Gjest Gjest_jente23_* Skrevet 12. februar 2010 #1 Del Skrevet 12. februar 2010 En jeg akkurat har begynt og flørte med, men vi har snakker lenge sammen. Har en veldig god flørtete tone oss i mellom. Har gledet meg til og møte han ute i morgen. Han legger ikke skjul på at han er ute etter et seriøst forhold. MEN nå er jeg usikker... For 2 uker siden tok han opp det tema at han hadde et problem med at de han data pleide og bli sjalu på de pene venninne hans. Han sendte meg bilde av dem....(syns det var litt sært) Normalt pene jenter,føler meg ikke truet sånn sett. Ofte fått høre at jeg er en veldig pen jente selv. Ble bare så feil.. Spurte også om jeg var sjalu av meg,og nok det han ville diskutere. Noe som i og for seg er greit nok og ta opp. Jeg er ikke spesielt sjalu av meg. Ser ikke å det som negativt at han har venninner,det er greit. Har selv mange nære kamerater. I går satt vi og diskuterte litt forskjellighet ting,og han fortalte om et bilde oppbevaring program. Ville vise meg hvordan det fungerte og anbefalte meg og prøve det. Han: syns det er helt nydelig å ha tilgang til bildene mine overalt og kunne dele de med alle som har en nettleser... men bare dele med dem jeg vil, og ikke alle... se her f.eks... en av mine mapper i picasa: Sendte meg en link. Kort fortalt, albumet inneholdt masse forskjellig bilder av den ene venninnen hans. Tydeligvis hat en fotooshoot. Blant annet var noen av bildene av henne i bhn ute i snøen(bare overkoppen),og noen bikini bilder. *spurte han etterpå:Hva er poenget med og vise meg venninnen din i undertøy? gir litt feil viber... *ble en smule irritert rett og slett* Er vel ikke sånt man gjør? Hvor han svarte med: joa ser den... men jeg har flest mapper med mobilkamera og bilder av meg selv.. det var eneste mappa med gode bilder uten meg på... liker ikke bilder av meg selv men poenget var at du skulle se hvordan det fungerer og bare glem hva motivet er... kunne like gjerne vært blomster... men det tar jeg aldri bilder av Legger til at han etter det sendte meg link tilalbumet med bilder av niesen sin....noe som var det eneste han burde ha vist meg. Det er ikke sånn man burde oppføre seg mot noen man liker?! Er ikke det at han har venninner jeg ser på som et problem, men oppførselen hans rundt det. Nå er vi helt i startfasen på og bli kjent, har følelsen av at han prøver og virke populær og heve seg selv av en eller annen grunn. Men for meg er det nok at han bare er seg selv,ikke sånn tull og tøys. Han som er så herlig ellers. B lir litt satt ut og skeptisk til hele opplegg..... I tillegg bor han med 4 av disse venninne i kollektiv... Foreløbig har jeg tenkt og ta det som det kommer, men vurderer nesten og droppe hele han pga dette....skepsisen min har vokst betraktelig. Hva tenker/mener dere?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
crazyforgum Skrevet 12. februar 2010 #2 Del Skrevet 12. februar 2010 Jeg er enig med deg at det er litt merkelig ... men på samme tid slår det meg at han kanskje har vært ute for en veldig sjalu kjæreste før og vil forsikre seg? I tillegg KAN det jo hende at han selv synes dette er normalt ... kanskje du kan teste han litt med noe lignende? Lykke til uansett ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2010 #3 Del Skrevet 12. februar 2010 Hørtes temmelig sært ut... Er nok best å styre unna, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2010 #4 Del Skrevet 13. februar 2010 Kanskje han vil se om du blir sjalu? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elijah Skrevet 13. februar 2010 #5 Del Skrevet 13. februar 2010 Dette hørest for meg veldig sært ut og klossete håndtert av han i tilfelle det faktisk er sant. Det kan jo være som nevnt ovenfor at han faktisk har hatt problem med sjalu kjærester tidligere. Eller så kan det være som jeg egentlig frykter at han prøver å fremstille seg selv som en som har utrolig med damer rundt seg og derfor bare må være veldig attraktiv. Med andre ord han bruker det som en bevisst taktikk/teknikk àla The Game. Bildemappen av niesen kan være like manipulerende i den grad at han skal fremstille seg som en som elsker barn. Ser dog ut til at han ikke oppnådde så mye med det enn å gjøre deg veldig usikker. Det var ihvertfall mine ærlige tanker og observasjoner. La oss høre hvordan det går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gummiloppa Skrevet 13. februar 2010 #6 Del Skrevet 13. februar 2010 Jeg hadde nok vært ganske skeptisk... Hadde prøvd å ikke lagt så mye i det rett og slett, og bare sett det an Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2010 #7 Del Skrevet 13. februar 2010 En jeg akkurat har begynt og flørte med, men vi har snakker lenge sammen. Har en veldig god flørtete tone oss i mellom. Har gledet meg til og møte han ute i morgen. Han legger ikke skjul på at han er ute etter et seriøst forhold. MEN nå er jeg usikker... For 2 uker siden tok han opp det tema at han hadde et problem med at de han data pleide og bli sjalu på de pene venninne hans. Han sendte meg bilde av dem....(syns det var litt sært) Normalt pene jenter,føler meg ikke truet sånn sett. Ofte fått høre at jeg er en veldig pen jente selv. Ble bare så feil.. Spurte også om jeg var sjalu av meg,og nok det han ville diskutere. Noe som i og for seg er greit nok og ta opp. Jeg er ikke spesielt sjalu av meg. Ser ikke å det som negativt at han har venninner,det er greit. Har selv mange nære kamerater. I går satt vi og diskuterte litt forskjellighet ting,og han fortalte om et bilde oppbevaring program. Ville vise meg hvordan det fungerte og anbefalte meg og prøve det. Han: syns det er helt nydelig å ha tilgang til bildene mine overalt og kunne dele de med alle som har en nettleser... men bare dele med dem jeg vil, og ikke alle... se her f.eks... en av mine mapper i picasa: Sendte meg en link. Kort fortalt, albumet inneholdt masse forskjellig bilder av den ene venninnen hans. Tydeligvis hat en fotooshoot. Blant annet var noen av bildene av henne i bhn ute i snøen(bare overkoppen),og noen bikini bilder. *spurte han etterpå:Hva er poenget med og vise meg venninnen din i undertøy? gir litt feil viber... *ble en smule irritert rett og slett* Er vel ikke sånt man gjør? Hvor han svarte med: joa ser den... men jeg har flest mapper med mobilkamera og bilder av meg selv.. det var eneste mappa med gode bilder uten meg på... liker ikke bilder av meg selv men poenget var at du skulle se hvordan det fungerer og bare glem hva motivet er... kunne like gjerne vært blomster... men det tar jeg aldri bilder av Legger til at han etter det sendte meg link tilalbumet med bilder av niesen sin....noe som var det eneste han burde ha vist meg. Det er ikke sånn man burde oppføre seg mot noen man liker?! Er ikke det at han har venninner jeg ser på som et problem, men oppførselen hans rundt det. Nå er vi helt i startfasen på og bli kjent, har følelsen av at han prøver og virke populær og heve seg selv av en eller annen grunn. Men for meg er det nok at han bare er seg selv,ikke sånn tull og tøys. Han som er så herlig ellers. B lir litt satt ut og skeptisk til hele opplegg..... I tillegg bor han med 4 av disse venninne i kollektiv... Foreløbig har jeg tenkt og ta det som det kommer, men vurderer nesten og droppe hele han pga dette....skepsisen min har vokst betraktelig. Hva tenker/mener dere?? Jeg hadde droppet han! Han virker utrolig dum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2010 #8 Del Skrevet 13. februar 2010 Hvis du er like pen som/penere enn hans venninner, hvorfor skulle du bli sjalu da? Kanskje han synes de er penere enn deg da siden han må teste om du blir sjalu med å sende bilder av dem i undertøy.for en skrulling. er jo ikke sjarmerende akkorat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2010 #9 Del Skrevet 13. februar 2010 Mulig han gjør det på en klønete måte, men selve handlingene er ting jeg kunne ha gjordt uten å tenke meg om. Dels for å vise de mest problematiske sidene av meg selv, og dels for noe så enkelt som han nevner her. For ja, jeg er klar over at det at jeg har svært tette venner av alle kjønn, og kan fort finne på å ta nakenbilder av de om anlednigen dukker opp. Ikke alle takler det, og da er det like greit å være åpen om det. Ha det i bakhodet, men ikke avskriv han helt bare for at han har lagt det frem på en klønete måte. Om denne type bilder ol er et problem for deg i seg selv, bør dere ta det opp før det blir mer alvorlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2010 #10 Del Skrevet 13. februar 2010 Jeg hadde trukket meg unna. Han er enten taktisk og manipulerende, eller rett og slett veldig sær og lite omtenksom. Begge deler er en no go for min del. Dessuten ville jeg blitt skeptisk til hvor vennskapelig forholdet hans med disse venninnene sine egentlig er... I min verden er det nemlig ikke vanlig at voksne mennesker av motsatt kjønn som kun er venner tar bilder av hverandre mens de poserer halvnakne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tonaya Skrevet 13. februar 2010 #11 Del Skrevet 13. februar 2010 Vel det virker unektelig litt rart.Jeg tror du må bare stole på magefølelsen din og gå for det.Dette har egentlig ingenting med det å være sjalu eller ikke sjalu og hva med veninnene hans..liker dei at han driver og viser dei fram på denne måten?jeg tror jeg kanskje hadde styrt unna hadde jeg vært deg..ivertfall hvis jeg hadde en uggen følelse på dette her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2010 #12 Del Skrevet 13. februar 2010 Han tester deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 13. februar 2010 #13 Del Skrevet 13. februar 2010 Tja... Her er det flere muligheter enn flatlus på horehus anno 1873. Jeg heller til at han vil se om du er keen nok til å akseptere at han har litt småvarme på sine deilige venninner. Han har nok en vårt drøm å ta bilder uten bh'er med et par av venninnene og deg. Who could blame him? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2010 #14 Del Skrevet 13. februar 2010 Det blir litt for dumt uansett hva som var grunnen. Enten har han hatt en veldig sjalu kjæreste, dette er jo ikke helt umulig. Om han tilbringer mye tid med pene venninner, så er det fort noen jenter som hadde reagert negativt. Eller så forsøker han å hevde seg selv, vise hvor populær han er eller at han har sjangs på mange jenter. Et forsøk på å vise deg hvor bra catch han er altså, evt gjøre deg litt sjalu sånn at du vil ha han mer. Eller så har han ganske korte sosiale antenner og trodde slikt var naturlig. Ingen av delene oser av intelligens akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2010 #15 Del Skrevet 13. februar 2010 Tja... Her er det flere muligheter enn flatlus på horehus anno 1873. Jeg heller til at han vil se om du er keen nok til å akseptere at han har litt småvarme på sine deilige venninner. Han har nok en vårt drøm å ta bilder uten bh'er med et par av venninnene og deg. Who could blame him? Lest mye om clay allison i det siste? Det blir litt for dumt uansett hva som var grunnen. Enten har han hatt en veldig sjalu kjæreste, dette er jo ikke helt umulig. Om han tilbringer mye tid med pene venninner, så er det fort noen jenter som hadde reagert negativt. Eller så forsøker han å hevde seg selv, vise hvor populær han er eller at han har sjangs på mange jenter. Et forsøk på å vise deg hvor bra catch han er altså, evt gjøre deg litt sjalu sånn at du vil ha han mer. Eller så har han ganske korte sosiale antenner og trodde slikt var naturlig. Ingen av delene oser av intelligens akkurat. Jeg hadde ikke matcet med han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 14. februar 2010 #16 Del Skrevet 14. februar 2010 Lest mye om clay allison i det siste? Jeg hadde ikke matcet med han. Clay hvem? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Sulosi_* Skrevet 14. februar 2010 #17 Del Skrevet 14. februar 2010 Nope, hadde droppa han. Skal ikke se bort ifra at han holder noen av disse jentene "varme" og da passer det bra at du aksepterer dem som venninder av han. Så kan han fortsette å holde de varme i tilfelle det ikke blir noe mere med dere to. Ellers så har han korte antenner a.la denne: Data en fyr som viste me bilder av eksen og familien hennes, siden gikk det ikke en dag uten at han måtte hoste opp en eller annen historie om deres forhold...utrolig slitsomt å høre på så han blei dumpa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Jente23 Skrevet 14. februar 2010 #18 Del Skrevet 14. februar 2010 Dette hørest for meg veldig sært ut og klossete håndtert av han i tilfelle det faktisk er sant. Det kan jo være som nevnt ovenfor at han faktisk har hatt problem med sjalu kjærester tidligere. Eller så kan det være som jeg egentlig frykter at han prøver å fremstille seg selv som en som har utrolig med damer rundt seg og derfor bare må være veldig attraktiv. Med andre ord han bruker det som en bevisst taktikk/teknikk àla The Game. Bildemappen av niesen kan være like manipulerende i den grad at han skal fremstille seg som en som elsker barn. Ser dog ut til at han ikke oppnådde så mye med det enn å gjøre deg veldig usikker. Det var ihvertfall mine ærlige tanker og observasjoner. La oss høre hvordan det går! Vel jeg er ganske lest angående "the game" og de tinga der, kan ikke si jeg ser på han som en PUA altså Det blir litt for dumt uansett hva som var grunnen. Enten har han hatt en veldig sjalu kjæreste, dette er jo ikke helt umulig. Om han tilbringer mye tid med pene venninner, så er det fort noen jenter som hadde reagert negativt. Eller så forsøker han å hevde seg selv, vise hvor populær han er eller at han har sjangs på mange jenter. Et forsøk på å vise deg hvor bra catch han er altså, evt gjøre deg litt sjalu sånn at du vil ha han mer. Eller så har han ganske korte sosiale antenner og trodde slikt var naturlig. Ingen av delene oser av intelligens akkurat. Han forklarte med at han ville ikke kaste bort tiden,og syns det var like greit og komme med alt med en gang... takk for alle svar. Møtte han ute i helga. Kom ikke på utestedet før nærmere stengetid. Min bestevenninne diskuterte dette med bildene med han,kom til en slaks enighet. Så skjelte jeg han ut litt selv også og sa hva jeg mente. Han la seg flat,selv om det ble mye om og men. Irriterer meg litt at han dukket opp, en veldig kjekk fyr som prøvde og få kontakt med meg nemlig Venninne min stakk på næsj,han en som skulle på næsj ble litt plagsom så jeg orket ikke følge med de. jeg stakk til denne flørten. Satt og pratet hos han, endte med at jeg sov hos han. Joda han er koselig, men fy for en pus! Jentene pleier jo være dem som er mest "kosete og klengete",vel her var det motsatt. Ble liksom han som klenga på meg i stede, han som lå på min arm. Følte meg ukomfortabel og klarte ikke slappe helt av,føltes bare helt feil hele greia. Rett og slett ikke min type person skjønte jeg. Snakket sikkerlig søtt til meg hele tiden(type for mye). Og i tillegg ville han ha meg til og åpne meg sikkerlig og snakke siden han skjønte jeg lå og tenke på ting. Fikk inntrykk av at han tokk dette sikkerlig seriøst "type snart sammen". Jeg fikk sikkerlig noia! Noe jeg også sa....men ikke fikk helt frem hvorfor. Kom vel frem til at jeg må nødt til og dumpe han,dette her orker jeg rett og slett ikke! Han var på forhånd invitert på en tur med meg og min vennegjeng. Hvordan kicker jeg han av denne da tro? :S Blir jo feil at han blir med på det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Jente23 Skrevet 14. februar 2010 #19 Del Skrevet 14. februar 2010 han spurte meg: Gjør det vondt og være så pen? Er det mulig??? *grøss* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilma Skrevet 14. februar 2010 #20 Del Skrevet 14. februar 2010 Det høres mest ut som om han håper på at du skal bli sjalu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå