Gå til innhold

jeg tenner på yngre gutter.

Gjest meridy

Anbefalte innlegg

Gjest Eurodice

Hva slags bil er det småfrøene tenner mest på?

Til trådstarter:

Selv hadde jeg i 16-18årsalderen en voldsom fetishliknende dragning mot forfall, og tente så rått på damer i førtiårene, mens de ennå hadde litt restvedi igjen, før de skiftet ham, på en måte.

Du er vel selv i fullt forfall nå da (46 år), eller gjelder det bare damer? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

Jeg er 38 og hadde uforglemmelig sex med en på 25 :) en opplevelse jeg ikke ville vært foruten......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

Ja, men kvinner blir mer kvinnelige når de blir voksne (ca 25-40)... Større pupper, former, klarere seksualitet osv. Det er vanlig at unge menn har seksuelle fantasier om voksne kvinner, selv om de ikke vil innrømme det overfor guttegjengen. Det er langt mindre vanlig at unge jenter fantaserer om eldre menn av seksuelle grunner. Da har det mer med makt, modenheten og personlighteten til den voksne mannen å gjøre. Det er derfor ung mann + eldre kvinne = sex (begge har nådd sin seksuelle topp), mens forhold mellom unge kvinner og eldre menn varer lenger fordi de er mindre basert på sex (de er IKKE i sin seksuelle toppfase). Jeg generaliserer litt, men likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eh, gutter på 16-17 er i sin seksuelle toppfase mens jenter på samme alder er ikke? Har alltid trodd jenter modnes først, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest jeansgutt21

Gutt på 21 jeg og tenner sykt på milf`s

Har morra til kameraten min som elskerinne, hun er så sykt digg å gir meg helt sykt vill nytelse og orgasmer som nesten får meg til å daue:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenner også på yngre gutter...men kanskje ikke så langt ned som i 16 års alderen. Grensen for meg går ved 20, er selv 28.

De kan ikke være for tynne og engslete, men gjerne i fasen hvor de begynner å se mer voksne ut.

Det er noe med denne blandingen av barnslighet og voksenhet som tenner.

Drømmen er vel å bli forført av en yngre gutt. For meg er det noe jeg tenner på uansett hvilken alder gutten er i, men litt ekstra pirrende med yngre gutter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ei jente på 27 som også tenner litt på å ha sex med yngre mindre erfarne gutter. De litt sjenerte liksom. Var en gutt på 18-19 i klassen min på høgskolen som jeg tente noe vannvittig på. Skjedde aldri noe, men gjett om han skulle fått seg en runde eller to hadde muligheten bydd seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

eh, gutter på 16-17 er i sin seksuelle toppfase mens jenter på samme alder er ikke? Har alltid trodd jenter modnes først, jeg.

At jenter kommer i puberteten tidligere enn gutter gjør, endrer ikke på det faktum at kvinner først når sin seksuelle topp rundt 35 - årsalderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Når jeg var 17 hadde jeg helt latterlig heftig sex med ei på 44. Har alltid vært tent av eldre kvinner, og det har vært noen opp gjennom årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Tydeligvis bare meg her som ikke synes det er OK at en voksen person har sex med en ung tenåring.

Spiller ingen rolle hvor mange de har hatt sex med, tenåringer er jo fullestendig emosjonelt underutviklet ifht en voksen....

Plager ikke meg med stor aldersforskjell, og jeg kunne sikkert hypotetisk sett hatt sex med en yngre person(jeg er 29) - men tenåring?

Jeg ville følt at jeg gjorde noe uetisk mot den personen - uansett hvor mye h*n ville det der og da.

18 og over, OK, da er de stemmeberettiget i det minste - men alt under gir bare en ekkel feeling for mitt vedkommende.

Skal vurdere under 20 år om min samboer dumper meg og han trekant-thomas kommer rekende på ei fjøl......

Endret av norah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 28. den beste sexen jeg noen gang har hatt var med en ung mann på 18. Og den verste var med enn en mann på 43.

Jeg tenner ikke på guttekropper som ikke er utviklet (som noen her skriver) , men på personen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Haha, seriøst jeg fatter ikke at det faktisk finnes kvinner som sliter med å finne yngre gutter. Jeg går nå i 10. klasse, og jeg kan garantere at samtlige gutter i den klassen ville hatt sex med en hvilken som helst kvinne over 20. Hadde en kvinne på 30 spurt meg, ville jeg vært overlykkelig, enda jeg nok er mer homse enn hetero x)

-Bare det sier litt! Så alt jeg kan si er: Kjør på, damer! Oppfyll småguttenes største drøm <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm, når jeg leser det en gang til kan jeg ikke skjønne at jeg nettopp skrev det der xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 år senere...

Hei. jeg er en ung mann på 22 år gammel og ser etter en voksen kvinne. er det finne noen over 30 år gammel som tenner på unge gutt som meg ?

Anonymous poster hash: 4ecfe...780
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 28. den beste sexen jeg noen gang har hatt var med en ung mann på 18. Og den verste var med enn en mann på 43.

Jeg tenner ikke på guttekropper som ikke er utviklet (som noen her skriver) , men på personen.

Kanskje vi unge menn har mest lyst på forskjellige stillinger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...