AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #121 Del Skrevet 5. juni 2017 Gammel tråd. Anonymkode: 7af36...20d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #122 Del Skrevet 5. juni 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gammel tråd. Anonymkode: 7af36...20d Da vet vi hvem det er som driver med å grave frem gamle tråder i alle fall. Har vært gjort i hele i dag. Anonymkode: df4ab...679 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kriztine Skrevet 7. februar 2018 #123 Del Skrevet 7. februar 2018 Nei det er ikke unormalt. En kan tenne på så mye forskjellig. Du kan fantesere og drømme så mye du vil om dette. Bare ikke utfør d i praksis=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 7. februar 2018 #124 Del Skrevet 7. februar 2018 På 05.06.2017 den 17.07, AnonymBruker skrev: Da vet vi hvem det er som driver med å grave frem gamle tråder i alle fall. Har vært gjort i hele i dag. Anonymkode: df4ab...679 Ingenting galt i det . Gamle tråder kan faktisk bli glovarme når de har ligget å kjølnet en stund. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michaeldennis Skrevet 11. februar 2018 #125 Del Skrevet 11. februar 2018 Jeg er en mann som tenner på damer mellom 30-60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #126 Del Skrevet 11. februar 2018 På 14.3.2010 den 15.17, Gjest gutt 17 skrev: Jeg skulle gjerne ligget med deg! jeg er 17 år, å tenner på eldre jenter ! jeg er slank og muskeløs :D Ahaha, muskuløs...du er ikke muskuløs når du er 17, du er en valp. Kom tilbake når du er rundt 25, inntil knuser jeg deg i alt av styrke. Hilsen mann 56. Anonymkode: 8526a...0f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HalldirV2 Skrevet 11. februar 2018 #127 Del Skrevet 11. februar 2018 Jeg er selv i 30 årene, og som deg kan jeg synes visse 16-17 åringer er vakre, de har ungdommens lys i øynene, de er fulle av liv og lekenhet osv, men ikke faen om jeg hadde gjort noe mer ut av det. Tanken på at jeg skulle gjøre noe seksuelt med disse gjør meg faktisk kvalm, blir som å ødelegge noe uskyldig og vakkert. ÆSJ! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #128 Del Skrevet 11. februar 2018 5 timer siden, HalldirV2 skrev: Jeg er selv i 30 årene, og som deg kan jeg synes visse 16-17 åringer er vakre, de har ungdommens lys i øynene, de er fulle av liv og lekenhet osv, men ikke faen om jeg hadde gjort noe mer ut av det. Tanken på at jeg skulle gjøre noe seksuelt med disse gjør meg faktisk kvalm, blir som å ødelegge noe uskyldig og vakkert. ÆSJ! Forskjellen er at kvinner har en uskyld, en dyd, som må bevares til den rette. Menn har ikke noe slikt. For menn er det bare om å få gjort det fortest mulig, før han blir for gammel. Kvinner ser ikke noe uskyldig eller vakkert i en fyr som aldri har hatt sex. Til forskjell fra med kvinner som aldri har hatt sex. Anonymkode: 369fa...f3d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #129 Del Skrevet 11. februar 2018 Nei tenker dette her er helt greit - det som bare er synd er at hadde dette vært motsatt vei med eldre gutt og yngre jente så er det mange moralens voktere som bjeffer til... En lov er satt 16 år - er det over dette så må det være lov så lenge det er frivillig, og minst av alt du må jo ha full rett til å tenne på disse gutta.. Så er det bare å håpe at du kanskje får oppfylt denne drømmen Anonymkode: 00c54...629 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #130 Del Skrevet 11. februar 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ahaha, muskuløs...du er ikke muskuløs når du er 17, du er en valp. Kom tilbake når du er rundt 25, inntil knuser jeg deg i alt av styrke. Hilsen mann 56. Anonymkode: 8526a...0f4 Anonymkode: 7bcd3...036 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Winzent Skrevet 6. januar 2019 #131 Del Skrevet 6. januar 2019 (endret) Tror det er helt normalt. Jeg mistet jomfrudommen til ei på 42 når jeg var 15. Nå er jeg snart 18 og På utkikk etter andre som tenner på unggutter. Angrer ikke et sek. Endret 6. januar 2019 av Winzent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Winzent Skrevet 6. januar 2019 #132 Del Skrevet 6. januar 2019 Er det noen andre steder en hemmelig.com som funker i disse dager? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #133 Del Skrevet 6. januar 2019 4 minutter siden, Winzent said: Tror det er helt normalt. Jeg mistet jomfrudommen til en på 42 når jeg var 15. Nå er jeg snart 18 og På utkikk etter andre som tenner på unggutter. Angrer ikke et sek. Da var du offer for en pedofil dessverre. Anonymkode: 5a2a1...aa3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Winzent Skrevet 6. januar 2019 #134 Del Skrevet 6. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Da var du offer for en pedofil dessverre. Anonymkode: 5a2a1...aa3 Var helt frivillig fra begges sider. Ikke noe problem for min del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 6. januar 2019 #135 Del Skrevet 6. januar 2019 På 11.2.2018 den 3.35, AnonymBruker skrev: Ahaha, muskuløs...du er ikke muskuløs når du er 17, du er en valp. Kom tilbake når du er rundt 25, inntil knuser jeg deg i alt av styrke. Hilsen mann 56. Anonymkode: 8526a...0f4 Ok. Det finnes 17 åringer å flere av dem i Norge som er høyt opp i seniornivå både nasjonalt å internasjonalt hva styke angår. Så du må være veldig sterk hvis du knuser dem. Kan tillegge så langt har jeg ikke sett noen eldre veteraner som har vært foran de gutta på resultatlista. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruba Skrevet 2. juni 2020 #136 Del Skrevet 2. juni 2020 Noen som er her i dag og vil utveksle litt fantasier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #137 Del Skrevet 2. juni 2020 På 13.2.2010 den 12.23, Gjest meridy skrev: jeg er en jente på 26, som tenner noe voldsomt på 16-17 år gamle gutter. jeg tenner veldig på de tynne kroppene dems, som ikke er heeelt utviklet, og som ofte har en pikk som ikke er i proposjon med kroppen dems. jeg tenner og på det at de kan være jomfru, og at de igjen kan tenne på en "gammel dame" som meg. er dette helt feil av meg? Tittelen er endret. Phaedra,mod Eh. Ting du beskriver her, altså hva du visstnok synes er attraktivt med dem minner meg om pedofili. Sier "minner om" fordi det ikke blir det samme når det er ungdommer over 16... Men allikevel... En på 20 kan vel være sammen med en på 17, men når du er 26, da er du normalt sett voksen... For å svare på det du spør om: ja, det synes jeg er feil av deg fordi de er barn ennå og nettopp det virket det som du likte i beskrivelsen din 😐 ugh Kvinne 32 Anonymkode: 15865...137 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #138 Del Skrevet 2. juni 2020 Jeg synes dette er ekkelt. Hadde du vært 40 og de du tente på 30 så greit, men når de er så unge som 16-17 blir du rett og slett en gammel gris for min del. Samme om du er mann eller dame Anonymkode: 862c8...662 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 2. juni 2020 #139 Del Skrevet 2. juni 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes dette er ekkelt. Hadde du vært 40 og de du tente på 30 så greit, men når de er så unge som 16-17 blir du rett og slett en gammel gris for min del. Samme om du er mann eller dame Det har du helt rett i, synes pottmerkene på rumpa må forsvinne først. og de forsvinner jo ikke før de har passert 20 år😂 Men at TS tenner på yngre menn kan nok være mere normalt enn antatt, vi verken ser eller hører det i virkeligheten, det er kun på et forum slikt kommer frem🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #140 Del Skrevet 2. juni 2020 4 timer siden, Bamseklemmer skrev: Det har du helt rett i, synes pottmerkene på rumpa må forsvinne først. og de forsvinner jo ikke før de har passert 20 år😂 Men at TS tenner på yngre menn kan nok være mere normalt enn antatt, vi verken ser eller hører det i virkeligheten, det er kun på et forum slikt kommer frem🤔 Jepp! 20 åringer begynner stort sett å bli litt mer voksne i huet. Grøss ja, sett veldig mye av dette! For meg blir det veldig feil ihvertfall 😬 under 20, ihvertfall under 18 er fortsatt barn etter min mening Anonymkode: 862c8...662 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå