Mrs. B Skrevet 5. september 2003 #1 Del Skrevet 5. september 2003 ... FISK!! :o Er det flere enn meg som synes dette?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mae Skrevet 5. september 2003 #2 Del Skrevet 5. september 2003 Alt fra Define stinker...... Mae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillebi Skrevet 5. september 2003 #3 Del Skrevet 5. september 2003 Nei, jeg synes ikke det. Det lukter ikke tyggegummi eller kokos, men helt vanlig hårmiddel shampo ting. Define shampoen var faktisk ganske ok for mitt hår, så jeg skjønner ikke hvorfor så mange er så utrolig negative til Define her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. september 2003 #4 Del Skrevet 5. september 2003 Jeg syns shampoen og balsamen fra Define var helt grei, og prøvde meg derfor på den Straight Lotionen de hadde. Syns ikke den luktet fisk, men den var ekkel og gav et belegg på håret, så etter å ha brukt den 3 ganger ble den kastet.. Stikker heller til frisøren og kjøper straight lotion gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silja Skrevet 5. september 2003 #5 Del Skrevet 5. september 2003 ja takk -der sa du det! Ble så skuffet da jeg skulle prøve den ut, for den luktet jo grusomt!!!!1 Måtte faktisk rett i dusjen og aske håret på nytt, så ille syntes jeg det var.. og nå har jeg endelig fått definert lukten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 5. september 2003 #6 Del Skrevet 5. september 2003 Jeg har aldri vært borti denne lotionen jeg, men jeg tenkte.. Sammen med mitt katte-pissluktende selvbruningsskum, så blir jo sette en utrolig fin kombinasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå