Gå til innhold

Voyager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vondt i hodet.....Paracet tok bare toppen av det, og det etter å ha ligget rett ut på sofaen i to timer. Heldigvis er Vesla såpass rolig at det var greit å sitte inntil meg og spise og se på film, men føler meg helt ødelagt. Tror egentlig det er et lite migreneanfall, men tør ikke å ta medisiner akkurat nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, det hørtes ikke noe greit ut!! Finnes det ikke migrenemedisiner en kan ta når en er gravid? 

Skrevet
12 minutter siden, Diddles skrev:

Uff, det hørtes ikke noe greit ut!! Finnes det ikke migrenemedisiner en kan ta når en er gravid? 

Det gjør det no, men er så lenge siden sist anfall at jeg ikke har tenkt på det en gang.... Men nå er det sengetid, skal krype ned i sengen ved siden av Vesla. Hun ligger i Mannen sin del av senga, for han er på øl lansering i dag.

Skrevet

Høres fornuftig ut :Nikke: Håper du får sove godt inatt :klemmer: God bedring!! 

Skrevet

:klem: Håper hodet er bedre! Idag er det mitt hodet som ikke oppfører seg pent.

Skrevet

Huff, det er så kjedelig med migrene/hodepine, er så takknemlig at det er 3,5 mnd siden sist.. 

Håper det gikk ober etter litt søvn. 

Skrevet (endret)
12 timer siden, pusilus skrev:

Huff, det er så kjedelig med migrene/hodepine, er så takknemlig at det er 3,5 mnd siden sist.. 

Håper det gikk ober etter litt søvn. 

Det er utrolig kjedelig, og særlig når jeg ikke kan ta medisiner pga svangerskapet. Var bakfull dagen derpå, som jeg pleier etter migreneanfall, var først meg selv godt etter lunsj.

I dag er jeg sliten, vi var ute med gode venner i går. Fant faktisk ut at det er nesten 8 år siden sist vi var ute slik sammen alle sammen. Det var en utrolig fin kveld med god mat, god drikke (brus på meg, men mye annet godt for de andre) og mye latter. Merker at bekkenet ikke er 100%, så dagen i dag blir en rolig dag uten mye krumspring.

Endret av Nótt
Skrevet

Sånne kvelder gjør godt for sjelen, selv om kroppen ikke alltid er enig! :ler:

Skrevet
20 timer siden, Auri skrev:

Sånne kvelder gjør godt for sjelen, selv om kroppen ikke alltid er enig! :ler:

Det er absolutt sant, det er gull med slike stunder.

Mandagmorgen stille og rolig, alene hjemme. Men regn med at Mannen kommer hjem om noen timer. Han har skikkelig vondt og ryggen og fått nødtime hos kiropraktor i dag, spent på utfallet av den timen.  Er farlig på skli på isen for å si det sånn.

Skrevet

Dagens første vaskemaskin er vasket og hengt til tørk, andre maskinen er i gang og jeg har hentet inn en sekk med ved. Lurte på om jeg skulle lage vaffelrøre og overraske Mannen og Vesla når de kommer hjem etterpå. Mannen henter Vesla når han er ferdig hos kiropraktoren, så det blir en kort dag på de begge og mindre alenetid for meg, men i dag passer det meg ypperlig. :icon_lol:

Skrevet

Uff da! Stakars Mannen! 

De blir sikkert veldig glad for vafler!

Skrevet

Han hadde det ikke noe godt i dag morges, og så stivnet han mer da han satt i et møte på jobb. Nå er han på vei hjem.

Vaffelrøre er laget og jeg har tømt oppvaskmaskinen. Føler meg nesten som en husmor, mangler bare å shine huset. MEN ikke i dag....... :fnise:

Skrevet

Vafler! Jeg vil også ha noen til å lage vafler til meg :laugh:

God bedring til mannen! :)

Skrevet

Så flink du er!! :hoppendeglad: Jeg vet ikke, men kanskje det er "1952-komplekset" men når jeg shina huset torsdag ettermiddag og kveld mens Manden var på jobb til midnatt så følte jeg meg skikkelig som husmor og det kjentes faktisk ganske godt! :skratte: Blir liksom litt stolt og glad for å kunne "glede" Manden sånn. Det MÅ ligge genetisk det der, fra når vi faktisk levde som vaskende husmødre. :skratte:

Skrevet
2 minutter siden, Wolfmoon skrev:

Vafler! Jeg vil også ha noen til å lage vafler til meg :laugh:

God bedring til mannen! :)

Du får komme hit, så kan du få vafler av meg. ;)

Et øyeblikk siden, Redbird skrev:

Så flink du er!! :hoppendeglad: Jeg vet ikke, men kanskje det er "1952-komplekset" men når jeg shina huset torsdag ettermiddag og kveld mens Manden var på jobb til midnatt så følte jeg meg skikkelig som husmor og det kjentes faktisk ganske godt! :skratte: Blir liksom litt stolt og glad for å kunne "glede" Manden sånn. Det MÅ ligge genetisk det der, fra når vi faktisk levde som vaskende husmødre. :skratte:

Er nesten så jeg lurer på det jeg også. Litt sært for jeg kan ikke fordra husarbeid, det er virkelig noe av det verste jeg vet.

Skrevet
21 minutter siden, Nótt skrev:

Du får komme hit, så kan du få vafler av meg. ;)

Er nesten så jeg lurer på det jeg også. Litt sært for jeg kan ikke fordra husarbeid, det er virkelig noe av det verste jeg vet.

Var det ikke for at jeg ganske snart skal reise på jobb, så er det nesten så jeg skulle tatt deg på ordet :fnise: Kos dere!

Skrevet
11 minutter siden, Wolfmoon skrev:

Var det ikke for at jeg ganske snart skal reise på jobb, så er det nesten så jeg skulle tatt deg på ordet :fnise: Kos dere!

Du hadde vært veldig velkommen, er altfor lenge siden sist. Ha en fin dag på jobb.

Skrevet

Vafler til ettermiddagsmat, hjemmelaget kjøttpudding (Mannen ordnet) til middag og vaffel til kveldsmat. *nam nam* Følte jeg ble øyeblikkelig høygravid -> :gravid: :fnise:

Det ble vasket totalt 5 maskiner med tøy i dag, men nå er det tomt for klesvask. Og det er deilig å tenke at jeg ikke må vaske noe før til helgen.

Skrevet

Våknet i batt av at det gjorde så sinnsykt vondt å svelge.... Sov nesten ikke noe etter det. Begynte å gråte når Vesla kom inn i sengen pga at det gjorde så vondt å svelge + hormoner.... Følte meg ikke særlig voksen da. :sjenert: Endte med at Mannen kravlet seg ut av senga og kjørte Vesla i barnehagen med ekstremt vondt i ryggen, for at jeg skulle slippe å gå på morgenen. :rodmer: Blir ikke trening på meg i dag heller. :grine:Det merkes på kroppen og bekkenet at jeg ikke har trent på en uke.....

Skrevet

Formen er stigende, men jeg fortsatt sinnsykt snørrete. Kjenner at jeg er lei av å være syk, men nå har jeg ihvertfall tid til å ta det med ro.

Akkurat som med Vesla så blir jeg ikke akkurat veldig fet av å være gravid. Har foreløpig bare gått ned i vekt, ikke mye, men litt over 2 kg ned er da noe. Jeg veier faktisk mindre nå enn før jeg giftet meg og da jeg var på det letteste under graviditeten med Vesla. Sjekket papirene fra da jeg var gravid med Vesla og jeg begynte først å legge på meg når jeg hadde passert uke 24, så det ser ut til å bli ganske likt denne gangen også. Runder 18 uker på onsdag og skal på ultralyd på fredag. Der skal bli spennende å se hvem som rører seg der inne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...