Gå til innhold

jeg tenner på yngre gutter.

Gjest meridy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

Broren min ble sammen men ei dame på 28 da han var 17 og er i dag gift med henne.

Når det er sagt kan jeg jo få med at kjærringa behandler broren min som dritt og eier han fullt og helt. Ei større, umoden merr enn henne skal man lete lenge etter.

Lurer mange ganger på hva som rører seg i topplokket på disse damene som erobrer 10 år yngre gutter. De må jo være litt tilbakestående i forhold til alderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker yngre gutter. Gutter på 17-18 år som er uerfarne og som tenner på å bli lært opp..mmm Give it to me. Jeg er 37 år men ser 10-12 år yngre ut og vet at jeg kan få napp ;)

Jeg er i et forhold nå, han er forøvring yngre enn meg. Jeg har nesten alltid likt yngren menn etter at jeg fylte 25. Jeg syns det er myye bedre med en ung viril, sexgal ung gutt enn en gammel satt gubbe som ikke er med på noen ting.

Så ja takk til unge gutter;) Unge gutter fra 17-25 er deilige å ha sex med..

Har hatt forhold med menn som er ti år yngre også and i love it ;)

Liker også seksuelel forhold kun basert på deilig sex ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg elsker yngre gutter. Gutter på 17-18 år som er uerfarne og som tenner på å bli lært opp..mmm Give it to me. Jeg er 37 år men ser 10-12 år yngre ut og vet at jeg kan få napp ;)

Jeg er i et forhold nå, han er forøvring yngre enn meg. Jeg har nesten alltid likt yngren menn etter at jeg fylte 25. Jeg syns det er myye bedre med en ung viril, sexgal ung gutt enn en gammel satt gubbe som ikke er med på noen ting.

Vent nå bare, når guttene blir litt eldre og får litt mer vett i skolten blir du nok skrinlagt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Fy f... dette er kvalm lesning. Så falske folk er.

Det at godt voksne mennesker tenner på unge og uferdige gutte- og jentekropper ser jeg på som veldig betenkelig. Og at det er nettopp det unge og uferdige som tenner folk her inne, gjør meg forbannet. Dette synes jeg grenser til pedofili, men her pakkes de inn med at grensen går ved 16 år. Spiller det noen rolle om gutten/jenta er 15 eller 16, så lenge det er det unge og uskyldige dere tenner på? Det er vel ikke tallet 16 dere tenner på, men det UFERDIGE og UNGE? For hvem ser forskjell på en 15 åring og en 16 åring?

Gå ut og finn dere en i passende alder, og overlat de uerfarne tenåringene til de yngre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngre

Du har vel ikke lyst på enda en 18 åring:$?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Jeg er 29 og ser ung ut og blir stadig sjekket opp av unge menn på 17-18 år ;)

og det midt på lyse dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg kan si er at om dette hadde blitt sakt av en mann så hadde han blitt peppra ned av sinte damer som mente han hadde et forskrudd syn på kvinner/jenter og seksualitet.

Du har helt rett. Det som "skremmer" meg er at hun sier hun tenner på uutviklede kropper... Det er faktisk en av definisjonene for pedofili.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg er en jente som er 30 år og har blitt sjekkt av gutter som er 10 år mindre en meg mangen ganger. Folk sier jeg ser ut som jeg er maks 24 da så kanskje det er den største årsaken. Jeg jobber et sted der jeg treffer mye yngre gutter og mangen av de er ganske så kjekke, men har aldri rotet meg bort i de. KJæresten min er 3 år yngre en meg og mer voksen en eksen min som er 7 år eldre en han ;)Slik jeg har skjønnt det er det populært å ha sex med eldre damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har det mest motsatt jeg, tenner mest på modne menn. kunne aldri tenkt meg å ha sex eller være sammen med en i tenårene. Vil ha et ekte mannfolk jeg :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en jente som er 30 år og har blitt sjekkt av gutter som er 10 år mindre en meg mangen ganger. Folk sier jeg ser ut som jeg er maks 24 da så kanskje det er den største årsaken. Jeg jobber et sted der jeg treffer mye yngre gutter og mangen av de er ganske så kjekke, men har aldri rotet meg bort i de. KJæresten min er 3 år yngre en meg og mer voksen en eksen min som er 7 år eldre en han ;)Slik jeg har skjønnt det er det populært å ha sex med eldre damer.

Men tenner du på umodne guttekropper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Men tenner du på umodne guttekropper?

Det har jeg aldri tenkt over, men siden jeg jobber på et treningsenter ser ikke alle ut som gutter med guttekropper som du kaller det. Noen av de som er i begynnelsen av 20 årene er jo ganske så kjekke og flotte å se på og noen får man et godt forhold til. Nå er min kjæreste som sagt akkurat fyllt 27 og de gangene jeg har vært ute på byn og blitt sjekket opp har det ofte hendt at guttene har vært både 8-10 år yngre en meg, men det er umulig å se forskjell på de og på de på min alder. Nå skal de sies at jeg ikke føler meg litt gammel en gang og ser ikke på tidligere klassekamerater som gamle, mangen har enda ikke fått barn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SILJA

jeg er en jente på 26, som tenner noe voldsomt på 16-17 år gamle gutter.

jeg tenner veldig på de tynne kroppene dems, som ikke er heeelt utviklet, og som ofte har en pikk som ikke er i proposjon med kroppen dems.

jeg tenner og på det at de kan være jomfru, og at de igjen kan tenne på en "gammel dame" som meg.

er dette helt feil av meg? :sjenert:

KAN DU BYTTE OVERSKRIFTEN! jeg tenner på små-gutter DETTE ER STYKT Å BRUKE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

epost er fjernet.

Phaedra,mod

KAN DU TA BORT OVERSKRIFTEN jeg tenner på små-gutter

JEG SYNS DET GÅR FOR LANGT! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Det er virkelig noe med den kroppsformen av litt spedbygde tynne gutter. Gjerne i kobinasjon med høyde.

Rent personlig så liker jeg dem litt kraftigere, bredskuldret og litt smalere over hoftene, men det er er NOE med de "tynne lenkete" guttekroppen (har sett typen tidlig i tjueårene og midten av tjueårene også for den del) som bare lurer frem et kattesmil.

Aner ikke hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det er virkelig noe med den kroppsformen av litt spedbygde tynne gutter. Gjerne i kobinasjon med høyde.

Rent personlig så liker jeg dem litt kraftigere, bredskuldret og litt smalere over hoftene, men det er er NOE med de "tynne lenkete" guttekroppen (har sett typen tidlig i tjueårene og midten av tjueårene også for den del) som bare lurer frem et kattesmil.

Aner ikke hvorfor.

nok nok :kjefte: :kjefte: :kjefte: :kjefte: :kjefte: :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest AnonymBruker

And for your information, jeg er midt i tjueåra og kjenner flere gutter av mitt eget årskull pluss minus flerfoldige år som har den kroppstypen der. De er oftest over 190 cm høye, men det gir den der guttete/lekne bevegelsene. Noe galt med å si at det er pent?

Skal man skyte menn som sier at voksne jenter med sprekne "tenåringspupper" som strutter og peker oppover er pedofilt og galt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Broren min ble sammen men ei dame på 28 da han var 17 og er i dag gift med henne.

Når det er sagt kan jeg jo få med at kjærringa behandler broren min som dritt og eier han fullt og helt. Ei større, umoden merr enn henne skal man lete lenge etter.

Lurer mange ganger på hva som rører seg i topplokket på disse damene som erobrer 10 år yngre gutter. De må jo være litt tilbakestående i forhold til alderen.

Ts her. :)

Jeg kunne aldri blitt sammen med en på 17, men hatt sex med en? Jepp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...