg...det må vel gå Ann med kjemisk "kastrering" på kvinner også.Anonymous poster hash: e5af7...e8b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lincoln Skrevet 21. november 2013 #112 Del Skrevet 21. november 2013 (endret) Det har nok noe med at gutter ER sexfiksert i ung alder, og jenter ... noe mindre. LOL I dagens samfunn har jenter debutert med gangbang og DP før gutta har hatt sitt første kyss. Endret 21. november 2013 av Lincoln 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 22. november 2013 #113 Del Skrevet 22. november 2013 Denne må jeg ta som anonym. Jeg er 30 og har sex med en 16 åring. Jeg skammer meg pga. aldersforskjellen, men ikke nok til at jeg er villig til å stoppe. Han har fått bestemme hvor langt vi skal gå, han var jomfru når vi ble kjent og jeg var i utgangspunktet skeptisk til å ta den. Men etter at vi brukte litt tid på å bli kjent har det endt opp med at vi treffes noen ganger i uka der vi har sex, koser og skravler... og underlig nok tror jeg ikke at jeg har hatt det så fint med noen på skikkelig lenge... Dette kan jeg ikke fortelle noen jeg kjenner, for jeg kan bare se for meg hva de ville sagt. Men det er jo lovlig, og jeg har snakket mye med han om dette er de minnene han vil ha, og til nå så sier han bare at han ikke angrer og aldri vil det. Men hvem vet... Anonymous poster hash: d3c0a...0a1 *sukk* Hvorfor fant jeg ingen slike når jeg var seksten? Eller egentlig fra jeg var en liten guttunge med løpske hormoner og en hyperseksualitet uten muligheten til å lette på trykket. Tenk hvor mange år med sex man har gått glipp av... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 22. november 2013 #114 Del Skrevet 22. november 2013 *sukk* Hvorfor fant jeg ingen slike når jeg var seksten? Eller egentlig fra jeg var en liten guttunge med løpske hormoner og en hyperseksualitet uten muligheten til å lette på trykket. Tenk hvor mange år med sex man har gått glipp av... Visste du ikke den gangen at du kunne lette på trykket på egen hånd? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 22. november 2013 #115 Del Skrevet 22. november 2013 Visste du ikke den gangen at du kunne lette på trykket på egen hånd? Tro meg; å lette på trykket med egen hånd er ikke sammenlignbart med sex på noen som helst måte. Det er ikke på samme planet en gang. Det er forskjellen mellom en 7 retters gourmetmiddag med fullt drikke kart og å knaske ritz kjeks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 22. november 2013 #116 Del Skrevet 22. november 2013 Visste du ikke den gangen at du kunne lette på trykket på egen hånd? Jeg har oppnådd daglig orgasme siden barnehagealderen. Har intet problem med å ligge på godt over ti orgasmer dagen for egen hånd. Det er ikke i nærheten av å lette på den type trykk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 22. november 2013 #117 Del Skrevet 22. november 2013 Jeg har oppnådd daglig orgasme siden barnehagealderen. Har intet problem med å ligge på godt over ti orgasmer dagen for egen hånd. Det er ikke i nærheten av å lette på den type trykk. Jeg har en pragmatisk holdning til dette. Det man ikke kan få (i mitt tilfelle en mann), nytter det ikke å tenke på. Da får man klare seg som best man kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 22. november 2013 #118 Del Skrevet 22. november 2013 Man kan jo få det. Sex er noe som er helt naturlig. Rent fysisk sett er vi klar for sex lenge før den mentale biten også faller på plass. Det er derfor man har den seksuelle lavalderen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #119 Del Skrevet 22. november 2013 Denne må jeg ta som anonym. Jeg er 30 og har sex med en 16 åring. Jeg skammer meg pga. aldersforskjellen, men ikke nok til at jeg er villig til å stoppe. Han har fått bestemme hvor langt vi skal gå, han var jomfru når vi ble kjent og jeg var i utgangspunktet skeptisk til å ta den. Men etter at vi brukte litt tid på å bli kjent har det endt opp med at vi treffes noen ganger i uka der vi har sex, koser og skravler... og underlig nok tror jeg ikke at jeg har hatt det så fint med noen på skikkelig lenge... Dette kan jeg ikke fortelle noen jeg kjenner, for jeg kan bare se for meg hva de ville sagt. Men det er jo lovlig, og jeg har snakket mye med han om dette er de minnene han vil ha, og til nå så sier han bare at han ikke angrer og aldri vil det. Men hvem vet... Anonymous poster hash: d3c0a...0a1 Da vil jeg si at jeg personlig ikke ser noen grunn til å dømme det du gjør. Gutten er over den seksuelle lavalder, og er åpenbart med på leken. Jeg tror det er sunt for gutter å debutere tidlig, og at du i så måte gir ham en verdifull erfaring, og seksuell selvtillit, som vil være nyttig for ham å ta med seg videre i livet. Anonymous poster hash: f8900...120 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ishm Skrevet 5. juni 2017 #120 Del Skrevet 5. juni 2017 Oi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå