Gå til innhold

jeg tenner på yngre gutter.

Gjest meridy

Anbefalte innlegg

jeg er en jente på 26, som tenner noe voldsomt på 16-17 år gamle gutter.

jeg tenner veldig på de tynne kroppene dems, som ikke er heeelt utviklet, og som ofte har en pikk som ikke er i proposjon med kroppen dems.

jeg tenner og på det at de kan være jomfru, og at de igjen kan tenne på en "gammel dame" som meg.

er dette helt feil av meg? :sjenert:

Tittelen er endret.

Phaedra,mod

Endret av Phaedra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er en jente på 26, som tenner noe voldsomt på 16-17 år gamle gutter.

jeg tenner veldig på de tynne kroppene dems, som ikke er heeelt utviklet, og som ofte har en pikk som ikke er i proposjon med kroppen dems.

jeg tenner og på det at de kan være jomfru, og at de igjen kan tenne på en "gammel dame" som meg.

er dette helt feil av meg? :sjenert:

Nei, det er helt greit. Disse guttene er jo over den seksuelle lavalder, og mange av dem har forlengst "debutert" med voksensex. Det er heller ikke slik at sex for sexens skyld er ukjent for gutter i den alderen, så jeg kan ikke se noe galt i å innlede slike rene seksuelle forhold. (Går ut fra at det er det du snakker om, at det ikke er så aktuelt å finne seg en kjæreste på den alderen?) Guttene må jo ofte konkurrere med eldre og rikere gutter om jentene i eget kull, så bare fint at man kan få litt sex den andre veien. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg kan si er at om dette hadde blitt sakt av en mann så hadde han blitt peppra ned av sinte damer som mente han hadde et forskrudd syn på kvinner/jenter og seksualitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leste overskriften din, tenkte jeg "å herregud"... Men jeg synes ikke på noen som helst måte at det er rart av deg, å tenne på gutter som er 16-17 år gamle. De er jo "nesten voksne" de også. Hadde du derimot tent på gutter i 6 årsalderen hadde det vært syyykt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kvinne 29

Nope. Helt normalt. :) Jeg er 29 og jeg foretrekker dem også "unge", helst mellom 17 og 21 år gamle. Selvsagt er unge gutter mer tiltrekkende enn "eldre" menn - freshere fjes, gutteaktig kropp, vitale og kåte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fy, er nok mange som trodde det var snakk om virkelige smågutter når de åpnet tråden.

Men nei, vil ikke si dette er sykt. På samme måte kan jeg forstå at menn på din alder tenner på jenter i den alderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å fy, er nok mange som trodde det var snakk om virkelige smågutter når de åpnet tråden.

Men nei, vil ikke si dette er sykt. På samme måte kan jeg forstå at menn på din alder tenner på jenter i den alderen.

Ja, men kvinner blir mer kvinnelige når de blir voksne (ca 25-40)... Større pupper, former, klarere seksualitet osv. Det er vanlig at unge menn har seksuelle fantasier om voksne kvinner, selv om de ikke vil innrømme det overfor guttegjengen. Det er langt mindre vanlig at unge jenter fantaserer om eldre menn av seksuelle grunner. Da har det mer med makt, modenheten og personlighteten til den voksne mannen å gjøre. Det er derfor ung mann + eldre kvinne = sex (begge har nådd sin seksuelle topp), mens forhold mellom unge kvinner og eldre menn varer lenger fordi de er mindre basert på sex (de er IKKE i sin seksuelle toppfase). Jeg generaliserer litt, men likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_norah_*

jeg kan forstå at man kan tenne seksuelt på yngre jenter/gutter, men for min del er det ikke ok at et voksent menneske har sex med tenåringer - og da spesielt ikke dersom det er deres første seksuelle opplevelse.

jeg mener man ikke er mentalt moden for sex i den alderen - og at da bør man jo gjøre det med noen som er nogenlunde på samme nivå.

man skal utforske og "prøve/feile" litt - ikke bli lært opp teknisk av en voksen kvinne eller mann som i bunn og grunn er ute etter et leketøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nobilian

Jeg er mann på 30, og tenner veldig på 17-årige jenter, så jeg synes ikke det er feil av deg.

Det er som du sier, det er noe med den stramme huden, de litt "uferdige" kroppene, de keitete og uerfarne bevegelsene i senga. Herlig.

:ironi:

Endret av nobilian
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg kan si er at om dette hadde blitt sakt av en mann så hadde han blitt peppra ned av sinte damer som mente han hadde et forskrudd syn på kvinner/jenter og seksualitet.

Ja du har nok rett i det, hehehe.

Nope. Helt normalt. :) Jeg er 29 og jeg foretrekker dem også "unge", helst mellom 17 og 21 år gamle. Selvsagt er unge gutter mer tiltrekkende enn "eldre" menn - freshere fjes, gutteaktig kropp, vitale og kåte.

Godt vi er flere. ;)

jeg kan forstå at man kan tenne seksuelt på yngre jenter/gutter, men for min del er det ikke ok at et voksent menneske har sex med tenåringer - og da spesielt ikke dersom det er deres første seksuelle opplevelse.

jeg mener man ikke er mentalt moden for sex i den alderen - og at da bør man jo gjøre det med noen som er nogenlunde på samme nivå.

man skal utforske og "prøve/feile" litt - ikke bli lært opp teknisk av en voksen kvinne eller mann som i bunn og grunn er ute etter et leketøy.

Har ikke tenkt å lære dem noe, men heller la de få utforske meg, og trenger ikke være jomfru heller, men litt uerfaren bare.

Har aldri hatt sex med en ung gutt da, sånn at det er sagt, men ønsker.

En kvinne som deg skulle jeg gjerne ha blitt kjent da jeg var jeg var 16-årsaldren.

:sjarmor:

Men hvis jeg vil la fantasien få utløp, hvor får jeg "tak i" disse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Over alt. : D Og nå tuller jeg ikke heller, bare å tørre å være frempå og å lufte ideen din for gutter på den alderen. Garanterer at du får napp iløpet av én kveld hvis du gidder å gå inn for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De unge gutta har sin sjarm, det er helt sikkert...

Godt voksne menn kan også være flotte....

Kort oppsummert: jeg kan syns gutter fra 19-50 kan være verdt å hvile øynene på :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan jo bare snakke for meg selv, men hadde jeg, da jeg var 16 kommet over en dame i slutten av 20 årene som gjerne ville gi meg en runde, hadde jeg blitt overlykkelig. Nå er jeg over 20, men tenner fremdeles på tanken på å gjøre ting men en som er fks 10 år eldre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 27 og har det som deg at jeg liker yngre gutter.....

De skal være gutter og ikke menn ;)

Men over 16 selvfølgelig,rundt 20 så har man det !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en gutt på 18 år, og tenker ofte på de 5-10 år eldre jentene på jobben :romeo:

Ei jente på 27 som tenner på ynge gutter gjør meg kåt med en gang, som jeg får lyst å spørre om hvor du bor? :gjeiper:

Ellers så er det vel mer normalt at dere jenter går for gutter som er eldre, husker hvor dumt det var når alle de fine jentene på mitt trinn ble sammen med gutter som var eldre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...