Gå til innhold

Voyager


Nótt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

6 minutter siden, pusilus skrev:

Gratulerer så mye med en fantastisk overraskelse :hug: 

Takk. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har magen poppet, jeg klarer ikke å holde den inne eller skjule den lenger..... En liten kul, som gjør at jeg noen ganger bare ser fet ut, men står jeg riktig ser man godt at det er noe mer der. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Nótt skrev:

Nå har magen poppet, jeg klarer ikke å holde den inne eller skjule den lenger..... En liten kul, som gjør at jeg noen ganger bare ser fet ut, men står jeg riktig ser man godt at det er noe mer der. :D

Mage..... :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 8.1.2016 at 10.06, Nótt skrev:

Nå har magen poppet, jeg klarer ikke å holde den inne eller skjule den lenger..... En liten kul, som gjør at jeg noen ganger bare ser fet ut, men står jeg riktig ser man godt at det er noe mer der. :D

Jeg klarer heller ikke skjule magen og ser bare tjukk ut. Men... jeg er ikke gravid da. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig glad for god venninne og sønn som var med i akebakken med Vesla, jeg stod og så på og passet på det som ikke ble brukt. Moro å se de kose seg i full fart alle tre. Etterpå gikk vi hjem til oss hvor de små ( han på 13 og Vesla på 5) fikk kakao og venninne M fikk kaffe, og vi satt en god stund og pratet før de to måtte tusle hjem til seg. 

Nå er Vesla rimelig sliten etter først en drøy halvtime med skilek før en times tid i akebakken, tror hun har kost seg masse i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En stille og rolig dag hjemme med Vesla. Hun har vært veldig sliten så da hun sov lenge i dag og bare ville ligge i senga vår og kose, ble det hjemmedag på henne i dag. Nå er hun på rommet sitt og pusler for seg selv, hun har blitt så stor og selvstendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For første gang på evigheter føler jeg meg uthvilt, og det er utrolig godt. Våknet av meg selv FØR vekkerklokken til Mannen, det kan jeg ikke huske sist jeg gjorde uten å grynte og snu meg rundt. I tillegg fulgte Mannen Vesla til barnehagen slik at jeg kunne ligge under dyna og nyte varmen, hva er vel bedre når gradestokken viser -16. I tillegg har Mannen gjort peisen klar til fyring i kveld, han har tømt den og lagt alt klart for bare å tenne på når vi kommer hjem etter barnehagen i dag. <3 Jeg har helt klart verdens beste mann.

Føler meg lykkelig i dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så langt så godt, jeg har klart å holde meg gående med trening uten mye problemer. Men nå ser det ut til at bekkenet vil gjøre opprør....i dag gjør det VONDT. Det er vondt å gå, vondt å stå, vondt å sette seg og reise seg. :( Får bare være glad for at bekkenløsningen holdt seg borte såpass lenge, sist fikk jeg det før uke 12 og jeg rundet 15 uker i morgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, loffen skrev:

Uff, bekkenløsning er noe dritt! :klem:

Det er det, men jeg er langt i fra så dårlig som jeg var med Vesla på samme tid. Så sånn sett er jeg glad det ikke er verre.

En stille og rolig helg med mye sosialt samvær, med hyggelige mennesker. Deilig med sånne helger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg hørt hjertelyden til den lille <3 Det var sinnsykt deilig og jeg senket skuldrene noen hakk, de har nemlig vært ganske høyt oppe i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var faktisk magisk, særlig siden jeg ikke kjenner noe liv selv ennå. Og da kommer slike teite tanker om at det sikkert ikke er noe der lenger.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, Diddles skrev:

Men det er det :strix: Åh, deilig følelse!! Nyt den!! Har du fått dato for OUL? 

Je, vi har OUL 12.02, det er under tre uker til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Diddles skrev:

Herlig!! Vi har fått 26.02, et par uker etter dere :) 

Dere skal ikke vite hva det blir dere, før fødsel... Her er det Mannen som bestemmer det, og han vil vite hva det blir. Så da finner vi kanskje ut om det blir en gutt eller jente den 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...